Hvornår overnattede jeres børn ude dørste gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Sees

Emil var 1½ måned, da han sov "ude" første gang.
Jeg boede på det tidspunkt hjemme så han var jo egentlig i vandte omgivelser, og hos mennesker han kender.

Jeg havde fået tilbudt 2 fribilletter til torsdag på Skanderborg festival, og jeg havde bare brug for et pusterum, og for at se nogle folk på min alder - Så dem tog jeg imod.
Det var SKØNT, og dagene efter var jeg bare sprængfyldt med energi, og det var jo super, da jeg jo skulle holde barnedåb om søndagen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Sees

Mammi ,,, skriver:

Sjovt som mange af jer har fået passet jeres forholdvis små guldklumper første gang nytårs aften ,,,  Hvordan kan det være at i ikke selv ville holde den første nytårsaften med jeres barn ?

Lige da Emil kom til verden, tilbød mine forældre og tage Emil nytårsaften - "Han forstår det jo ikke endnu alligevel" , tænkte jeg !
Men da vi kom tættere og tættere på, brød jeg mig alligevel ikke om ideen, og jeg endte med at blive hjemme ved ham hele aftenen - Det betød meget for mig at opleve årsskiftet med ham, trods han intet forstår !
Og så synes jeg egentlig også at nytårsaften er en aften hvor også mine forældre skulle have lov til at slå sig løs - De har haft deres børn at tage hensyn til, nytårsaften, nu ikke også deres børnebørn !

Anmeld

4. januar 2010

Livas mor

Mammi ,,, skriver:

Sjovt som mange af jer har fået passet jeres forholdvis små guldklumper første gang nytårs aften ,,,  Hvordan kan det være at i ikke selv ville holde den første nytårsaften med jeres barn ?

Lige siden jeg blev gravid og fik min terminsdag af vide, vidste jeg bare at jeg skulle holde nytårsaften sammen med min lille pige. Liva var 8 uger nytårsaften og vi var bare derhjemme i nattøj hende, jeg og min kæreste (Livas far) i nattøj og spiste god mad.. Og havde den bedste aften! Så jeg kunne heller ikke forestille mig ikke at dele den aften med hende..

Anmeld

4. januar 2010

Mor til Frederic og Freya

Frederic er 16 mdr og er aldrig blevet passet ude, hverken i dagtimer eller nat - ud over at være i dp.

Har ikke tillid til at nogen skal passe ham.

1 par er min mands lillebror, hans kone og deres dreng fra nov '08. Han tænker kun på computer, hun er ret ligeglad med deres egen søn - men elsker alle andres, da de er nemmere end deres egen Så nej

2 par er min mands storesøster, mand og deres 2 børn ( 2 år - 8 mdr). Hun har rigeligt at se til, da de også har opstaldning med 11 heste og hun selv har 2.

Farmor og farfar; NEJ... hun har mest natte arbejde, manden er 23 år ældre og næsten 85 % døv. Der ud over har de et plejebarn, der lemlester deres dyr ( hunde - katte - kaniner - rotter - hamstre mm) nogle med døden til følge. Ikke om min søn skal derud.

Anmeld

4. januar 2010

LotteGabriella

Livas mor skriver:

Jeg er vist det man kalder en ravnemor.. Står for alt mht. Liva og vil ikke dele ansvaret med så mange, har desværre den tankegang der hedder "mor ved bedst"

Nu bliver Liva 2 måneder i morgen og har snart brug for en kærestdag og en hel nats søvn, så har aftalt med mine forældre at Liva skal overnatte der næste weekend igen, altså når hun er 10 ½ uge gammel.. Og kan mærke jeg allerede panikker over det.

Hvornår blev jeres guldklumper passet ude en hel nat første gang? Og hvordan havde i det med det?

Knus..

Daniella var ca. 6 mdr. da hun overnattede ude første gang og det var hos mine forældre

Anmeld

4. januar 2010

BinaMor

Gabriella er 20 måneder og er endnu ikke blevet passet.

man kan som tommelfingerregel tage ud- 1 dag= barn 1 år, 

2 dage= barn 2år.

andet er alt for tidligt imo

Anmeld

4. januar 2010

Lone Jakobsen

Mammi ,,, skriver:

den har jeg også tænkt meget på. eneste grund til at jeg ikke er sammen med alle mine børn til nytår, er at de er sammen med deres far hvert andet år.

men til sagen....rasmus er ½år og har endnu ikke været passet en nat endnu. for mig er tingene også lidt anderledes....jeg ser det næsten som pasning bare han er alene med sin far men det er så fordi jeg altid har været alenemor. så dette her er første gang jeg bor sammen med min babys far.

mener min datter var knap et år første gang hun blev passet en nat....min ældste søn var noget yngre.....og jeg husker ikke hvor gammel den mellemste var.

Anmeld

4. januar 2010

Isabels-mor

Isabel er nu 4 måneder har ikke været passede endnu, eller vi har sovet andre steder så som ved hendes farmor og farfar, og hos nogle venner på sjælland, men aldrig uden os. Skal da lige siges hun er brystbarn og vil ikke tage flaske eller sut så lige der er hun ikke den nemmeste..
Men håber det går og at i får en dejlig kæresteaften

Anmeld

4. januar 2010

Nybagt mor

Renée88 skriver:

Hmm, er jeg nu en dårlig mor hvis jeg siger at han blev passet nytårsaften og overnattede der? 18 timer var han væk, og jeg længtes efter ham... Han blev 11 uger i lørdags...

Nej da - ville sådan ønske at jeg kunne gøre det, så vær du glad for det  !!

Trænger sådan til at komme ud, men vovede mig en dag ud - 1,5 time blev det til og så kunne det ikke gå stærkt nok med at komme hjem til ham. Også selvom min mand var derhjemme og passede fint på ham...

Så meget for den shopping tur alene..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.