ung mødregruppe i vejen eller der omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. februar 2010

LRJ

louiseibsen skriver:

nej okay, kan jeg godt forstå  vi må lige se hvad de andre siger.

håber det bliver bedre med mausen, og hun bliver der inde

ja

Men krydser os mine fingere for hun hvertfald bliver derinde MINDST 4-5 uger endnu ! 

Og tak

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. februar 2010

MorTilSnartFire <3

louiseibsen skriver:

nej... du må også undskylde jeg ikke har sagt det noget før, men jeg snakkede først med hende sidst jeg var der ude  og hun plejer altid og have tid.

Det er ok Skal Marikka og jeg stadig komme mandag eller vil du helst udskyde det?

Anmeld

6. februar 2010

NLME<3

det bestemmer i helt selv, i er i hvert falde mere end velkommen.  det kommer også lidt an på hvornår det kan blive hos lone, for hvis de skal til at indrette sig og sådan inden, kunne det godt være vi skulle mødes på mandag for at der ikke går for lang tid, eller

Anmeld

6. februar 2010

LRJ

louiseibsen skriver:

det bestemmer i helt selv, i er i hvert falde mere end velkommen.  det kommer også lidt an på hvornår det kan blive hos lone, for hvis de skal til at indrette sig og sådan inden, kunne det godt være vi skulle mødes på mandag for at der ikke går for lang tid, eller

vi bruger vinterferien på at indrette os, så fra mandagen derefter og frem kan det sagtens blive ved os så det er ca 2 uger fra nu

så i bestemmer helt selv om i vil mødes der, eller vente

Anmeld

6. februar 2010

MorTilSnartFire <3

louiseibsen skriver:

Jamen hvorfor skal det være hos Lone næste gang? Vi andre har jo lejlighed og er klar, så synes ikke det virker til det er den bedste løsning? Desuden har jeg termin der omkring hvor Lone er ved at være færdig med indretning mm. og så kan jeg måske ikke komme med heller

Anmeld

6. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

vi bruger vinterferien på at indrette os, så fra mandagen derefter og frem kan det sagtens blive ved os så det er ca 2 uger fra nu

så i bestemmer helt selv om i vil mødes der, eller vente

Jeg synes helt klart det enten skal være Marikka eller jeg der skal holde noget efter mandag, da der ikke skal gå så langt tid i mellem - jeg har snart termin og ikke sikkert at jeg lige orker at tage med noget tid efter fødsel..........

Anmeld

6. februar 2010

NLME<3

det skal vi heller ikke, det var bare for at hun kunne være med   jeg synes bare vi skulle mødes på mandag, og så kan lone være med næste gang?

Anmeld

6. februar 2010

MorTilSnartFire <3

louiseibsen skriver:

det skal vi heller ikke, det var bare for at hun kunne være med   jeg synes bare vi skulle mødes på mandag, og så kan lone være med næste gang?

Okay Det er i orden med mig..

Anmeld

6. februar 2010

LRJ

Sabrina17 skriver:

Jeg synes helt klart det enten skal være Marikka eller jeg der skal holde noget efter mandag, da der ikke skal gå så langt tid i mellem - jeg har snart termin og ikke sikkert at jeg lige orker at tage med noget tid efter fødsel..........

der kommer jo heller ikk til at gå lang tid imellem, der kommer til at gå to uger hvis det bliver mandagen efter vinterferien ?

Anmeld

6. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Lone H. skriver:

der kommer jo heller ikk til at gå lang tid imellem, der kommer til at gå to uger hvis det bliver mandagen efter vinterferien ?

ja, den 22.? kan vi ikke bare tage den, når vi nærmer os så? kan være i slet slet ikke er færdige og kan være jeg ikke orker at tage nogle steder der, som sagt er det meget tæt på min termin..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.