mærkede du en opstart inden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. januar 2010

baby2010

DK skriver:

Nej. Jeg var lidt tung i det, men altså det er man jo når man er så langt henne 37+5.

Min dengang svigerfar, der er landmand, var dog ikke i tvivl.

Han sagde "Du føder i morgen, Ditte"

Jeg svarede "Nej, der er stadig 2,5 uge til termin, fjollehoved"

Han sagde "Jeg har set det på mange får, og jeg kan se det på dig. Du føder i morgen BASTA"

Min kæreste og jeg grinede af ham på vej hjem, og synes han var åndsvag!! Men næste morgen kl 9 gik vandet, og veerne kom kl 11. Så han fik MÆRKELIGT nok ret!!Om jeg begriber hvordan i al verden han kunne se det, fordi han kunne se det på får, ha ha ha!!

Men jeg selv anede det altså ikke!!

HAHAHA hvor sjovt!! Har lige fortalt det til min mand, som er PhD forsker indenfor grønne teknologier, herunder biogas. Han kender derfor en masse landmænd, og foreslog, at vi lige kørte mig ud forbi én for at få en dato, hahaha 

Tak fordi du lige gav mig et godt grin

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. januar 2010

luckas-mor

DK skriver:

Nej. Jeg var lidt tung i det, men altså det er man jo når man er så langt henne 37+5.

Min dengang svigerfar, der er landmand, var dog ikke i tvivl.

Han sagde "Du føder i morgen, Ditte"

Jeg svarede "Nej, der er stadig 2,5 uge til termin, fjollehoved"

Han sagde "Jeg har set det på mange får, og jeg kan se det på dig. Du føder i morgen BASTA"

Min kæreste og jeg grinede af ham på vej hjem, og synes han var åndsvag!! Men næste morgen kl 9 gik vandet, og veerne kom kl 11. Så han fik MÆRKELIGT nok ret!!Om jeg begriber hvordan i al verden han kunne se det, fordi han kunne se det på får, ha ha ha!!

Men jeg selv anede det altså ikke!!

haha ej hvor godt,,
jeg arbejder dog med grise og kan se det på søerne når de ska til a fare men mig selv kan jeg slet ikk,, sys det er sjovt han fik ret..

Anmeld

14. januar 2010

Mathilde

Jeg havde nogle små-veer der sad i lænden de sidste 3 nætter inden jeg fødte og dagen inden jeg fødte rendte jeg på toilet KONSTANT!

Og så havde jeg også tegnblødning, så masser af optakt og tegn her

Anmeld

14. januar 2010

DK

Ja det var meget mærkeligt.

Jeg tænker at det må være fordi at han havde set mig tit, og derfor kunne se en forskel eller noget...

Ellers er han bare den heldigste gætter i verden, he he!!

Anmeld

14. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Mathilde skriver:

Jeg havde nogle små-veer der sad i lænden de sidste 3 nætter inden jeg fødte og dagen inden jeg fødte rendte jeg på toilet KONSTANT!

Og så havde jeg også tegnblødning, så masser af optakt og tegn her

jeg har haft vildt ondt i min læn i to dage, men også om dagen.men jeg har i det hele taget ont over det hele og tror der skal ske noget de næste dage..

Anmeld

14. januar 2010

1977

Profilbillede for 1977

OVerhoved ingen tegn eller optakt. Alt var helt normalt indtil jeg en morgen vågner og tror jeg skal lave stort. Men nej

Anmeld

15. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Jeanne skriver:

OVerhoved ingen tegn eller optakt. Alt var helt normalt indtil jeg en morgen vågner og tror jeg skal lave stort. Men nej

ha ha, hvor sjovt..

Anmeld

15. januar 2010

Cris

Vandet gik ikke hverken første eller anden gang (JM skulle prikke hul, for det var det, der har holt babien tilbage. Så snart hun prikkede hul, så fik jeg presseveer begge gange). Begge gange startede stille og rollig med nogle milde smertter som self blev stærkere og stærkere i løbet af dagen. Og også blev de mere og mere regelmessige. Jeg har også haft tynd mave og stille og rollig min hjerne var mere koncentreret på selve fødsel end alt andet omkring mig.

Anmeld

15. januar 2010

Cookie

Ja - første gang havde jeg fået hindeløsning 10 dage over termin, så der vidste jeg godt det var lige om hjørnet. Havde voldsomme plukkeveer og det gav pote

2. gang så ja, da jeg gik i seng omkring midnat havde jeg snurren i mit ene lår og lidt i lænden og jeg tænkte på at det nok var noget, men turde næsten ikke håbe på det... Men det var det. Kl. ca. halv fire startede veerne

Anmeld

15. januar 2010

mortil(nichlasogmathias)

Cris skriver:

Vandet gik ikke hverken første eller anden gang (JM skulle prikke hul, for det var det, der har holt babien tilbage. Så snart hun prikkede hul, så fik jeg presseveer begge gange). Begge gange startede stille og rollig med nogle milde smertter som self blev stærkere og stærkere i løbet af dagen. Og også blev de mere og mere regelmessige. Jeg har også haft tynd mave og stille og rollig min hjerne var mere koncentreret på selve fødsel end alt andet omkring mig.

havde du så en masse veer, siden jordemoderen prikkede hul??

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.