LouiseLarsen skriver:
Hva pokker e det for en holdning af have???
Ja undskyld mig, men du mener simpelthen ikke det er dit ansvar at redde dit barn/familie fra en brand, hvis du kan gøre det ved at købe en røgalarm?
Din udlejer burde måske have det i sin ejendom, ja... Men det er der ikke, også bør man selv lette røven og få dem købt....
Kan slet ikke forstå din tankegang.....
JA det er mit ansvar at rede mit barns liv og tror mig det skal jeg også nok gøre...
Syntes det er så komplet latterligt at fordi jeg har en anden indstilling til det end i måske har at jeg så lige pludselig er en dårlige og uansvarlig mor og ikke en skid jeg er...
ikke alle ser på det lige ens og ved i hvad jeg er en skide god mor det tager alverdens forhold regler passer på mit barn i hoved og røv osv osv osv.
og nej vi har ikke nogen røg alarm og vil fandme heller ikke sætte nogen op når vi ikke skal bor her ret meget længer så vil jeg sku heller gemme de penge og bruge dem på røgalarmer til det næste sted vi flytter hen...
og i kan have lige præcis den mening om mig i vil og ved i hvad jeg er møg hammerne ligeglade...
Men håber da i får det beder med jer selv over at skive sådan til mig (istedet for f.eks bare at ryste på hovedet og tænke når ja ikke alle er ens) bare fordi jeg ikke deler jeres mening og fordi jeg ikke gider at offer penge på røgalarmer på et hjem hvor jeg ikke skal bo ret meget længer...
Og bar5e for at gøre det klare JEG HVERKEN LEGER ELLER GAMBLER MED MIN DATTERS ELLER MIT EGET LIV også kan i sådan set behoæde jeres negative og nedladene kommentar for jer selv...!!
Anmeld