Lisbeth, nu har jeg ikke læst hvad de andre har skrevet, men da jeg fik den indkaldelse da jeg var gravid med Emil.
der var der 3 mennesker til stede. En Jm, en Læge (tror jeg nok) også sad der en 3 dame.. som jeg ikke ved hvad var (men det var hende der til sidst gav os datoen og fortalte os om hvordan det ville foregå osv.)
Men de spurgte mig hvordan jeg havde det med mit valg og hvorfor og de fortalte om plusser og minusser ved begge og de prøvede at få mig overbevist (ikke på en pressende måde) om at jeg jo nok godt kunne føde selv 2 gang osv..
men da jeg sagde at vi havde valgt at det skulle være PKS, sagde de jamen så blir det det, også snakkede de videre om hvordan det ville foregå.
Så fik vi en dato og tid og derefter skulle vi ind og tale med agghh hvad hedder sådan en læge.. dem der ligger bedøvelsen.. for der er nogle papirer og noget der skal skrives der.
Jeg havde kæresten med, han sagde ik så meget andet end at han ikke gik en vaginal fødsel (du husker sikkert at den ikke endte godt, men i AKS) igennem igen.. så hvis jeg valgte det - ville han ikke med.
Jeg tror altså ikke du skal være spor nervøs..jeg synes de var smadder søde og respeterede vores valg og tog godt hånd om os. og jeg vil da sige at det i var igennem var da værre end vores oplevelse.
Knus og held og lykke med det. 
Susan 
Anmeld