Hvor ofte havde I sex under graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. januar 2010

Halbschön

Vi havde det mere eller mindre hver dag, undtagen de sidste 2-3ugers tid hvor det var lidt sjældnere pga min kææææmpe mave. Trods bækkenløsning var vi stadig aktive - det var som om at det "lettede" på smerterne under sex, men så kom tilbage igen efter!
Og ja - nu skal vi vist liiiiige ha gang i det igen efter fødslen, det er ikke sket så tit endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. januar 2010

LouiseNielsen

Hejsa

Nu er det ikke lige noget jeg går og føre regnskab med, men et par gange eller flere i ugen... Nogen uger mere eller mindre end andre.....

Anmeld

17. januar 2010

Corn

Jeg er så træt og uoplagt at jeg ca ligeså nem at starte op under som en bil med fladt batteri på en frostklar morgen... Og sådan har det været alle tre gange. Jeg synes det er vildt uoverskueligt, og har så i denne periode også sengen fuld af urolige børn.

Den ene er bange for alt muligt og den anden vågner bare nemt.

Men tror så også at jeg har mere brug for nærhed, end hans forventning om sex..

Anmeld

17. januar 2010

hannetheis

Profilbillede for hannetheis

vi havde et par gange om ugen. nogle uger mere andre mindre.

Anmeld

17. januar 2010

MORJESPERSEN

Vi havde nul gange.... De første 20 uger havde vi ikke pga af faren var bange da vi lige havde haft to spontante aborter og fra uge 20 fra råde vores jordmor det pga af jeg ventede tvillinger.. Så det var 9 meget lange md da min sex lyst bare blev så stor!!!!

Anmeld

18. januar 2010

Pige2009

Macaab skriver:

Jeg er så træt og uoplagt at jeg ca ligeså nem at starte op under som en bil med fladt batteri på en frostklar morgen... Og sådan har det været alle tre gange. Jeg synes det er vildt uoverskueligt, og har så i denne periode også sengen fuld af urolige børn.

Den ene er bange for alt muligt og den anden vågner bare nemt.

Men tror så også at jeg har mere brug for nærhed, end hans forventning om sex..

Hvor uheldigt...

Anmeld

18. januar 2010

SarahAa

Har stemt flere gange om ugen

Her går der ikke mange dage i mellem, tror jeg er mere eller mindre afhængig for tiden!

Men hvad- manden klager da ikke Haha

Anmeld

18. januar 2010

Lullaby

Et par gange om ugen

Anmeld

18. januar 2010

Corn

Hvor uheldigt...

Egentlig ikke, sex er et behov, og mens jeg er gravid er det åbenbart ret latent og det har da ikke skræmt herren eller mig fra at ville have både 1,2 og tre børn.

Hvis man har hinanden på andre måder, så er sex jo ikke nødvendigvis et must

Anmeld

18. januar 2010

Pige2009

Macaab skriver:

Egentlig ikke, sex er et behov, og mens jeg er gravid er det åbenbart ret latent og det har da ikke skræmt herren eller mig fra at ville have både 1,2 og tre børn.

Hvis man har hinanden på andre måder, så er sex jo ikke nødvendigvis et must

Rigtigt. Man kan vel nærmere kalde det en bonus her i livet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.