Ivf og crinone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

Gaya

Mia Maia skriver:

Åh nej dog...hvor irriterende...håber snart du er på benene igen...

Jamen jeg har bare så meget "aktivitet" dernede, altså murren, tungende fornemmelse, synes ikke rigtig det er mens smerter med der hen af...

Har også en del niv, og har virkelig troet på den var der, men tror efterhånden bare det er crinonen der går det...

Jeg har hverken haft klumper eller udflåd siden så kan ikke så hvad farve vi er øvre i...

Jeg tog en test i dag...ja, det er jo nok for tidligt, men negativ var den...det er i dag 14 dage efter ægudtagning, men synes bare jeg høre om mange der har testet positivt tidligt, så er lidt nede, jeg er bare så opsat på at det skal være lykkedes....

Ja undskyld, har lidt ondt af mig selv...og synes det er frustrerende at mærke alt muligt, og så er det sikkert bare hormoner...

For at give lidt håb mærkede jeg også alt muligt.....;o)

Tror heller ikke det er så vigtigt om der er klumper eller ej......;o)
Modsat de to gange hvor det ikke blev til noget der mærkede jeg INTET......
Jeg er lidt overtroisk anlagt...... så da det gik galt første forsøg, hvor jeg testede på 10. dagen og et par timer efter fik min mens, turde jeg ikke gøre det de næste gange.
Jeg ventede til dagen før blodprøve, for lige at forberede mig selv og min kæreste på hvad vi måske kunne forvente.......og den var positiv, meeeeen meget lidt positiv......
Så selvom du har testet negativ nu er det jo ikke sikkert at den er det når du skal have taget blodprøve ;o)

Jeg er på benene igen, meeen har fået at vide at jeg skal tage det stille og roligt......;o) Arbejder heldigvis "kun" 4 timer dagligt, det er jo heldigt når jeg skal tage den med ro;o)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. januar 2010

MM1987

Gaya skriver:

For at give lidt håb mærkede jeg også alt muligt.....;o)

Tror heller ikke det er så vigtigt om der er klumper eller ej......;o)
Modsat de to gange hvor det ikke blev til noget der mærkede jeg INTET......
Jeg er lidt overtroisk anlagt...... så da det gik galt første forsøg, hvor jeg testede på 10. dagen og et par timer efter fik min mens, turde jeg ikke gøre det de næste gange.
Jeg ventede til dagen før blodprøve, for lige at forberede mig selv og min kæreste på hvad vi måske kunne forvente.......og den var positiv, meeeeen meget lidt positiv......
Så selvom du har testet negativ nu er det jo ikke sikkert at den er det når du skal have taget blodprøve ;o)

Jeg er på benene igen, meeen har fået at vide at jeg skal tage det stille og roligt......;o) Arbejder heldigvis "kun" 4 timer dagligt, det er jo heldigt når jeg skal tage den med ro;o)

Jamen så burde det jo tegne meget godt...det var dejligt opmuntrende...men synes godt nok humøret det svinger...

Så er jeg positiv og tror den er der, så er jeg negativ og tror jeg narre mig selv og er på randen til at tude...men sådan er det vel...

Puha...det er lidt vildt at opleve et så stærkt ønske...det kan ikke sammenlignes med noget...for der er ingen plan B, kun plan A forfra...

Jeg er slet ikke overtroisk, men ville heller ikke turde teste igen, simpelthen fordi det andet ville komme lidt for virkeligt tilbage tror jeg...

Ja, det er meget heldigt...

Anmeld

28. januar 2010

Gaya

Mia Maia skriver:

Jamen så burde det jo tegne meget godt...det var dejligt opmuntrende...men synes godt nok humøret det svinger...

Så er jeg positiv og tror den er der, så er jeg negativ og tror jeg narre mig selv og er på randen til at tude...men sådan er det vel...

Puha...det er lidt vildt at opleve et så stærkt ønske...det kan ikke sammenlignes med noget...for der er ingen plan B, kun plan A forfra...

Jeg er slet ikke overtroisk, men ville heller ikke turde teste igen, simpelthen fordi det andet ville komme lidt for virkeligt tilbage tror jeg...

Tror ikke det kan undgåes at ens tro på om den er der svinger frem og tilbage......og ja der er ingen plan B bare forfra igen......
Ingen af gangene havde jeg/vi æg til frysning, så det var bare hele møllen igennem igen........
Hvilken min kæreste synes var hårdest for ham.......fordi han skulle afgive en prøve HVER gang.......GG. Men da han så mig gå igennem en ægudtagning, skiftede han mening.........så kunne han se hvad jeg gik igennem.....;o) (han var ikke med til første æg-udtagning da han har meget svært ved at lægge prøven, fik han lov at komme med den lidt senere end normalt.....)

Jeg krydser alt hvad jeg kan for jer......;o)

Anmeld

28. januar 2010

MM1987

Gaya skriver:

Tror ikke det kan undgåes at ens tro på om den er der svinger frem og tilbage......og ja der er ingen plan B bare forfra igen......
Ingen af gangene havde jeg/vi æg til frysning, så det var bare hele møllen igennem igen........
Hvilken min kæreste synes var hårdest for ham.......fordi han skulle afgive en prøve HVER gang.......GG. Men da han så mig gå igennem en ægudtagning, skiftede han mening.........så kunne han se hvad jeg gik igennem.....;o) (han var ikke med til første æg-udtagning da han har meget svært ved at lægge prøven, fik han lov at komme med den lidt senere end normalt.....)

Nej du har nok ret...

Ja og jeg ved ikke rigtig hvad der skal ske efterfølgende, vi skal i hvert fald til en samtale, men så må vi se om vi går tilbage til IUI eller vi fortsætter ved IVF...

Jeg tror vi har lige ondt af hinanden, for Jan havde det rigtig skidt da jeg fik taget æg ud fordi jeg var ked af det, og han skulle afl. sæd prøve bagefter, så der synes jeg det var synd for ham at han sådan skulle omstille sig...det er en hård omgang....

1000 tak, håber jeg kan fortælle det er lykkedes...

Anmeld

28. januar 2010

MM1987

Gaya skriver:

Forresten, på hvilken dag efter udtagning fik du taget blodprøve??

Min er først på 18 dagen, da vi lige skal over weekenden...

Anmeld

28. januar 2010

håber snart det er os

Forresten, på hvilken dag efter udtagning fik du taget blodprøve??

Min er først på 18 dagen, da vi lige skal over weekenden...

Anmeld

28. januar 2010

håber snart det er os

Mia Maia skriver:

jeg alt hvad jeg kan for dig

knuzzzzz og kram

Anmeld

28. januar 2010

MM1987

kudsk skriver:

jeg alt hvad jeg kan for dig

knuzzzzz og kram

Mange tak...

Anmeld

29. januar 2010

Gaya

Mia Maia skriver:

Nej du har nok ret...

Ja og jeg ved ikke rigtig hvad der skal ske efterfølgende, vi skal i hvert fald til en samtale, men så må vi se om vi går tilbage til IUI eller vi fortsætter ved IVF...

Jeg tror vi har lige ondt af hinanden, for Jan havde det rigtig skidt da jeg fik taget æg ud fordi jeg var ked af det, og han skulle afl. sæd prøve bagefter, så der synes jeg det var synd for ham at han sådan skulle omstille sig...det er en hård omgang....

1000 tak, håber jeg kan fortælle det er lykkedes...

Ja man får ondt af hinanden, dog synes jeg ikke at manden skal pive for meget......de skal trods alt "bare" levere en klat......ved godt det ikke er nemt på kommando, meeeen alligevel....sammenlignet med hormoner i al den tid og ikke mindst ægudtagning, som nok er det mest smertefulde jeg nogensinde har oplevet......

Jeg fik taget æg ud den 22 aug 09 og lagt to op den 24 aug 09 og 14 dage efter den 7 sep. 09 fik jeg taget blodprøve........
Min kæreste blev ved med at sige jeg skulle ringe til klinikken og høre om de havde svar......men turde ikke, tænk nu hvis de sagde den var negativ.........meeen heldigvis ringede de ved 15.30 tiden og gav de glædelige nyheder......
Men for at svare på dit sp. fik jeg taget blodprøven på 14 dagen efter ægoplægning........;o)

Endnu engang held og lykke ;o)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.