Ta' jer nu sammen tøser!!!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.906 visninger
31 svar
0 synes godt om
7. maj 2008

Tut

Så vidt jeg kan forstå på Susan er er vi kun 4-5 tilmeldte til d. 21/6, ud over dem der har arrageret festen.

DET ER SGU FOR TYNDT! :D

Kan i så lige melde jer til og få sendt Susan en mail :D

Jeg vil jo gerne se så mange af jer som muligt.

op på lakridserne :D

TUUUUUUUUUUUT :D

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2008

Loggidut

jeg stemmer lige i tut...lige inden jeg skal ride ud i verdenen, og møde vores kommende dpér....kom så tøser...der skal fandme festes.

hvem er i grunden meldt til?

jeg forventer ihvertfald
kalaha
tynen
lise
ja og dig tut
BM
IVF
bettemouse
Monica
Hunni
grynt
marco

ja jeg forventer mange....hvad med bacon....hvad var der nu der gik galt der

kom så piger...i skal sgu med!!!!!

Anmeld

7. maj 2008

Tut

Susan har kun sendt kontonummer til:

Dig
Mig
Kalaha
Lise

Så der mangler sgu lidt mennesker :D

Anmeld

7. maj 2008

ka li ja

ja helt ærligt.....!!!
bacon gad ikke. så hende gider vi slet ikke tælle med!!8(:@

jeg har godt nok ikke fået indbetalt endnu, men skal nok få oppet mig, det er i hvert fald 100procent sikkert jeg kommer!!
og jeg glæder mig:D

Anmeld

7. maj 2008

Rasmine

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] ja helt ærligt.....!!! bacon gad ikke. så hende gider vi slet ikke tælle med!!8(:@ jeg har godt nok ikke fået indbetalt endnu, men skal nok få oppet mig, det er i hvert fald 100procent sikkert jeg kommer!! og jeg glæder mig:D[/citat] LOL. Jamen, det sgu ik fordi jeg ikke gider. Har bare så meget på programmet for tiden, og i juni. :'(

Anmeld

7. maj 2008

bette

jeg kan ikke tøser.. har så meget for...
det er jeg ked af.. men håber da ikke det er sidste gang..

Anmeld

7. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] ja helt ærligt.....!!! bacon gad ikke. så hende gider vi slet ikke tælle med!!8(:@ jeg har godt nok ikke fået indbetalt endnu, men skal nok få oppet mig, det er i hvert fald 100procent sikkert jeg kommer!! og jeg glæder mig:D[/citat] LOL. Jamen, det sgu ik fordi jeg ikke gider. Har bare så meget på programmet for tiden, og i juni. :'( [/citat] DET ER NOGET BÆ AT SKRIVE BACON... HVIS DU GAD SÅ SKULLE DU NOK KOMME!!!!!

Anmeld

7. maj 2008

Loggidut

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Mebach skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] ja helt ærligt.....!!! bacon gad ikke. så hende gider vi slet ikke tælle med!!8(:@ jeg har godt nok ikke fået indbetalt endnu, men skal nok få oppet mig, det er i hvert fald 100procent sikkert jeg kommer!! og jeg glæder mig:D[/citat] LOL. Jamen, det sgu ik fordi jeg ikke gider. Har bare så meget på programmet for tiden, og i juni. :'( [/citat] DET ER NOGET BÆ AT SKRIVE BACON... HVIS DU GAD SÅ SKULLE DU NOK KOMME!!!!! [/citat] fandme godt nok enig med dig kalaha...kom da lige op af starthullerne...bacon for helvede...du vrælede jo sidste gang!

Anmeld

7. maj 2008

ka li ja

ja hun tudede nemlig helt vildt over at hun ikke kunne komme med. godt vi kan ha det sjovt uden hende når hun nu ikke gider os.. eller "har tid til os" hmf!!:(

jeg glæder mig sådan til den fest, og håber virkelig på at alle kan komme og feste med mig.
sidst var det bare den fedeste fest!!! virkelig.
og man må jo komme lige så grim som man har lyst til skal man huske...
selvom jeg dog ikke troppede op i natbukser sidst, selvom det var dem jeg var kommet til at kører hjemmefra i :D

kom koom kom kooooooom nu tøser

Anmeld

7. maj 2008

Ny mor

Tut skriver:

Så vidt jeg kan forstå på Susan er er vi kun 4-5 tilmeldte til d. 21/6, ud over dem der har arrageret festen.

DET ER SGU FOR TYNDT! :D

Kan i så lige melde jer til og få sendt Susan en mail :D

Jeg vil jo gerne se så mange af jer som muligt.

op på lakridserne :D

TUUUUUUUUUUUT :D

Yes, lige præsis :D Det sjove er at invitationen er vist 237 gange!!!!!! Så interessen må jo være der et sted, he, he....kom nu solskinstøser!!!

Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.