mærkede du en opstart inden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. januar 2010

jillkolsbjerg

DK skriver:

Nej. Jeg var lidt tung i det, men altså det er man jo når man er så langt henne 37+5.

Min dengang svigerfar, der er landmand, var dog ikke i tvivl.

Han sagde "Du føder i morgen, Ditte"

Jeg svarede "Nej, der er stadig 2,5 uge til termin, fjollehoved"

Han sagde "Jeg har set det på mange får, og jeg kan se det på dig. Du føder i morgen BASTA"

Min kæreste og jeg grinede af ham på vej hjem, og synes han var åndsvag!! Men næste morgen kl 9 gik vandet, og veerne kom kl 11. Så han fik MÆRKELIGT nok ret!!Om jeg begriber hvordan i al verden han kunne se det, fordi han kunne se det på får, ha ha ha!!

Men jeg selv anede det altså ikke!!

hahahaha...sikke en sjov og sød historie;-) Et får er da slet ikke det værste man kan blive "sammenlignet" med;-)

knus jill

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. juli 2010

CamillaT89

Jeg tillader mig lige at oppe denne her

Anmeld

17. juli 2010

klmf

Jeg havde ingen fysiske tegn, var bare i sådan et underligt halvmuggent humør aftenen før, hvor vandet gik kl.4 om natten. Måske ikke sdåan rigtig muggen, jeg var bare meget alvorlig og kunne slet ikke se det sjove i noget som helst. Så måske krop og sjæl har forberedt sig lidt Og katten opførte sig totalt mærkeligt, så hun har nok kunne mærke, der var et eller andet

Anmeld

18. juli 2010

Muffinmus

Mange onde plukveer time efter time i flere uger op til...av av av. og -så diare nogletimer før det gik i gang begge gange, dene ene gang ca 5 timer før veerne og den næste gang ca 1 time før veerne.

Anmeld

20. juli 2010

NoName

DK skriver:

Nej. Jeg var lidt tung i det, men altså det er man jo når man er så langt henne 37+5.

Min dengang svigerfar, der er landmand, var dog ikke i tvivl.

Han sagde "Du føder i morgen, Ditte"

Jeg svarede "Nej, der er stadig 2,5 uge til termin, fjollehoved"

Han sagde "Jeg har set det på mange får, og jeg kan se det på dig. Du føder i morgen BASTA"

Min kæreste og jeg grinede af ham på vej hjem, og synes han var åndsvag!! Men næste morgen kl 9 gik vandet, og veerne kom kl 11. Så han fik MÆRKELIGT nok ret!!Om jeg begriber hvordan i al verden han kunne se det, fordi han kunne se det på får, ha ha ha!!

Men jeg selv anede det altså ikke!!

Må jeg ikke lige låne din svigerfar, jeg vil gerne vide hvornår jeg føder mit lille lamseben?????

Griner

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.