Arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

30. april 2008

bette

jeg er elektronik medarbejder...
arbejder på grundfos..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

Lise

Jeg er studerende - regner med at blive færdig med min ha(jur.) om en måned (mangler bare én eksamen). Fra 1/6 arbejder jeg som revisortrainee og skal fra september læse halv tid ved siden af fuldtidsjobbet + tage intern uddannelse... Det bliver rigtig spændende at komme igang med et rigtigt job efter noget der virker som mange år på skolebænken.

Anmeld

30. april 2008

Tynen

Assisterende butikschef i Blockbuster - Var egentlig rigtig glad for mit work, før jeg blev preg.
Nu elsker jeg bare at gå hjemme istedet :S

Starter her d. 1 juni - Kunne sagtens tage et år mere herhjemme.

Anmeld

30. april 2008

Kaufie

Mit job er delt i to - 50% salgssekretær 50% indkøbsassistent - og ja, jeg flytter ligefrem arbejdsstation, mailadr og chef, så det er vitterligt to ret forskellige jobs - dog med flexibilitet, så jeg kan tage en hel dag det ene sted og en hel dag det andet sted - men som udgangspunkt skifter jeg plads efter frokosten.

Det er en anelse forvirrende - specielt for sælgerne, som jeg hjælper med alt i den første del - de er vant til at kunne trække på mig hele dagen - det skal de lige vænne sig til.

Tilgengæld er det meget mere udfordrende - og eftersom jeg gik ca 30% op i løn efter barslen, så skal jeg jo også lave lidt mere :D

Mette, der dog har haft første barnets 1. sygedag i dag

Anmeld

30. april 2008

Ny mor

Hjemmegående nørd, efter eget valg og mulighed ;) Men jeg hjælper lidt til i min søsters firma (regnskaber, pakker varer....) i øjeblikket. Ellers passer jeg have, hus og unger - ind imellem har jeg lidt plejehunde jeg passer, specielt i ferierne.
kh Birgitte

Anmeld

30. april 2008

ivfmarie

Jeg er bioanalytiker (nogen kender dem som hospitalslaboranter) Men jer tager IKKE blodprøver.
Ligenu arbejder jeg på en patologisk afdeling hvor der undersøges for alle typer cancer. Mit primære arbejde består i at mikroskopere celleskrab fra livmoderhalsen (smears).

Marie - der dog håber på at få mit gamle arbejde på fertilitetsklinikken tilbage...

Anmeld

30. april 2008

Grynt

Jeg er pædagog i en vuggestue. Jeg har barsel indtil den 1/8 og skal så lige have en månedes ferie bagefter, så starter igen den 1/9 :) Jeg glæder mig til at komme tilbage til ungerne og gode kollegaer meeeeeeeen kunne sagtens få tiden til at gå her hjemme et år endnu ;)

Anmeld

30. april 2008

heaven

også pædagog her, i en børnehave normeret til 88 børn.... skal starte den 23 juni, arbejde i 14 dage, og så har jeg 3 ugers ferie, hehe.... lidt underlig start, men sådan måtte det være - vi har jo tvungen ferie;)

jannie

Anmeld

30. april 2008

LouiseViola

Jeg er skolelærer, og har fået job på en friskole efter sommerferien.
Jeg blev færdig med mit studie i sommer, og gik direkte på barsel, så det bliver dejligt at komme lidt ud i "det virkelige liv".

Anmeld

30. april 2008

LouiseViola

Anna-Rosa skriver:

Jeg er sælger:)

Kør rundt til dametøjsbutikker med vores kollektioner...

Starter her d. 1/6, og det er egentlig ok nu, syns jeg...

Hvilket mærke sælge du mon? Er bare lidt nysgerrig :)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.