ung mødregruppe i vejen eller der omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. februar 2010

Bare mig..

For min skyld vil jeg stadig gerne på mandag. Jeg har glædet mig helt vildt.. Og desuden har jeg det alt alt for godt, så jeg skal da ud og strutte lidt med maven - Ej hvis louise og sabrina stadig er friske, synes jeg da vi skal holde fast i mandag

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. februar 2010

neddi1

Hej piger..

Har lige læst hele tråden og ihhh hvor er jeg misundelig..

Jeg er 22 og har termin d. 17 juni. Bor i Odense ligenu, men flytter til kolding til maj.. Tænkte om jeg måtte have lov at være med i gruppen? Ku være så lækkert at have nogle jævnaldrende..

Knus

Anmeld

7. februar 2010

NLME<3

jamen jeg er frisk, jeg synes bare vi beholder på mandag  kl. 8 og så finder vi ua af derfra hvordan hvor ledes ikke  

Anmeld

7. februar 2010

NLME<3

neddi1 skriver:

Hej piger..

Jeg er 22 og har termin d. 17 juni. Bor i Odense ligenu, men flytter til kolding til maj.. Tænkte om jeg måtte have lov at være med i gruppen? Ku være så lækkert at have nogle jævnaldrende..

Knus

selvfølgelig må du det  jo flere jo bedre. hvis du har lyst så er vi hos mig i morgen til morgen mad

Anmeld

7. februar 2010

neddi1

louiseibsen skriver:

selvfølgelig må du det  jo flere jo bedre. hvis du har lyst så er vi hos mig i morgen til morgen mad

Lyder fantastisk.. Skal dog arbejde og bor stadig i Odense så må nok hellere vente til jeg kommer lidt tættere på eller har mulighed for en bil..

Anmeld

7. februar 2010

Bare mig..

Det lyder godt, så siger vi stadig imorgen

Jo flere jo bedre ja. Det ville da være dejligt hvis du ville være med i vores lille mødregruppe.

Anmeld

7. februar 2010

MorTilSnartFire <3

Jaaah Så ses vi i morgen ved 8 tiden

Louise, kan du ikke sende mig din adresse på en sms?

Anmeld

7. februar 2010

MorTilSnartFire <3

neddi1 skriver:

Hej piger..

Knus

Ihhh hvor hyggeligt! Hvor flytter du hen i Kolding? Jeg synes da helt sikkert du skal være med da Ved du hvad du venter dig?

Sabrina 36+4

Anmeld

7. februar 2010

Bare mig..

Hej piger

Jeg har købt noget hamburgerryg, salami, krydderbollder, franskbrød der lige skal i ovnen og varmes og agurk.

Hvad tager i så meD?

Anmeld

7. februar 2010

MorTilSnartFire <3

marikka skriver:

Hej piger

Jeg har købt noget hamburgerryg, salami, krydderbollder, franskbrød der lige skal i ovnen og varmes og agurk.

Hvad tager i så meD?

Lyder super fint

Jeg tager marmelade, pålægchokolade, tomat og meloner med

Er der andet I kunne tænke jer jeg tager med? Nogle der spiser nutella, kan jeg også tage det med- jeg spiser det ikke rigtigt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.