PKS - selvvalgt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

Honningblomst

lisbeth2910 skriver:

Jeg synes faktisk samtalen var det rene show. Hun sad der og fortalte stolpe op og stolpe ned, om alt det negative ved kejsersnit, og hver gang svarede jeg bare: "Jeg har besluttet mig, jeg SKAL have kejsersnit" Hun sage så at der jo ingen grund var til det, da min sidste fødsel havde været ganske normal. Jeg kunne jo blot fortælle hende at hvis min sidste fødsel var ganske normal, så var jeg endnu mere overbevist om at jeg skal have kejsersnit. Da min datter var næsten død, pga. at jordmoderen havde overset en masse tegn på at jeg skulle have haft AKS. Ja, det kunne hun ligesom godt se, og hun måtte også indrømme at hun godt kunne huske min fødsel, da der var sket så mange fejl, og intet personale havde været, at det havde været taget op på et af deres møder. OK og det er normalt???? Hun indrømmede så endeligt at det måske så ikke helt havde været ret godt  Og så mente hun jeg skulle tænke lidt mere over det og komme igen midt i Marts så kunne vi snakke om det en gang til.

Jeg fortalte hende så at jeg gerne komme igen midt i marts for at få datoen for PKS og hun da gerne måtte spilde hendes tid, med at snakke om min sidste fødsel endnu engang, men jeg var helt afklaret. HUn sage så at jeg selvfølgelig kunne få mit kejsersnit da de ikke nægter nogen det i NYkøbing F. Og jeg så bare skulle komme til marts og få klaret alt papirarbejdet. Men jeg var hermed lovet at det blev som jeg ville

Aj men altså hvilket show, det fik jeg vist også givet udtryk for, og hun grinte bare. Hun var faktisk ret sød, og blev ved med at sige at hun jo skulle sige alt det hun gjorde.  ja ja ok så. 10 min. efter var jeg på vej hjem igen, meget lettet!!!!!!!

Lige præcis.. men det er jo bare alt det "pladder" hun skal sige... sådan var det også med mig og så rejste hun sig og fandt en dato.. var hun sådan en lille tynd dame..?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

LISBETH:-)

Eva skriver:

Lige præcis.. men det er jo bare alt det "pladder" hun skal sige... sådan var det også med mig og så rejste hun sig og fandt en dato.. var hun sådan en lille tynd dame..?

Hun var vist meget alm. Hun hedder Kirsten Franck - jeg har været til kontrol hos hende før i starten af graviditeten, da den ene tvilling døde. Hun er nu meget sød, men kan stadig grine lidt over det, synes sku det var lidt komisk

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

lisbeth2910 skriver:

Hun var vist meget alm. Hun hedder Kirsten Franck - jeg har været til kontrol hos hende før i starten af graviditeten, da den ene tvilling døde. Hun er nu meget sød, men kan stadig grine lidt over det, synes sku det var lidt komisk

ja..  men da bedre end man sad og følte man blev tvunget til noget man ikke ville...

Ok, vidste ikke du havde mistet en tvilling...

Knus..

Anmeld

3. februar 2010

Eva skriver:

ja..  men da bedre end man sad og følte man blev tvunget til noget man ikke ville...

Ok, vidste ikke du havde mistet en tvilling...

Knus..

Så var jeg sku også gået helt i panik, og havde meget hurtigt måtte finde 40000 kr. så jeg kunne få det gjort på privatklinik

Du kan læse hele historien under min profil, en dag når du har tid til overs!!!!!

Tak for alle din søde og opbakkende indlæg, det har virkelig hjulpet på den selvtillid jeg havde da jeg gik ind til samtalen!!!

Anmeld

3. februar 2010

Honningblomst

Så var jeg sku også gået helt i panik, og havde meget hurtigt måtte finde 40000 kr. så jeg kunne få det gjort på privatklinik

Du kan læse hele historien under min profil, en dag når du har tid til overs!!!!!

Tak for alle din søde og opbakkende indlæg, det har virkelig hjulpet på den selvtillid jeg havde da jeg gik ind til samtalen!!!

Det var da så lidt....er glad på dine vegne, super godt.. og ja, jeg havde også planer om privatklinik hvis det var... Den må jeg da ind og læse..

Knus..

Anmeld

16. februar 2010

iris-mor

Hej.

Så kom jeg hjem efter mit planlagte kejsersnit på Nykøbing F sygehus, og har absolut kun rosende ord til alle de ansatte,- nahh ok rengøringens afløsere var ikke helt i top, men bortset fra det var alt bare helt i vinke.

Et planlagt kejsersnit er bare så meget mere roligt i forhold til det akutte jeg prøvede sidst. Du kan nærmest glæde dig.

Det hele var så roligt, kom ind til tiden på trods af den store snestorm. Fik tildelt det største familieværelse, pakkede ud, fik sovet lidt. Jordmoren var den samme som jeg havde sidst. Operationen skulle være kl 11, men jordmor kom og sagde at nu var de klar, hvis jeg var - kl var 9. Jeps - jeg /vi er klar. Fik strømper på, fik drukket de 3 ml væske, som jeg ellers var meget bekyrmret for ville smage vildt grimt, ikke noget problem. Så afsted i sengen op til operationen. Jeg fik lagt bedøvelsen, det gav godt nok et lille spjæt i venstre ben, men ellers var jeg klar over alt hvad der skulle ske. De var bare så søde og forklarende. Det tog ikke lang tid og så var hun ude. Den ene mandlige sygeplejerske gave sig til at synge fødselsdagssang for den lille.

Kirugeren var desværre kommet til at snitte i min moderkage, så jeg og baby havde mistet en del blod, men det havde jeg ikke selv opdaget - så børnelægen kom for at tjekke.

Baby Siri havde problemer med at trække vejret og efterfølgende med at spise, så vi blev efterfølgende indlagt på børneafdelingen og var der i lidt over en uge. Igen udelukkkende søde mennesker og børnelæger der kom for at tjekke op på det hele.

Jeg er klar til at gøre det igen.

Pøj pøj og håber du snart får et endeligt svar.

ida

Anmeld

17. februar 2010

iris-mor skriver:

Hej.

Så kom jeg hjem efter mit planlagte kejsersnit på Nykøbing F sygehus, og har absolut kun rosende ord til alle de ansatte,- nahh ok rengøringens afløsere var ikke helt i top, men bortset fra det var alt bare helt i vinke.

Et planlagt kejsersnit er bare så meget mere roligt i forhold til det akutte jeg prøvede sidst. Du kan nærmest glæde dig.

Det hele var så roligt, kom ind til tiden på trods af den store snestorm. Fik tildelt det største familieværelse, pakkede ud, fik sovet lidt. Jordmoren var den samme som jeg havde sidst. Operationen skulle være kl 11, men jordmor kom og sagde at nu var de klar, hvis jeg var - kl var 9. Jeps - jeg /vi er klar. Fik strømper på, fik drukket de 3 ml væske, som jeg ellers var meget bekyrmret for ville smage vildt grimt, ikke noget problem. Så afsted i sengen op til operationen. Jeg fik lagt bedøvelsen, det gav godt nok et lille spjæt i venstre ben, men ellers var jeg klar over alt hvad der skulle ske. De var bare så søde og forklarende. Det tog ikke lang tid og så var hun ude. Den ene mandlige sygeplejerske gave sig til at synge fødselsdagssang for den lille.

Kirugeren var desværre kommet til at snitte i min moderkage, så jeg og baby havde mistet en del blod, men det havde jeg ikke selv opdaget - så børnelægen kom for at tjekke.

Baby Siri havde problemer med at trække vejret og efterfølgende med at spise, så vi blev efterfølgende indlagt på børneafdelingen og var der i lidt over en uge. Igen udelukkkende søde mennesker og børnelæger der kom for at tjekke op på det hele.

Jeg er klar til at gøre det igen.

Pøj pøj og håber du snart får et endeligt svar.

ida

Hej Ida,

Først vil jeg da lige ønske dig STORT tillykke med en veloverstået fødsel, og din dejlige lille pige!!!!!!!!!

Jeg vil også gerne takke dig for at du tog dig tid, til at skrive hvordan det havde været!!!!! Det lyder bare lige som jeg drømmer om!!!

Jeg skal ind d. 18/3 og have datoen, det glæder jeg mig rigtig meget til.

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.