Gaya skriver:
For at give lidt håb mærkede jeg også alt muligt.....;o)
Tror heller ikke det er så vigtigt om der er klumper eller ej......;o)
Modsat de to gange hvor det ikke blev til noget der mærkede jeg INTET......
Jeg er lidt overtroisk anlagt...... så da det gik galt første forsøg, hvor jeg testede på 10. dagen og et par timer efter fik min mens, turde jeg ikke gøre det de næste gange.
Jeg ventede til dagen før blodprøve, for lige at forberede mig selv og min kæreste på hvad vi måske kunne forvente.......og den var positiv, meeeeen meget lidt positiv......
Så selvom du har testet negativ nu er det jo ikke sikkert at den er det når du skal have taget blodprøve ;o)
Jeg er på benene igen, meeen har fået at vide at jeg skal tage det stille og roligt......;o) Arbejder heldigvis "kun" 4 timer dagligt, det er jo heldigt når jeg skal tage den med ro;o)
Jamen så burde det jo tegne meget godt...det var dejligt opmuntrende...men synes godt nok humøret det svinger...
Så er jeg positiv og tror den er der, så er jeg negativ og tror jeg narre mig selv og er på randen til at tude...men sådan er det vel...
Puha...det er lidt vildt at opleve et så stærkt ønske...det kan ikke sammenlignes med noget...for der er ingen plan B, kun plan A forfra...
Jeg er slet ikke overtroisk, men ville heller ikke turde teste igen, simpelthen fordi det andet ville komme lidt for virkeligt tilbage tror jeg...
Ja, det er meget heldigt...
Anmeld