Hvor ofte havde I sex under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. januar 2010

Mira0911

Malene84 skriver:

heheh... åårrhh din stakkel, så har I vel indhentet det forsømte siden

hehe... Vi efterhånden med på hjemmebanen igen... Det var en træls graviditet... Jeg kunne ikke tage med til noget...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. januar 2010

Malene84

MoarJ skriver:

hehe... Vi efterhånden med på hjemmebanen igen... Det var en træls graviditet... Jeg kunne ikke tage med til noget...

Jeg har haft det på samme måde - virkelig været skræmt for, at jeg nogensinde skulle blive gravid igen efter denne gang   har først lige fået min farve tilbage i fjæset og kan da tage med ud nu, men nu er jeg også 5 måneder henne. Folk der ikke har prøvet at være gravid med kvalme, har minus forståelse for os der har. haha. Mine veninder kan i hvert fald ikke forstå, at jeg har været gemt væk i 5 mdr. - sååååå her er sexen heller ikke øverst på dagsordenen

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Mor til David skriver:

Har stemt sjældnere, fordi min søns far var udsendt (Kosovo) fra midt feb til midt august - og jeg fødte 2. september... Men vi havde det i øvrigt dagen før - god kickstarter åbenbart!

Vi havde også 12 timer inden jeg fødte, og Lauras far var sikker på det satte tingene i sving. Jeg ved heldigvis bedre...

Anmeld

16. januar 2010

Mira0911

Malene84 skriver:

Jeg har haft det på samme måde - virkelig været skræmt for, at jeg nogensinde skulle blive gravid igen efter denne gang   har først lige fået min farve tilbage i fjæset og kan da tage med ud nu, men nu er jeg også 5 måneder henne. Folk der ikke har prøvet at være gravid med kvalme, har minus forståelse for os der har. haha. Mine veninder kan i hvert fald ikke forstå, at jeg har været gemt væk i 5 mdr. - sååååå her er sexen heller ikke øverst på dagsordenen

Puha - Her var det alle 9 mdr... Det stod på...

Nogen i familien mente at jeg tog pis på dem, med at jeg var gravid - Så de gik og sagde jeg var syg og ikke gravid...

Anmeld

16. januar 2010

LinLin

Linda2009 skriver:

Vi havde også 12 timer inden jeg fødte, og Lauras far var sikker på det satte tingene i sving. Jeg ved heldigvis bedre...

Hvorfor kan det ikke have sat det igang? (Fødte 15 dage før termin og havde ikke haft nogen tegn på at fødslen snart skulle gå igang...)

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Mor til David skriver:

Hvorfor kan det ikke have sat det igang? (Fødte 15 dage før termin og havde ikke haft nogen tegn på at fødslen snart skulle gå igang...)

Det stof der findes i sperm, som kan sætte fødslen i gang, er så få, så der skal bruges flere liter, hvis det skal have nogen effekt

Anmeld

16. januar 2010

LinLin

Linda2009 skriver:

Det stof der findes i sperm, som kan sætte fødslen i gang, er så få, så der skal bruges flere liter, hvis det skal have nogen effekt

Han havde jo også været væk et halvt år!

(ej.. det er faktisk lidt klamt... sorry )

Anmeld

16. januar 2010

Ann-

vi havde faktisk ikke. tror kun det var 2 gange fra uge 20

Anmeld

16. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Det er forskelligt ved os... Vi havde det hver dag og/eller flere gange dagligt, trods meget kvalme indtil uge 24..

Men efter jeg fik bækkenløsning og stor mave på, er det blevet til et par gange om ugen - nogle gange mere, andre gange mindre...  

Men det er vi vidst begge to tilfredse med

Anmeld

16. januar 2010

Pige2009

Mor til David skriver:

Han havde jo også været væk et halvt år!

(ej.. det er faktisk lidt klamt... sorry )

Griner højt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.