lisbeth2910 skriver:
Hejsa,
Jeg har jo kun været i IUI-H behandling, men fået crinone 3 gange. Jeg fik afvide at det var vigtigt at jeg var meget aktiv, så det "flyttede sig lidt rundt"da det ellers godt kunne stive og blive til en meget hård klump, som så kan give mens. smerter.
Jeg oplevede heller ikke at der kom ret mange klumper ud. Synes dog det var noget ubehageligt at tage, og jeg blev også underlig af det. Det er jo endnu et homon præperat med dertil hørende ubehageligheder.
Jeg vil lige tilføje at man IKKE skal dyrke sex uden kondom når man tager det. Det giver udslæt - det kan min mand vist godt skrive under på
men det var der altså ingen der havde fortalt os 
Uha hvor er det bare spændende, jeg bliver helt sat tilbage til alle de mange tanker og følelser man har i processen.
Mange tanker
Lisbeth
Nå, var ikke klar over at man også fik det ved IUI, derfor min begrænsende overskrift...
Ups...aktiv er jeg vidst ikke, da jeg bare sidder og skriver speciale, men det har de heller ikke sagt noget om ude på sygehuset...hmm, mon de daglige gåture med hunden er nok...
Jeg synes bare "smerten" (nærmere murren) sidder ude i siderne, end der hvor jeg forestiller mig jeg "sprøjter" det op...
Synes dog ikke jeg har andre bivirkninger...
Det har vi heller ikke fået afvide, så godt du sagde det, selvom jeg har sagt til kæresten jeg bare gerne vil have mit underliv for mig selv de næste dage
Anmeld