ung mødregruppe i vejen eller der omkring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. februar 2010

LRJ

louiseibsen skriver:

Hey Tøser

jeg ville lige høre om det var okay, hvis vi stoppede omkring kl tolv halv et senest på mandag? For så ville jeg nemlig sige ja til en tid ved zoneterapeuten kl halv et på mandag. for ellers har hun først en tid om torsdagen og der skal helst kun gå fire dage imellem når det er et lille barn

ja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. februar 2010

Bare mig..

louiseibsen skriver:

Hey Tøser

jeg ville lige høre om det var okay, hvis vi stoppede omkring kl tolv halv et senest på mandag? For så ville jeg nemlig sige ja til en tid ved zoneterapeuten kl halv et på mandag. for ellers har hun først en tid om torsdagen og der skal helst kun gå fire dage imellem når det er et lille barn

Ja det er det da

Anmeld

3. februar 2010

MorTilSnartFire <3

louiseibsen skriver:

Hey Tøser

Øv, så skulle jeg ikke have rykket min jordmoder Men heldigvis blev det kun rykket med én dag, så selvfølgelig skal du sige ja til tiden....

Anmeld

6. februar 2010

LRJ

Jeg er nok nød til at aflyse, jeg begyndte at styrtbløde her i dag, og FG vil ikk se mig før veerne tager til, Og jeg fik den kedelig besked at nu måtte jeg ikk gøre noget overhovedet, da jeg kan være på vej til at  gå i fødsel nu her :s

Håber virkelig i andre får en god dag

Anmeld

6. februar 2010

NLME<3

ej er det rigtig  det er jeg ked af at høre. så er det bare med at ikke at lave det mindste. vi kan også komme til dig hvis du har overskud til det?

Anmeld

6. februar 2010

NLME<3

Sabrina17 skriver:

Øv, så skulle jeg ikke have rykket min jordmoder Men heldigvis blev det kun rykket med én dag, så selvfølgelig skal du sige ja til tiden....

nej... du må også undskylde jeg ikke har sagt det noget før, men jeg snakkede først med hende sidst jeg var der ude  og hun plejer altid og have tid.

Anmeld

6. februar 2010

LRJ

louiseibsen skriver:

ej er det rigtig  det er jeg ked af at høre. så er det bare med at ikke at lave det mindste. vi kan også komme til dig hvis du har overskud til det?

det er lidt svært i kommer til mig, bor ved svigerforældrene indtil vi flytter i huset den 15. februar så derefter vil det passe fint i kan komme til os, men li nu kan det ikk blive ved os

Og det er rigtigt træls :s og det gør ondt..

Anmeld

6. februar 2010

NLME<3

Lone H. skriver:

det er lidt svært i kommer til mig, bor ved svigerforældrene indtil vi flytter i huset den 15. februar så derefter vil det passe fint i kan komme til os, men li nu kan det ikk blive ved os

Og det er rigtigt træls :s og det gør ondt..

ja okay, så må vi komme til dig næste gang. eller vi kan vente lidt hvis du gerne vil være med fra starten?

Anmeld

6. februar 2010

LRJ

louiseibsen skriver:

ja okay, så må vi komme til dig næste gang. eller vi kan vente lidt hvis du gerne vil være med fra starten?

I er meget velkommen her næste gang

men Det må i afgøre om i vil vente eller i gerne vil mødes Her mandag For mig gør det ikk noget at jeg ikk er med første gang (Især ikk li nu hvor det er sådan her med kroppen )

Anmeld

6. februar 2010

NLME<3

nej okay, kan jeg godt forstå  vi må lige se hvad de andre siger.

håber det bliver bedre med mausen, og hun bliver der inde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.