ja det er en super fed vugge, den er nemlig så speciel og anderledes:-) hvor lang tid kunne hun ligge i vuggen?? 
Uhhh det kan jeg altså ikke huske helt præcist. Altså hun er jo lige blevet 6 år. Men jeg vil da sige mindst indtil barnet er et halvt år. Altså det går ikke hvis de kan sidde op, da der jo så er risiko for at de falder ud. Men indtil da kan de fint ligge deri.
Der er kommet en "ny" Leandervugge med et længere liggemål, end den vugge jeg har. De er identiske ud over liggemålet. Jeg kan ikke helt huske hvornår at liggemålet blev længere, men tror det er en 3-4 år siden. Men hvis du leder efter en brugt, så kan du da søge efter en med det lange liggemål!
Jeg købte jo min brugt. Dengang var de rimeligt nye, og der var ikke mange til salg. Men nu er der masser til salg på ex. dba.dk så jeg tror sagtens du kan finde en til en god pris. Du behøver ikke nødvendigvis have stativet med. Det fylder RET meget. Hvis vi, forhåbentligt, skal til at bruge vuggen igen snart, så vil vi hænge den i en krog i loftet. Men invester i himlen. Det er så fiiint!!
Da man kan vaske ALLE delene, så synes jeg ikke det er et problem med brugt. Bare i vaskemaskinen med det, og det er så fint som nyt. Selv min der er så gammel nu, er stadig bare så pæn!
Måske er det ikke vildt nødvendigt med sådan en vugge, men det er uanset hvad, super dejligt!! Hvis man så ovenikøbet finder en brugt, så behøver man ikke have dårlig samvittighed over at have brugt penge på det!
Anmeld