Altså jeg har stemt ja, generelt så er jeg nok ikke de rette og spørge da jeg var ved at blive overfaldet at to hunde (ifølge med to alkoholikker) på vej hjem fra arbejde på gentofte st. og siden den dag har jeg fået angstanfald når hunde især i den mere store race har trængt mig op, hvilket mange gør, da de ikke fatter at hunde ikke er tilladt i enderne af metroen og i dele af s-toget, desuden så er kbh bare fyldt af mennesker der har anskaffet sig hunde uden at have styr på dem, det er først efter jeg er flyttet til esbjerg angstanfaldene er holdt op, men her har jeg heller ikke løbet i i en eneste der ikke havde styr på deres hund, heldigvis...
Jeg syntes at det kunne være fantastisk at alle hunde opførte sig ordetligt fordi de var blevet opdraget ordentlig hjemmefra, men når det nu ikke er tilfældet og man ikke er villig til at lave et form for kørekort til det at have hund, jamen så siger jeg forbyd dem, jeg er så fucking træt af at blive anset for værende fordømmende når jeg pænt spørger om folk ikke godt vil trække deres hund til sig, det kan godt være at de ikke mener den gør noget, men det er sku heller ikke sjovt konstant at skulle være på vagt over den mindste bevægelse og hele tiden skulle undsøge flugtmuligheder fordi der er nogen der ikke kan holde styr på deres hunde..
I øvrigt så har mine forældre hund og jeg er født og opvokset med hund, så jeg har ikke som sådan noget imod hunde, kun deres ejere..
Anmeld