Afstemning: Har I én til flere røgalarm i huset....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. januar 2010

Stumpen

Jeps... Vi har en i børnenes værelser, soveværelse, stuen og i gangen (lige ved døren ud til køkkenet ville ikke have der i tilfælde af mados)...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

Pia.

Znuzke skriver:

Ja - jeg så også i Nyhederne at boligforeningerne nu installerer røgalarmer i lejlighederne - det kan jeg slet ikke forstå ikke er sket for længe siden. Det burde være fast inventar!!

Sjovt du skriver det, for det sad vi netop og snakkede om... Mange boligforeniger har vaksemaskine, tørretumbler m.m i lejemålene, der burde fast være røgalarmer som fast inventar...

Anmeld

6. januar 2010

vatten

Jeg har ingen, da dem jeg havde skulle have skiftet batteri og det ikke var et almindeligt batteri, der var i- ikke særligt smart iøvrigt.

Nu flytter vi ud til min kæreste til marts, og jeg køber ingen inden.

Anmeld

6. januar 2010

Anne85

Jep... i hver eneste rum

Anmeld

6. januar 2010

oo

neeeej...vi har ikke mere. der var sat en brandalarm op i huset da vi flyttede ind (det er jo lejet) på trappen mellem stuen og førstesalen, men den havde en træls tendens til pludselig at starte med at hyle og ikke stoppe igen. Den sad desuden med ledninger ind i loftet, hvilket jeg aldrig har set før - og samtidig bruger den batteri  nåhmen, sidst den bippede var det så godt nok, der havde vi glemt kalenderlyset forrige år nede i spisestuen og det stod i pebernødder og sådan nogle kan satme brænde! vi sad ovenpå og så startede dne og vi kom ned til tyk tåge. men brandalarmen ville efterfølgende ikke stoppe med at hyle, så vi tog den ud og tog batteriet ud og lagde den i skurret. i sommers tænkte jeg så, at det sgu var for åndssvagt vi ikke havde sat den op igen, så jeg satte batteriet i igen for at gå ind med den, men ligeså snart batteriet bliver sat i skriger den som ind i helvede

ja...det var så et lidt langt "nej, det har vi ikke"

Anmeld

6. januar 2010

Diana...

Nope ikke endnu men det skal vi have vi bare ikke nået så langt på listen.

Anmeld

6. januar 2010

Tina2

Har en ude i gangen udenfor ungernes værelse + vores soveværelse, men nu er vi ved at lave om, så når det er færdigt kommer der røgalarmer i samtlige rum:-)

Anmeld

6. januar 2010

BetonSlotsPrinsesserne

Da jeg flyttede hjemme fra købte jeg til køkken og stue, men kun den i køkkenet virker lige nu. Så Nå vi flytter ska der være alarm i alle rum. Så har jeg det bedst.. det jeg opvokset med hjemmefra. Så lige nu er bare en midlertidig løsning.

Anmeld

7. januar 2010

4xGreve

nej desværre men da vi bor i en lejlighed mener jeg ikke det er vores ansvar at sætte rødalarmer op det bude være op til vores udlejer...

Men ønsker helt klart en til flere røgalarmer

Anmeld

7. januar 2010

BK

Nej for manden har ikke gidet sætte dem op, de har lagt i skuffen i et år nu tror jeg... Men han vil meget gerne have nogen der er serie-forbundet...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.