Ta' jer nu sammen tøser!!!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Fedt nok - Helle for ikke at køre, så vil jeg sidde bagstiv på bagsædet og ørle hele vejen hjem +o( ... EEEEJJJ, det' gas! [/citat] hahaha i marco bilen....[/citat] ja for dulen da, selvfølgelig i Marco's bil, for den er hurtig...og selvkørende ;) og så skal vi sidde omme bag i og drikke Ceres 8D og mon dog ikke vi kan finde en eller anden CD med noget fedt 80'er musik8D[/citat] JA DA 80ER MUSIK!!!!!! og så skal vi da drikke summersby hvis solen skinner!!! uhhm de er sommer gode

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. maj 2008

Susan1978

[citat][f][småt]Siber skriver:[/småt][/f] jeg skal også med, og håber da jeg har en aftale med tut om at køre med! Men jeg har inge computer lige nu, den er jo død, så jeg vender lige tilbage, måske får vi også ny mail adr. ' Knus Siber[/citat] Jeg har sendt dig kontonummeret, så kan du evt gå ind i en nordea og indsætte direkte.. :P Susan

Anmeld

8. maj 2008

Susan1978

ja de der sommerby er faktisk ret gode.. men må sige efter 4 stk.. blir de lige lidt for meget.. :D

Anmeld

8. maj 2008

Ny mor

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Grynt/Tina skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Fedt nok - Helle for ikke at køre, så vil jeg sidde bagstiv på bagsædet og ørle hele vejen hjem +o( ... EEEEJJJ, det' gas! [/citat] hahaha i marco bilen....[/citat] ja for dulen da, selvfølgelig i Marco's bil, for den er hurtig...og selvkørende ;) og så skal vi sidde omme bag i og drikke Ceres 8D og mon dog ikke vi kan finde en eller anden CD med noget fedt 80'er musik8D[/citat] JA DA 80ER MUSIK!!!!!! og så skal vi da drikke summersby hvis solen skinner!!! uhhm de er sommer gode [/citat] Hva´er summersby???

Anmeld

8. maj 2008

Susan1978

Det er en ny øl ting der smager af æblecider noget... lige noget for dig..

Anmeld

8. maj 2008

Loggidut

Astrid P skriver:

Send også gerne et kontonummer til mig, jeg er i fuldt sving med at finde ud af hvordan jeg kan komme afsted...

Er der mon nogle Århus/jyllands-tøser der er friske på samkørsel?

KH Astrid

skal du samles op...så henter jeg dig gerne!

uppppssss...så lige kalaha reddede dagen...men BM så henter jeg sgu dig hvis du skal med!

Anmeld

8. maj 2008

birgittemarie

Øj, det lyder godt, Loggi! Men jeg ved bare ikke helt endnu, om jeg skal med, for jeg har møg-travlt for tiden, så jeg kommer til at gå hele fristen ud til d. 6. juni, før jeg tør sige noget. Her skal være barnedåb weekenden inden og så skal vi ud at spille igen d. 18. maj for første gang siden jeg blev gravid, så nerverne sidder uden på tøjet og vi øver hele tiden og jeg har svært ved at tage stilling til andet lige nu 8(
Men jeg vil rigtig gerne med og regner skam også med, at jeg kommer. Så må vi bare se, om der stadig er plads til mig i din bil. Og tusind tak for tanken (H)
Knus fra Birgitte

Anmeld

8. maj 2008

Loggidut

ahhhhh...lol...skal der godt nok køre en bil med kun to personer i, hele vejen til party

nej nej nej piger, nu opper i jer dælme lige...og se af at springe på hesten...vi skal altså have samlet en ordentlig flok...
jeg kan hilse dem der ikke var med siste gang, at det simpelthen var alt værd...sjældent har jeg moret mig så kosteligt, også selv om jeg kun var i badesandaler hele aftenen!8D

Anmeld

8. maj 2008

Ny mor

Susan1978 skriver:

Det er en ny øl ting der smager af æblecider noget... lige noget for dig..

Lyder lækkert...uhmmm.....

Anmeld

8. maj 2008

Ny mor

Loggidut skriver:

ahhhhh...lol...skal der godt nok køre en bil med kun to personer i, hele vejen til party

nej nej nej piger, nu opper i jer dælme lige...og se af at springe på hesten...vi skal altså have samlet en ordentlig flok...
jeg kan hilse dem der ikke var med siste gang, at det simpelthen var alt værd...sjældent har jeg moret mig så kosteligt, også selv om jeg kun var i badesandaler hele aftenen!8D

Loggi, hvad er det med dig og de badetøfler :)) :)) :)) ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.