Gaya skriver:
Hej du ;o)
Beklager jeg ikke lige har kunnet svare før nu, har ligget med de vildeste smerter i maven (ligamentsmerter) så intet galt heldigvis, udover at jeg næsten ikke har kunnet bevæge mig.
Hvordan går det med dig nu??
Iflg. lægerne er det jo meget normalt at man kan bløde lidt og at geléen kan blive rød, ja nogen gange næsten sort.........
Nogen bløder jo også lidt når ægget sætter sig fast.
Håber det bedste for dig ;o)
Kh Lene
Åh nej dog...hvor irriterende...håber snart du er på benene igen...
Jamen jeg har bare så meget "aktivitet" dernede, altså murren, tungende fornemmelse, synes ikke rigtig det er mens smerter med der hen af...
Har også en del niv, og har virkelig troet på den var der, men tror efterhånden bare det er crinonen der går det...
Jeg har hverken haft klumper eller udflåd siden så kan ikke så hvad farve vi er øvre i...
Jeg tog en test i dag...ja, det er jo nok for tidligt, men negativ var den...det er i dag 14 dage efter ægudtagning, men synes bare jeg høre om mange der har testet positivt tidligt, så er lidt nede, jeg er bare så opsat på at det skal være lykkedes....
Ja undskyld, har lidt ondt af mig selv...og synes det er frustrerende at mærke alt muligt, og så er det sikkert bare hormoner...
Anmeld