Ivf og crinone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. januar 2010

MM1987

Majastina skriver:

Jeg brugte det også under mine ivf behandlinger, og det er desværre bare en del af det, det der ulækre næsten stearin agtige klumpe halløj. Ad, men man kan tit mærke, hvis det er på vej. Men lækkert er det ikke, men hvad gør man dog ikke for at få de små børn.

Ja det er det jo, men nej det er ikke så lækkert...

Nej det er jo det, tror ikke rigtig der er et loft for hvad man gør - det er vildt så drivende det instinkt er...

Sikke en fin mave du har...nærmer du dig termins datoen (og nej det er ikke fordi du er stor, men kunne se du var gået på barsel)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. januar 2010

Dictes mor

Mia Maia skriver:

Ja det er det jo, men nej det er ikke så lækkert...

Nej det er jo det, tror ikke rigtig der er et loft for hvad man gør - det er vildt så drivende det instinkt er...

Sikke en fin mave du har...nærmer du dig termins datoen (og nej det er ikke fordi du er stor, men kunne se du var gået på barsel)

Jeg har termin d. 22 marts, og tro mig, det er fuldstændigt overvældende den morgen man ringer til klinikken og får det svar man har ventet på, så er det bare det hele værd!

Jeg havde også lidt mens-smerter da jeg tog crinone, også selvom der var gevinst, så du kan tro, at jeg krydser fingrene for dig!

Anmeld

19. januar 2010

MM1987

Majastina skriver:

Jeg har termin d. 22 marts, og tro mig, det er fuldstændigt overvældende den morgen man ringer til klinikken og får det svar man har ventet på, så er det bare det hele værd!

Jeg havde også lidt mens-smerter da jeg tog crinone, også selvom der var gevinst, så du kan tro, at jeg krydser fingrene for dig!

Jamen så er der jo ikke sååå længe til - hvor spændende...

Den dag glæder jeg mig godt nok til...ahh...

Og det har vi også snakket om, at når det lykkedes så er det fuldstændig lige gyldigt at vejen dertil har været lidt bumlet...

Tak for de   - håber det er et godt tegn...

Anmeld

19. januar 2010

Gaya

Mia Maia skriver:

Okay, det er da beroligende at høre...

Man vil bare så gerne gøre det hele rigtigt, og man er super opmærksom på alt hvad der sker med kroppen...

Jamen så kan jeg da håbe på det bare er tegn på at ægget er i gang med grave sig ned... - Det ville da være fantastisk...

Og tak for held og lykke...

Og kæmpe tillykke med graviditeten, hvor langt er du henne??

Tusind tak.....;o) jeg er i 24 uge nu.......og alt er bare gået så dejlig nemt......;o) ingen kvalme og ikke nogen æde flip endnu......

Ja jeg håber for dig at "den" er ved at sætte sig......;o) held og lykke endnu engang.....;o)

Anmeld

19. januar 2010

MM1987

Gaya skriver:

Tusind tak.....;o) jeg er i 24 uge nu.......og alt er bare gået så dejlig nemt......;o) ingen kvalme og ikke nogen æde flip endnu......

Ja jeg håber for dig at "den" er ved at sætte sig......;o) held og lykke endnu engang.....;o)

Hvor dejligt...men du har også haft alle "problemerne" på vej til graviditet

Ja det er det vi satser på...og tak og ILM med graviditeten fortsat...

Anmeld

21. januar 2010

Gaya

Mia Maia skriver:

Hvor dejligt...men du har også haft alle "problemerne" på vej til graviditet

Ja det er det vi satser på...og tak og ILM med graviditeten fortsat...

Ja det må man sige jeg/vi har.........altså haft besværet inden graviditet......5 år sammenlagt......og de seneste 2 år i IVF behandlinger......

Krydser fingre for den er der, og husk lige at opdatere;o)

Anmeld

21. januar 2010

MM1987

Gaya skriver:

Ja det må man sige jeg/vi har.........altså haft besværet inden graviditet......5 år sammenlagt......og de seneste 2 år i IVF behandlinger......

Krydser fingre for den er der, og husk lige at opdatere;o)

Ja, så er det også velfortjent at du bare kan nyde graviditeten...

Bare rolig det skal jeg nok, enten fordi jeg har brug for at græde ud eller råbe af glæde...

Anmeld

21. januar 2010

Gaya

Mia Maia skriver:

Ja, så er det også velfortjent at du bare kan nyde graviditeten...

Bare rolig det skal jeg nok, enten fordi jeg har brug for at græde ud eller råbe af glæde...

Lige præcis nyde......selvom det også kan være svært......når nu det har taget så lang tid.....;o)

Anmeld

21. januar 2010

oo

jeg sidder her og læser med største interesse og glæder mig helt vildt over, at man kan få svar på ALT fra jer tøser herinde Randi sagde til os, at det der crinone ville komme ud og ligne hytteost men jeg har jo ikke prøvet det endnu

Anmeld

21. januar 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

jeg sidder her og læser med største interesse og glæder mig helt vildt over, at man kan få svar på ALT fra jer tøser herinde Randi sagde til os, at det der crinone ville komme ud og ligne hytteost men jeg har jo ikke prøvet det endnu

Ja eller stearin faktisk, det er ikke så lækkert...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.