Man har forsøgt sig med Youtube...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

BellaT

Kan heller ikke se den på Facebook. Det var da sært.

Nå, prøver imorgen så.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Louise mortil4

hvor er han dejlig og sikke en udvikling der er sket med ham.  Sikke en lækker lille mand

Anmeld

4. januar 2010

birgittemarie

BellaT skriver:

Kan heller ikke se den på Facebook. Det var da sært.

Nå, prøver imorgen så.

Øv. Men tusind tak for din ihærdige indsats.

Anmeld

4. januar 2010

Kaufie

Nåeh - han er fin - og NM er en tydelig stolt storesøster!

Ja, min skrukhed blev heller ikke mindre....

Anmeld

4. januar 2010

Muffinmus

årh den er god Bm, tigig fin musik til også:-) Flotte dejlige billeder af familien.

Har stadig min minde video på puteren til de dage jeg er nostalgisk

Anmeld

4. januar 2010

Joan ( Smallie )

Åhhh BM den er rigtig god. I ser bare så lykkelig ud på de billeder. Og hold da op han bliver helt sikkert en rigtig frækkert han oser jo for vildt af det.

Må sige den har ramt mig lige i  For jeg sidder her og får en lille klump i halsen over at jeg aldrig får lov at opleve en lille ny mere, for når jeg kommer til at se på dig ja så kan man da kun komme til at savne det. Du er smuk.

Anmeld

4. januar 2010

Stumpen

Der fik du mig da lige til at fælde en tåre... Så speciel den var

Anmeld

4. januar 2010

birgittemarie

Åhr, hvor er I altså helt utroligt søde, Stump, Joan, Maria, Kaufie og Louise! Så er der fjæleme noget ved at vise billeder frem!

Tusind tak skal I have for de meget pæne ord!

Knus fra mig

Anmeld

4. januar 2010

birgittemarie

Joan ( Smallie ) skriver:

Åhhh BM den er rigtig god. I ser bare så lykkelig ud på de billeder. Og hold da op han bliver helt sikkert en rigtig frækkert han oser jo for vildt af det.

Må sige den har ramt mig lige i  For jeg sidder her og får en lille klump i halsen over at jeg aldrig får lov at opleve en lille ny mere, for når jeg kommer til at se på dig ja så kan man da kun komme til at savne det. Du er smuk.

JA! Jeg synes virkelig også, han oser af frækkert!  Det er så tydeligt, at det er en dreng, vi har med at gøre denne gang!

Jeg kan godt forestille mig, at man kan sidde og blive lidt melankolsk, hvis man er helt sikker på, man ikke skal have flere børn... Men på den anden side skal man så i det mindste heller aldrig opleve at blive vækket hver eneste nat for at lave mad mere. Det vil jeg prøve at huske, når det engang virkelig trænger ind i mit hoved, at vi heller ikke skal have flere børn... 

Og hvor er du bare sød at kalde gamle tykke mutti for smuk! Det er sørme længe siden, jeg har følt mig tålelig for øjet.

Anmeld

4. januar 2010

Tynen

Arhmen for dælan!
I har bare sådan nogle lækre børn!
- Og hvor er jeg dog bare afsindig misundelig over at du har fået en dreng med hår  Jeg vil ogs´!!

Hvordan står det egentlig til med at finde sig til rette i de nye roller?

(Og mon ikke vi skal lave en "reminder"-tråd til alle os der ikke skal have flere børn? Jeg er allerede ved at glemme hvor langt ude jeg var pga. søvnmangel de første par uger     )

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.