14 hunderacer forbydes måske i dk...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

20. januar 2010

BOBS

Eva skriver:

Har han egentlig børn eller har naturen mon taget de forholdsregler der skulle..

mener jeg faktisk ikke men hvor har jeg tit tænkt at om nogen burde han da have råd til tandlæge....men det kan være det er blevet sådan et statement ala tag mig som jeg er eller...nej ved du hvad nej tak - om så du ejede det halve af jorden.....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. januar 2010

BOBS

Majastina skriver:

Det er bare altid rigtig uhyggeligt at se, og det er jo ligemeget hvilken hund, der har gjort det, så er det bare grusomt.

enig eller dyr i det hele taget......

Anmeld

20. januar 2010

Dictes mor

BOBS skriver:

enig eller dyr i det hele taget......

Det er bare trist.

Anmeld

20. januar 2010

Honningblomst

BOBS skriver:

mener jeg faktisk ikke men hvor har jeg tit tænkt at om nogen burde han da have råd til tandlæge....men det kan være det er blevet sådan et statement ala tag mig som jeg er eller...nej ved du hvad nej tak - om så du ejede det halve af jorden.....

Eller måske er det ikke vigtigt for ham eller også er han bange... dronningen har også lidt af en nedbrændt negerlandsby inde i munden...

Anmeld

20. januar 2010

anneR

Nu er jeg selv eger af en lille muskel hund fransk bulldog, nogen syntes også den skal på listen over forbudte hunde racer, lige så vel som den engelske bulldog, som begge racer er hunde som kan låse kæben, og ikke bare lige stopper fordi egen mener det. Men jeg vil nu mene jeg kunne komme på et par racer der mangler på den liste, i og med jeg har været meget inde i de racer da min eks går meget op i muskel hunde. Jeg tror ikke på at det vil hjælpe med et forbud, for folk vil bare blande dem med en anden race og lave nye racer som så er lovlige, for en blandnings hund er jo lovlig også selv om det er med en pittbull, som er ulovlig nu sammen med tosaen, og hvem skal håndhæve de her regler?    Jeg er mere til som i tyskland, at de skal ha Mundkurv på, orffentlige steder, det er også nemmere at håndhæve.

Men det vil altid være en diskusion mellem folk, hvad er rigtig og forkert.

men ser man statestikkerne som blandt andet ekstra bladet og BT har lavet er det de almindelige familie hunde som bider mest, og blir meldt.

men jeg må da indrømme jeg ville aldrig selv vælge en af de racer, i mit hjem.

Det er så bare min holdning

Anne

Anmeld

20. januar 2010

BOBS

Eva skriver:

Eller måske er det ikke vigtigt for ham eller også er han bange... dronningen har også lidt af en nedbrændt negerlandsby inde i munden...

haaaaaa haaaaa haaaaaahaha det var sgu dagens grin her inden en aftenvagt jeg bare ikke gider!(en til til bandekassen)

ja ved du hvad jeg bliver også forarget når jeg ser hendes tænder...ved du hvad grethe jeg giver gerne et tilskud eller penge for at du lukker munden når blitzen spøger....puhaaaa.
og for øvrigt da en af deres gravhunde bed da også en livvagt så er det ligefør man bliver helt glad for sit arbejde
men om et par år sælges livvagtens bukser vel til mange mange penge på auktion fordi det var dronningens hund der havde bidt i dem....og den havde altså ikke dårlige tænder.
nej nu slutter det  god dag
kh bobs

Anmeld

20. januar 2010

Honningblomst

BOBS skriver:

haaaaaa haaaaa haaaaaahaha det var sgu dagens grin her inden en aftenvagt jeg bare ikke gider!(en til til bandekassen)

ja ved du hvad jeg bliver også forarget når jeg ser hendes tænder...ved du hvad grethe jeg giver gerne et tilskud eller penge for at du lukker munden når blitzen spøger....puhaaaa.
og for øvrigt da en af deres gravhunde bed da også en livvagt så er det ligefør man bliver helt glad for sit arbejde
men om et par år sælges livvagtens bukser vel til mange mange penge på auktion fordi det var dronningens hund der havde bidt i dem....og den havde altså ikke dårlige tænder.
nej nu slutter det  god dag
kh bobs

Hihi....ja, skal vi ikke samle sammen....når nu agumentet for at have et kongehus er at de er ansigtet udadtil...

Anmeld

20. januar 2010

Bare mig..

Jeg er STÆRKT imod. at hundende skal forbydes.

Men jeg vil sige, jeg er MEGET inde i hunderacer, og TROEDE jeg kendte næsten alle sammen. Men ud af de der er der 3 jeg kender til. Så jeg tror ikke de er særlig udbredt de der hunde i Danmark alligevel. Ikke at det så er okay, for det synes jeg bestemt ikke det er. Det er folks kæledyr der her snakkes om. Jeg er sikker på, at der er andre måder, som der er mere nyttige.

Anmeld

20. januar 2010

Honningblomst

marikka skriver:

Jeg er STÆRKT imod. at hundende skal forbydes.

Men jeg vil sige, jeg er MEGET inde i hunderacer, og TROEDE jeg kendte næsten alle sammen. Men ud af de der er der 3 jeg kender til. Så jeg tror ikke de er særlig udbredt de der hunde i Danmark alligevel. Ikke at det så er okay, for det synes jeg bestemt ikke det er. Det er folks kæledyr der her snakkes om. Jeg er sikker på, at der er andre måder, som der er mere nyttige.

Hvilke måder?

Anmeld

20. januar 2010

Heidi.

For at være ærlig.. Så ved jeg det sgu ikke..

For hvordan hunden er siger tit mere hvordan ejeren er.

Måske skulle det være tvang at man skulle gå til træning med sådan en hund. En form for licens til at eje dem,. Ja jeg ved det ikke.

Jeg er engang blevet overfaldet af en labarador.. Og det var fordi den havde en ejer der var mildest talt syg i hovedet.

Men jeg syntes det er rigtig svært.

Knus

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.