mærkede du en opstart inden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.839 visninger
34 svar
0 synes godt om
14. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

hej tøser.

ville lige høre jer der har født, mærkede i en opstart op til at jeres vand eller jeres veer gik igang?? feks. kvalme, smerte, tynd mave o.s.v??

i uge 32 gik fødslen igang med nichlas, det var en pludselig smerte i mit underlivet, og jeg kunne næsten ikke stå op, det var veer der var i fuld gang, jeg kom på sygehuset og de fik det stoppet med anti vee drop, inden det gik igang havde jeg gået en lang tur, ved ikke om det har hjulpet det på vej.

i uge 37 gik mit vand , jeg havde ikke mærket noget til det inden, hva jeg kan huske.. vi havde dog flyttet dagen inden, så stille havde jeg jo ikke ligget..

nu venter jeg barn nummer to og er lidt nysgerrig om i mærkede noget dagene op til jeres veer eller jeres vand gik??

knus fra karina 36+2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

DK

Nej. Jeg var lidt tung i det, men altså det er man jo når man er så langt henne 37+5.

Min dengang svigerfar, der er landmand, var dog ikke i tvivl.

Han sagde "Du føder i morgen, Ditte"

Jeg svarede "Nej, der er stadig 2,5 uge til termin, fjollehoved"

Han sagde "Jeg har set det på mange får, og jeg kan se det på dig. Du føder i morgen BASTA"

Min kæreste og jeg grinede af ham på vej hjem, og synes han var åndsvag!! Men næste morgen kl 9 gik vandet, og veerne kom kl 11. Så han fik MÆRKELIGT nok ret!!Om jeg begriber hvordan i al verden han kunne se det, fordi han kunne se det på får, ha ha ha!!

Men jeg selv anede det altså ikke!!

Anmeld

14. januar 2010

MyntheMus

Jeg fødte en uge før tid.

Jeg havde tynd mave, og voldsomt smerter i underlivet når jeg gik en uge før jeg fødte.

Anmeld

14. januar 2010

Corn

Første gang havde jeg rendt på toilet hele søndagen. Ikke tynd mave eller noget, bare været mange gange derude. men da jeg kun var 35+6 regnede jeg det ikke for noget. Da jeg gik i seng og havde hvilet lidt, gik vandet med et smæld  og så var det i fuld gang, og fødegangen bad os køre mod dem, for idet vandet var gået var der jo ingen vej tilbage, og  når jeg ikke var over 37+ så skulle jeg bare komme.

Med nr 2 var jeg ude at spise med svigerfamilien og min svigermor roste hvor flot min mave sad. Vi kom hjem, gik i seng, og jeg vågnede pludselig med veer med 7 min. imellem. Så igen sagde fødegangen at vi bare skulle komme

Majken 15+6 og igang med projekt få-manden-med-på-hjemmefødsel

Anmeld

14. januar 2010

TbCp

DK skriver:

Nej. Jeg var lidt tung i det, men altså det er man jo når man er så langt henne 37+5.

Han sagde "Jeg har set det på mange får, og jeg kan se det på dig. Du føder i morgen BASTA"

Min kæreste og jeg grinede af ham på vej hjem, og synes han var åndsvag!! Men næste morgen kl 9 gik vandet, og veerne kom kl 11. Så han fik MÆRKELIGT nok ret!!Om jeg begriber hvordan i al verden han kunne se det, fordi han kunne se det på får, ha ha ha!!

hahaha hvor fedt

Anmeld

14. januar 2010

TbCp

Her var der overhovedet ingen optakt til noget. 
Jeg fødte 5 uger før tid. 

Anmeld

14. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

DK skriver:

ej hvor vildt, he he... han må da gerne lige kigge på mig engang om der snart sker noget, puha vil ikke mere..

Anmeld

14. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

MyntheMus skriver:

Jeg fødte en uge før tid.

Jeg havde tynd mave, og voldsomt smerter i underlivet når jeg gik en uge før jeg fødte.

uhh jeg har også tynd mave og vildt ondt over det hele, måske han kommer snart..

Anmeld

14. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Macaab skriver:

Første gang havde jeg rendt på toilet hele søndagen. Ikke tynd mave eller noget, bare været mange gange derude. men da jeg kun var 35+6 regnede jeg det ikke for noget. Da jeg gik i seng og havde hvilet lidt, gik vandet med et smæld  og så var det i fuld gang, og fødegangen bad os køre mod dem, for idet vandet var gået var der jo ingen vej tilbage, og  når jeg ikke var over 37+ så skulle jeg bare komme.

Med nr 2 var jeg ude at spise med svigerfamilien og min svigermor roste hvor flot min mave sad. Vi kom hjem, gik i seng, og jeg vågnede pludselig med veer med 7 min. imellem. Så igen sagde fødegangen at vi bare skulle komme

Majken 15+6 og igang med projekt få-manden-med-på-hjemmefødsel

uhhhaa, håber bare min fødsel snart går igang, jeg har det meget på fornemmelsen, men det kan jo snyde..

tror det er en vild oplevelse med en hjemmefødsel, håber du får han overtalt..

Anmeld

14. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

TbCp skriver:

Her var der overhovedet ingen optakt til noget. 
Jeg fødte 5 uger før tid. 

uhhh håber snart min lille dreng melder sin ankomst..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.