Hvor ofte havde I sex under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. januar 2010

LauraLW

Linda2009 skriver:

Mit spørgsmål er affødt af en anden debat herinde, så jeg blev egentlig lidt nysgerrig efter at vide, hvor ofte I havde sex under graviditet?

Vi var var sammen et par gange om ugen

K.h. Linda

Hos os ligger det lige mellem "1 gang om ugen" og "1 gang hver 14. dag" - har dog sat kryds ved det første. Det er primært (læs: nærmerst altid) mig der ikke har lyst, har det skidt etc. - Har simpelthen mistet lysten her under graviditeten. Men til gengæld er vi gode til at kramme, kysse og holde om hinanden.

Laura

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. januar 2010

Corn

LauraLW skriver:

Det er primært (læs: nærmerst altid) mig der ikke har lyst, har det skidt etc. - Har simpelthen mistet lysten her under graviditeten. Men til gengæld er vi gode til at kramme, kysse og holde om hinanden.

Laura

Synes det lyder meget velkendt

Anmeld

18. januar 2010

LauraLW

Macaab skriver:

Synes det lyder meget velkendt

Men vi (og her taler jeg for os begge, da han sidder lige her ved siden af) har det ok med det! Vi føler os enormt tætte på hinanden, og får masser af nærhed. Ved dog at manden gerne ville have mere hvis han kunne, men han respekterer 100% at jeg har det som jeg har det.

Anmeld

18. januar 2010

Corn

LauraLW skriver:

Men vi (og her taler jeg for os begge, da han sidder lige her ved siden af) har det ok med det! Vi føler os enormt tætte på hinanden, og får masser af nærhed. Ved dog at manden gerne ville have mere hvis han kunne, men han respekterer 100% at jeg har det som jeg har det.

Sådan er det også her... Og selvfølgelig går livet ikke i stå imens man venter sig, men kroppen forandrer sig jo vildt meget og både han og jeg, kan have lidt svært ved at følge med...

Det samme efter en fødsel, hvor kroppen lige skal have ro. Det endte med at han gav mig så meget ro, at der ikke stod andet end sex i hovedet på mig, fordi jeg trængte til at modtage i stedet for at give så meget af mig selv, som jeg gav baby.

Anmeld

18. januar 2010

Dictes mor

Jeg har svaret sjældnere, og det var det egentlig op til graviditeten også, fordi vi var igennem IVF behandlinger, det fjerne en del af lysten, og jeg har endometriose, så det betød mange smerter, og derved ikke så meget lagengymnastik. Her i graviditeten har det været ubehageligt, og jeg tror min mand er bange for at det skal gøre ondt ligesom tidligere, og det har ligesom fjernet hans lyst også, jeg håber nu, at det hele vender tilbage, når jeg har født og får en masse hormoner til at holde smerterne nede, det bliver dejligt at finde hinanden igen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.