Arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2008

Siber

Jeg er pædagog i en børnehave, og skal starte den 23. juni! jeg tror nok jeg glæder mig til at komme tibage. Jeg er ikke fantastisk glad for mit arbejde, altså jeg kan godt lide at være gog, men jeg synes bare at vores vilkår er helt ringe, så jeg får lyst til at lave noget andet!

KH Siber og Johanna 090707

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

Lene76

Jeg er dagplejer... har orlov frem til den 16/6 og derefter ferie frem til den 3 aug..... også ska jeg igang igen:-D glæder mig til at komme igang igen selvom jeg VED at det blir mega hårdt for jeg ska regne med at ha 4 børn på ca 1 år pyh...... men uha det blir hyggeligt. Men de fleste tager jo en go middagslur så arbejdsugen føles nok ik helt så lang det 1 år ;)

Anmeld

1. maj 2008

Monica

Jeg arbejder i en stor sportsutik på strøget i københavn. Jeg laver kontor arb og han også alt ansvaret for lageret - tilgangen af varer, mærke dem og registere dem... Har tænkt at søge noget nyt, måske at sidde ved kassen i en bank...

Monica - som starter i morgen....

Anmeld

1. maj 2008

Nadi

Jeg er kasseass. i føtex og studerende. Når min barsel er slut vil jeg gerne læse til sygeplejerske, skal lige have sendt ansøgningen :S Men regner nu med at blive optaget.

-Nadia

Anmeld

2. maj 2008

Muffinmus

Er overkonstabel i Flyvevåbnet i Karup, arbejder når mine chefer siger jeg skal :)

Om det så er weekend, helligdag, nattevagter eller juleaften.
Men håber til dagligt at have okay vagter til kl 15.30 eller til kl 19.00. Ve de nok skal give mig en masse lorte vagter nu hvor jeg har gået hjemme og er sluppet for både nattevagter osv weekend vagter:)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.