Hej.
Så kom jeg hjem efter mit planlagte kejsersnit på Nykøbing F sygehus, og har absolut kun rosende ord til alle de ansatte,
-
nahh ok rengøringens afløsere var ikke helt i top, men bortset fra det var alt bare helt i vinke.
Et planlagt kejsersnit er bare så meget mere roligt i forhold til det akutte jeg prøvede sidst. Du kan nærmest glæde dig
.
Det hele var så roligt, kom ind til tiden på trods af den store snestorm. Fik tildelt det største familieværelse, pakkede ud, fik sovet lidt. Jordmoren var den samme som jeg havde sidst. Operationen skulle være kl 11, men jordmor kom og sagde at nu var de klar, hvis jeg var - kl var 9. Jeps - jeg /vi er klar. Fik strømper på, fik drukket de 3 ml væske, som jeg ellers var meget bekyrmret for ville smage vildt grimt, ikke noget problem. Så afsted i sengen op til operationen. Jeg fik lagt bedøvelsen, det gav godt nok et lille spjæt i venstre ben, men ellers var jeg klar over alt hvad der skulle ske. De var bare så søde og forklarende. Det tog ikke lang tid og så var hun ude. Den ene mandlige sygeplejerske gave sig til at synge fødselsdagssang for den lille
.
Kirugeren var desværre kommet til at snitte i min moderkage, så jeg og baby havde mistet en del blod, men det havde jeg ikke selv opdaget - så børnelægen kom for at tjekke.
Baby Siri havde problemer med at trække vejret og efterfølgende med at spise, så vi blev efterfølgende indlagt på børneafdelingen og var der i lidt over en uge. Igen udelukkkende søde mennesker og børnelæger der kom for at tjekke op på det hele.
Jeg er klar til at gøre det igen
.
Pøj pøj og håber du snart får et endeligt svar.
ida
Anmeld