Man har forsøgt sig med Youtube...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

birgittemarie

Nadi skriver:

Arhmen altså, mit hjerte smelter jo total!!

Hvor stråler du bare af glæde, lykke og kærlighed på et af de første billeder. Det er virkelig sådan et billede der bare siger det hele. Og som man skulle vise til dem der frygter at føde

Tusind tak, kære Nadi

Det er utroligt, at man kan se så glad ud, så kort efter fødslen! Det må være chokket over, at man rent faktisk er overlevet, der får det helt store smil frem.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. januar 2010

birgittemarie

Millebasse skriver:

Årh, hvor er det bare en fantastisk video!

Det er bare nogle lækre unger i har og hvor ser i bare lykkelige og dejlige ud alle sammen

Tusind tak!

Og nu er det snart din tur!! Er der nogle tegn på vej?

Knus Birgitte

Anmeld

5. januar 2010

birgittemarie

Grynt/Tina skriver:

BM. sikke en meget rørende, skøn og fantastisk film du har lavet af din dejlige familie.

Tusind, tusind tak altså!

Anmeld

5. januar 2010

Millebasse

birgittemarie skriver:

Tusind tak!

Og nu er det snart din tur!! Er der nogle tegn på vej?

Knus Birgitte

Hmm.. Tja, jeg har stort set ikke sovet de sidste 3 nætter, kan slet ikke finde ro.. Så har jeg så ondt i mit bækken og plukveer som gør ret ondt og stort set er der hele tiden..

Håber da det fører til noget...engang... ...helst nu!

Anmeld

5. januar 2010

Helle30

Århh - BM. Sikke en skøn billedserie. Og hvor er det bare en fed musik, du har valgt at sætte til. Jeg sidder pludselig med en følelse af, at det er længe siden, jeg har set dig. Hvor er NM blevet stor, og hvor ser hun bare stolt ud.

Jeg vil også lære at bruge det program.

Og så lige det sidste billede af den storsmilende lækkergut: Det får godtnok også mine skrukgener til at sitre lidt, omend jeg nok skal holde mig i skindet (eller hvor man nu bør holde sig) et godt stykke tid endnu.

- Helle - tak for en dejlig oplevelse

Anmeld

6. januar 2010

Nadi

birgittemarie skriver:

Tusind tak, kære Nadi

Det er utroligt, at man kan se så glad ud, så kort efter fødslen! Det må være chokket over, at man rent faktisk er overlevet, der får det helt store smil frem.

Hehe, ja det kan være det er forklaringen  et er ihvertfald et super godt og dejligt billede

Anmeld

9. januar 2010

birgittemarie

Millebasse skriver:

Hmm.. Tja, jeg har stort set ikke sovet de sidste 3 nætter, kan slet ikke finde ro.. Så har jeg så ondt i mit bækken og plukveer som gør ret ondt og stort set er der hele tiden..

Håber da det fører til noget...engang... ...helst nu!

Puuuha. Det lyder rædselsfuldt. Godt at blive mindet om, når man begynder at tænke på nr. 3.

Mange fingerkryds for, at du snart føder.

Knus Birgitte

Anmeld

9. januar 2010

birgittemarie

Helle30 skriver:

Århh - BM. Sikke en skøn billedserie. Og hvor er det bare en fed musik, du har valgt at sætte til. Jeg sidder pludselig med en følelse af, at det er længe siden, jeg har set dig. Hvor er NM blevet stor, og hvor ser hun bare stolt ud.

Jeg vil også lære at bruge det program.

Og så lige det sidste billede af den storsmilende lækkergut: Det får godtnok også mine skrukgener til at sitre lidt, omend jeg nok skal holde mig i skindet (eller hvor man nu bør holde sig) et godt stykke tid endnu.

- Helle - tak for en dejlig oplevelse

Tusind tak kære Helle! Og undskyld, jeg først svarer nu!

Jeg tænker som regel også, at det er utroligt, hvad der kan nå at ske på meget kort tid, når jeg ser billeder af Louise og dig, for jeg synes ikke, det er så længe siden, vi sås til oktoberfesten hos mig.

Det er et meget nemt program. Tager ingen tid at sætte sig ind i.

God fornøjelse med at holde dig i skrukskindet!

Knus Birgitte

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.