Ta' jer nu sammen tøser!!!! :D

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. maj 2008

Astrid P

Send også gerne et kontonummer til mig, jeg er i fuldt sving med at finde ud af hvordan jeg kan komme afsted...

Er der mon nogle Århus/jyllands-tøser der er friske på samkørsel?

KH Astrid

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. maj 2008

Helle30

Yes, lige præsis :D Det sjove er at invitationen er vist 237 gange!!!!!! Så interessen må jo være der et sted, he, he....kom nu solskinstøser!!!

Birgitte

Haha, Birgitte. Jeg vidste, der var lidt inspector Morse i dig.

Og jeg stemmer lige i: Se nu at få gang i de tilmeldinger. Vi havde det hujende festligt, sidst vi var sammen, og det får vi også denne gang.

- Helle - bager pølsehorn, læser indlæg og fodrer baby på én gang

Anmeld

7. maj 2008

bette

- Helle - bager pølsehorn, læser indlæg og fodrer baby på én gang

haha kan du fortælle mig hvordan du gør det?

heidi som kun kan tørre af med bebs på armen..

Anmeld

7. maj 2008

ivfmarie

jeg er skam med!

Hit med et nummer, Susan!!

Anmeld

7. maj 2008

Helle30

Bettemouse: Når man er blévet tilstrækkelig træt af at agere serviceorgan for alle andre end én selv, så udvikler man metoder, der kan lette arbejdsgabgene. De tre ting var blot én af mange kombinationer, der letter hverdagen hér
- Helle

Anmeld

7. maj 2008

Siber

jeg skal også med, og håber da jeg har en aftale med tut om at køre med! Men jeg har inge computer lige nu, den er jo død, så jeg vender lige tilbage, måske får vi også ny mail adr. ' Knus Siber

Anmeld

8. maj 2008

ka li ja

Astrid P skriver:

Send også gerne et kontonummer til mig, jeg er i fuldt sving med at finde ud af hvordan jeg kan komme afsted...

Er der mon nogle Århus/jyllands-tøser der er friske på samkørsel?

KH Astrid

jamen marco, grynt, dig og mig skal da køre sammen astrid.
det siger grynt;)
og jeg har sagt helle for forsædet:D

Anmeld

8. maj 2008

Astrid P

Fedt nok - Helle for ikke at køre, så vil jeg sidde bagstiv på bagsædet og ørle hele vejen hjem +o( ... EEEEJJJ, det' gas!

Anmeld

8. maj 2008

ka li ja

[citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Fedt nok - Helle for ikke at køre, så vil jeg sidde bagstiv på bagsædet og ørle hele vejen hjem +o( ... EEEEJJJ, det' gas! [/citat] hahaha i marco bilen....

Anmeld

8. maj 2008

Grynt

[citat][f][småt]ka li ja skriver:[/småt][/f] [citat][f][småt]Astrid P skriver:[/småt][/f] Fedt nok - Helle for ikke at køre, så vil jeg sidde bagstiv på bagsædet og ørle hele vejen hjem +o( ... EEEEJJJ, det' gas! [/citat] hahaha i marco bilen....[/citat] ja for dulen da, selvfølgelig i Marco's bil, for den er hurtig...og selvkørende ;) og så skal vi sidde omme bag i og drikke Ceres 8D og mon dog ikke vi kan finde en eller anden CD med noget fedt 80'er musik8D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.