WiitrioeN skriver:
ihh tak da for de utrolig pæne svar...
er så utrolig rørt...
ved slet ikke hvad jeg skal sige, men jeg leger hveken med mit eget liv eller mit barns liv, men søger for at mit hjem er sikkert på alle andre mulige måder, for hvis man starter der er chancerne for band minimale og ja så kan du sku have dine meninger om mig og min familie og dem ser jeg stort på men det handler bare om at søger for ens hjem er sikkert, tjekke at der ikke er nogen slidte lednnger, at kogeplader og oven og lys osv. er slukket og meget meget mere...
og ja en røg alarm er en go idé men det er en lige så god ide at søger for at ens hjem er sikkert og det er da et sted at starte og så kan du sådan set have dine meninger om mig og hvis du syntes jeg er en dårlig mor jamen så værsegod (staves) for det er jeg bestemt IKKE!!
Jamen synes ikke jeg kunne sige sådan noget pæneren desværre..
Det er da lidt det samme som at sige at du ikke bruger autostol til dit store barn fordi DU kører pænt...Altså forstå mig ret i at DU synes du gør hvad du kan for at der ikke sker noget. Men det er jo lige gyldigt, der kan ALTID ske noget.
Og du burde være så skræmt at alle de døde hvert år at du ikke var i tvivl om at du skulle have alamermer senest i morgen. Kan kan jo aksrues ned op tages med på 2 sek.
Så er ikke ond, synes ikke du er en dårlig mor. Men synes det er uansvarlige at man som forældre ikke lige kan tage sig sammen og få de alarmer op. De er SÅ vigtige for dig og din families liv. Og ja, selvfølgelig ville du redde din familie, men ofte når man ingenting fordi det er sent..uaset hvor gode hensigter du havde.
Tror du ikke mormoren ville have reddet sine 2 børnebørn hun passede hvis hun kunne???? det kunne hun bare ikke, hun var selv tæt på at dø, og de 2 engle vågnede bare aldrig igen.
Der er ingen undskylding der dur, hverken at i lige er flyttet eller skal flytte.
Skynbd dig nu abre at få dem købt og vær glad for at du så har gjort din pligt som ansvarlig borger i det dnaske land..og det mest fornuftige naturligvis.
Så nej, stempler dig ikke, men din undskyldning redder intet liv, tager dem kun.