Ivf og crinone

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. januar 2010

oo

Majastina skriver:

Ja eller stearin faktisk, det er ikke så lækkert...

nej det er dælme ikke ret lækkert...men som du siger: hvad man ikke gør for at få et barn! det er også helt vildt at jeg sidder her og tænker "nåh okay, men udflåd som stearing/hytteost er jo ikke det værste!"

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. januar 2010

Dictes mor

Tjuhl skriver:

nej det er dælme ikke ret lækkert...men som du siger: hvad man ikke gør for at få et barn! det er også helt vildt at jeg sidder her og tænker "nåh okay, men udflåd som stearing/hytteost er jo ikke det værste!"

Ja det siger en hel del, hvis ikke alt Det er vildt nok...

Anmeld

21. januar 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

Det er faktisk ikke det værste, men jeg er så heller ikke så hårdt ramt - det kommer kun ud når jeg tisser...men det er jo nok forskelligt...

Jeg gik bare lidt i panik fordi jeg troede der SKULLE komme noget ud, og så fik jeg sådan et billede af at det hele sad fast deroppe...

Men ringede derud og de sagde at det behøves det ikke...så det er okay...

Men nej det er ikke lækkert når der kommer noget ud...

Anmeld

26. januar 2010

MM1987

Gaya skriver:

Lige præcis nyde......selvom det også kan være svært......når nu det har taget så lang tid.....;o)

Nå, jeg har lige et spørgsmål mere...

Og det bliver ikke mindre ulækkert, sorry...

Før et par dage siden begyndte det at komme ud, og det ligner hytteost...

Der har været nogen gammel blod i (brune klumper), som jeg gætter på er fra ægudtagningen, hvor de også sagde at jeg havde blødt en del...

Men her til morgen, hvor jeg er på 12. dagen efter ægudtagning der var det svagt lyserødt...og jeg gætter på mens er på vej...men ville nu alligevel hører...

Håber jo der er en lille bitte chance for at den ikke er - har virkelig troet det var lykkedes denne gang...med alle mit murren og alle mine niv...(jeg har ikke haft mens ligende smerter i 5 dage nu, kun niv i siderne)

-hilsen En meget spørgende Mia Maia

Anmeld

26. januar 2010

oo

altså, da jeg blev gravid og begyndte at småbløde, sagde sygeplejersken på klinikken, at det ofte blot var blodkar der sprang i forbindelse med den nye graviditet og at jeg ikke skulle være bekymret, så jeg fortsætter med at

Anmeld

26. januar 2010

MM1987

Tjuhl skriver:

altså, da jeg blev gravid og begyndte at småbløde, sagde sygeplejersken på klinikken, at det ofte blot var blodkar der sprang i forbindelse med den nye graviditet og at jeg ikke skulle være bekymret, så jeg fortsætter med at

Orh hvor jeg håber du har ret...

Er simpelthen så ked af det og bange for det er mens der er på vej...

Anmeld

26. januar 2010

millesofie

der er ikke noget at være nærvøs for

jeg fik det også da jeg var i behandling, der gik næsten 1½ uge før jeg så nogen klumper og i starten var det kun i badet

jeg skulle tage dem i 3 ½ mån og havde mens smerter hele tiden (var et nerve vrag) men der var gevinst

Held og Lykke

Mvh Mille-Sofie

Anmeld

26. januar 2010

MM1987

millesofie skriver:

der er ikke noget at være nærvøs for

jeg fik det også da jeg var i behandling, der gik næsten 1½ uge før jeg så nogen klumper og i starten var det kun i badet

jeg skulle tage dem i 3 ½ mån og havde mens smerter hele tiden (var et nerve vrag) men der var gevinst

Held og Lykke

Mvh Mille-Sofie

Hold da op det var længe...

Jeg havde heller ingen klumper i starten, men så er det kommet her de sidste 3 dage, og så i dag var det lyserødt...og det gør mig virkelig nervøs...har du også prøvet det??

Ihh...det er så strengt det her...

Tillykke med lille Tinke..

Anmeld

28. januar 2010

Gaya

Mia Maia skriver:

Nå, jeg har lige et spørgsmål mere...

Og det bliver ikke mindre ulækkert, sorry...

Før et par dage siden begyndte det at komme ud, og det ligner hytteost...

Der har været nogen gammel blod i (brune klumper), som jeg gætter på er fra ægudtagningen, hvor de også sagde at jeg havde blødt en del...

Men her til morgen, hvor jeg er på 12. dagen efter ægudtagning der var det svagt lyserødt...og jeg gætter på mens er på vej...men ville nu alligevel hører...

Håber jo der er en lille bitte chance for at den ikke er - har virkelig troet det var lykkedes denne gang...med alle mit murren og alle mine niv...(jeg har ikke haft mens ligende smerter i 5 dage nu, kun niv i siderne)

-hilsen En meget spørgende Mia Maia

Hej du ;o)

Beklager jeg ikke lige har kunnet svare før nu, har ligget med de vildeste smerter i maven (ligamentsmerter) så intet galt heldigvis, udover at jeg næsten ikke har kunnet bevæge mig.

Hvordan går det med dig nu??
Iflg. lægerne er det jo meget normalt at man kan bløde lidt og at geléen kan blive rød, ja nogen gange næsten sort.........
Nogen bløder jo også lidt når ægget sætter sig fast.

Håber det bedste for dig ;o)

Kh Lene

Anmeld

28. januar 2010

MM1987

Gaya skriver:

Hej du ;o)

Beklager jeg ikke lige har kunnet svare før nu, har ligget med de vildeste smerter i maven (ligamentsmerter) så intet galt heldigvis, udover at jeg næsten ikke har kunnet bevæge mig.

Hvordan går det med dig nu??
Iflg. lægerne er det jo meget normalt at man kan bløde lidt og at geléen kan blive rød, ja nogen gange næsten sort.........
Nogen bløder jo også lidt når ægget sætter sig fast.

Håber det bedste for dig ;o)

Kh Lene

Åh nej dog...hvor irriterende...håber snart du er på benene igen...

Jamen jeg har bare så meget "aktivitet" dernede, altså murren, tungende fornemmelse, synes ikke rigtig det er mens smerter med der hen af...

Har også en del niv, og har virkelig troet på den var der, men tror efterhånden bare det er crinonen der går det...

Jeg har hverken haft klumper eller udflåd siden så kan ikke så hvad farve vi er øvre i...

Jeg tog en test i dag...ja, det er jo nok for tidligt, men negativ var den...det er i dag 14 dage efter ægudtagning, men synes bare jeg høre om mange der har testet positivt tidligt, så er lidt nede, jeg er bare så opsat på at det skal være lykkedes....

Ja undskyld, har lidt ondt af mig selv...og synes det er frustrerende at mærke alt muligt, og så er det sikkert bare hormoner...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.