Arbejde

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.177 visninger
24 svar
0 synes godt om
30. april 2008

Lulle25

Hvad arbejder I forskellige med? Jeg er på barsel nu men arbejder som ssa, arbejder som planlægger i hjemmeplejen, fedt job og arbejder kun hver 6. weekend. Jeg skulle nok have strejket, så er glad for jeg er på barsel... Kh louise der er lidt nysgerrig ;)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. april 2008

ka li ja

jeg er frisør
har barsel til 11 august.
er ikke overvældende glad for mit job og arb tider, så kommer der et fedt job forbi næsen af mig, så hopper jeg glædeligt på:D
men elsker ellers mit fag

Anmeld

30. april 2008

Anna-Rosa

Jeg er sælger:)

Kør rundt til dametøjsbutikker med vores kollektioner...

Starter her d. 1/6, og det er egentlig ok nu, syns jeg...

Anmeld

30. april 2008

Sille

Er din kollega.. ;) Er ssh'er i hjemmeplejen..(vi arbejder dog hver 3.weekend...:@) og skal forhåbentlig ind og læse videre til ssa'er til august...

Anmeld

30. april 2008

Joan ( Smallie )

Jeg er salgsassistent på en servicestation. Det er et abejde jeg er meget glad for. Møder tidlig ( Kl 5 ) og har så tidlig fri også, så kan jeg hente knægten inden han skal sove til middag.

Og jeg startet igen den 14/4 og det var rart at komme igang igen

Og så arbejder vi hver 4 weekend så det er ok.

Joan

Anmeld

30. april 2008

Anja

Jeg er skolelærer. Jeg elsker mit job og skulle have været begyndt igen når det nye skoleår starter, men jeg snupper jo lige en barsel mere med det samme :P

Anja, Elias og bebs 16+1 (tror jeg nok)

Anmeld

30. april 2008

Tut

Jeg er salgskoodinator i it-branchen.

Firmaet jeg arbejder for sælger bærbare og fladskærms tv.

Starter 30/6, og glæder mig til at komme tilbage.

Anmeld

30. april 2008

Plysbjørnen

Jeg arbejder på Danfoss. Arbejder godt nok ikke i Weekenden, men arbejder Aftenhold hver anden uge. Skal starte igen d. 19-6.

Tinatrold/Betina - Laura 010807 - Rejen 16+1

Hehe Anja vi følges af med nummer 2.

Anmeld

30. april 2008

Loggidut

jeg er betonbisse...det vil sige jeg står på magasinet og udlevere ting som skal indstøbes i beton, så som inserts og frimeda...
ud over det, sørger jeg for at værktøjet er i orden hvis de skal låne dem ude i hallerne.
jeg er også med til at sørge for påklædning af folkene, og øhhh, ja der er så mange ting...men en beton-bisse som står på magasinet...
et rigtigt beskidt arbejde

Anmeld

30. april 2008

Anja

Tinatrold skriver:

Jeg arbejder på Danfoss. Arbejder godt nok ikke i Weekenden, men arbejder Aftenhold hver anden uge. Skal starte igen d. 19-6.

Tinatrold/Betina - Laura 010807 - Rejen 16+1

Hehe Anja vi følges af med nummer 2.

Gud ja, hvor sjovt ! :D

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.