Man har forsøgt sig med Youtube...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

ka li ja

LÆKKERT

1minut og 26 sekunder inde i videoen, var jeg lige ved at mysse på skærmen hvoe er han lækker. og det er den smukke nova også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Lene76

årh han er lækker  men det er Nm nu osse i burde få nogel fere børn så pæne unger som i laver

Anmeld

4. januar 2010

Lise

Den lader sig ikke åbne - hverken her eller på fb

Anmeld

4. januar 2010

Nadi

Arhmen altså, mit hjerte smelter jo total!!

Hvor stråler du bare af glæde, lykke og kærlighed på et af de første billeder. Det er virkelig sådan et billede der bare siger det hele. Og som man skulle vise til dem der frygter at føde

Anmeld

5. januar 2010

Millebasse

Årh, hvor er det bare en fantastisk video!

Det er bare nogle lækre unger i har og hvor ser i bare lykkelige og dejlige ud alle sammen

Anmeld

5. januar 2010

BK

Anja skriver:

Hvor er det bare ondt, at vise så mange billeder at sådan en lækker baby !! Er unægtelig totalt skruk nu

Dejlig video/billedserie

Anmeld

5. januar 2010

Grynt

BM. sikke en meget rørende, skøn og fantastisk film du har lavet af din dejlige familie.

Anmeld

5. januar 2010

birgittemarie

Tynen skriver:

Arhmen for dælan!
I har bare sådan nogle lækre børn!
- Og hvor er jeg dog bare afsindig misundelig over at du har fået en dreng med hår  Jeg vil ogs´!!

Hvordan står det egentlig til med at finde sig til rette i de nye roller?

(Og mon ikke vi skal lave en "reminder"-tråd til alle os der ikke skal have flere børn? Jeg er allerede ved at glemme hvor langt ude jeg var pga. søvnmangel de første par uger     )

Tusind tak   Og Paw den lille lækkerlade kan sagtens bære det bare look.

Og god idé med en remindertråd! Søvnmangel eller rettere at blive vækket hele tiden, er ren tortur og burde forbydes at glemme!

Det går ok med den nye familiestruktur og jeg synes, det er dejligt at være 4. Men hen i mod aftentide kan jeg godt blive lidt irritabel, overtræt og kortluntet. Og det er rigtig synd for NM, som har fået et par røfler, hun ikke ville have fået, hvis jeg ikke havde været så slidt, for hun er simpelthen så sød og god til at være storesøster.

Knus B

Anmeld

5. januar 2010

birgittemarie

ka li ja skriver:

LÆKKERT

1minut og 26 sekunder inde i videoen, var jeg lige ved at mysse på skærmen hvoe er han lækker. og det er den smukke nova også

Tusind tak og jeg var selvfølgelig nødt til at se filmen for 134. gang for at se, hvilket billede det var, du ville snave på.

Stort knus til dig også og jeg håber, du har det godt!

Anmeld

5. januar 2010

birgittemarie

Lene76 skriver:

årh han er lækker  men det er Nm nu osse i burde få nogel fere børn så pæne unger som i laver

Tusind tak, hvor er du sød!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.