ung mødregruppe i vejen eller der omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Lyder super fint

Jeg tager marmelade, pålægchokolade, tomat og meloner med

Er der andet I kunne tænke jer jeg tager med? Nogle der spiser nutella, kan jeg også tage det med- jeg spiser det ikke rigtigt

har du pålægchokolade med er det fint Jeg spiser nemlig egentlig heller ikke rigtig nutella.

Måske du kunne tage en rejeost med? Det glemte jeg helt da jeg var nede og handle, og nøjh hvor jeg kan fråde det!!

SKal vi gå ud fra at louise har sørget for juice og sådan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Ihhh hvor hyggeligt! Hvor flytter du hen i Kolding? Jeg synes da helt sikkert du skal være med da Ved du hvad du venter dig?

Sabrina 36+4

hvad tid var det bussen gik imorgen? og det var fra rutebilstationen ikke?

Anmeld

7. februar 2010

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

har du pålægchokolade med er det fint Jeg spiser nemlig egentlig heller ikke rigtig nutella.

Måske du kunne tage en rejeost med? Det glemte jeg helt da jeg var nede og handle, og nøjh hvor jeg kan fråde det!!

SKal vi gå ud fra at louise har sørget for juice og sådan?

Uhh, har sgu ikke lige noget rejeost hjemme og rema har lukket Men kan være vi kan smutte forbi spar i andst i morgen

Louise sagde hun ville have juice klar

Anmeld

7. februar 2010

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

hvad tid var det bussen gik imorgen? og det var fra rutebilstationen ikke?

Puha allerede kl.7.45 fra rutebilstationen Ved sgu ikke hvordan jeg skal kunne komme derned.. Hehe

Anmeld

7. februar 2010

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Puha allerede kl.7.45 fra rutebilstationen Ved sgu ikke hvordan jeg skal kunne komme derned.. Hehe

Det går nok med rejeosten ellers. var bare lige en tanke

går der ikke en bus fra højhusene ned på rutebilstationen? ja jeg bor jo ved rutebilstationen, så for mig er det ikke et problem... Er det ikke bare dejligt at hører?

Anmeld

7. februar 2010

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Det går nok med rejeosten ellers. var bare lige en tanke

går der ikke en bus fra højhusene ned på rutebilstationen? ja jeg bor jo ved rutebilstationen, så for mig er det ikke et problem... Er det ikke bare dejligt at hører?

Hvor er du fej!!!!! Hehe Der går en ned på klostergården, jo... skal lige se om de hænger sammen og om jeg kan nå at gå derhen så!

Ellers kan min svigerinde køre mig, men kan ikke love vi når det - jah, så er det vidst lige meget heeh

Anmeld

7. februar 2010

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Hvor er du fej!!!!! Hehe Der går en ned på klostergården, jo... skal lige se om de hænger sammen og om jeg kan nå at gå derhen så!

Ellers kan min svigerinde køre mig, men kan ikke love vi når det - jah, så er det vidst lige meget heeh

love at i når hvad?

Anmeld

7. februar 2010

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

love at i når hvad?

Love at jeg når bussen Hehe

Anmeld

7. februar 2010

Bare mig..

Sabrina17 skriver:

Love at jeg når bussen Hehe

var det en joke eller=? For jeg aner ikke hvor jeg skal stå af og gøre af mig selv hvis du ikke når den.

Anmeld

7. februar 2010

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

var det en joke eller=? For jeg aner ikke hvor jeg skal stå af og gøre af mig selv hvis du ikke når den.

Nå nå, så jeg kan kun bruges som GPS, hva ?

Nej, jeg tager en bus hjemmefra kl.7.15 og så er jeg ved klostergården kl.7.33 og så burde jeg kunne nå hen til bussen på rutebilstationen til kl. 7.45 - kan jo bare ikke gå så hurtigt længere

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.