Hvornår overnattede jeres børn ude dørste gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3. januar 2010

Pia

Min ældste datter var 3 mdr da hun blev passet ude med overnatning første gang..

Vi havde begge roskildesyge og var ikke i stand til og passe hende selv.

Min yngste datter som nu er 7 mdr var 2½ mdr da hun blev passet med overnatnign første gang..
Hun havde slem kolik og vi var begge kørt ned og havde brug for en aften / nat med søvn og bare os selv..

Har haft det ganske fint med det begge gange.. Ved mine piger var i gode hænder og vidste at når jeg fik dem hjem igen havde deres forældre fornyte energi til dem og det var vigtigt for alle partner..

Syntes man skal gøre det man som mor har det bedst med.. nogen kan godt give slip tidligt andre kan ikke.. Men vi er alle lige gode forældre af den grund..

Pia.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

SaNiNa

Nicklas er 6½ månede og har ikke hafte nogen overnatningen er kun blevet passer i max 20 min af mine forældre.

Og der går længe før han skal sove ud jeg har ikke behov for at han skl passes ude en hel nat osse. vil dog gerne snart "prøve" at have en rigtig kæreste aften. men det har vi jo hver aften når Nicklas er blevet puttet.

Anmeld

3. januar 2010

MORJESPERSEN

Vores piger var 6uger da de blev passet første gang med overnattning.. Jeg havde bare brug for en dag for mig selv, vi var indlagt i 25dag på neo inden vi kom hjem så havde brug for en time out til lige at tænke at det der lige var sket igemmen...

Anmeld

3. januar 2010

Knudsen

Jeg er også mor med stort M og mener også, at mor rigtig tit ved bedst.. Da vores datter skulle passes første gang var hun nogenlunde samme alder som Liva er nu. Vi valgte at det kun skulle være nogle timer og ikke en hel nat første gang. Vi tog ud at spise og for rigtig at kunne få snakket sammen og hentede hende igen da vi savnede hende. Der gik ca 3 timer, så kunne vi ikke undvære hende længere. Derefter var det også nemmere første gang hun skulle passes til overnatning..

Mærk godt efter i maven og lad være med at lave for mange planer, så I bedre kan tage det som det kommer..

Anmeld

3. januar 2010

Isabeau

Min datter er knap 4 mdr. og er heller ikke blevet passet endnu. Min mand og jeg har kvalitetstid om aftenen, når hun er kommet i seng ved 20.00 tiden. Så står den på god film, slik, hyggesnak, sex eller hvad vi nu finder på

Vi skulle til bryllup i november måned sidste år, hvor hun blev passet i 6 timer - det gik fint, men hold op, det var svært at gå fra hende. Og hun fik da lige nogle ekstra kys, da vi hentede hende igen :p

Men er enig med de fleste; gør det, når I er parat.

Anmeld

3. januar 2010

DK

Kirstine var 3,5 mdr. Altså hun er så lille hun ikke engang opdager du ikke er der. Det er langt hårdere for dig end hende, he he...

Jeg synes klart at det må være til børnenes fordel at have udhvilede og glade (hvis muligt forelskede) forældre, frem for forældre der er stressede, aldrig tager en kærestedag og derfor måske går fra hinanden.

Så NYD jeres kærestedag, og husk at din mor altså jo også har været spædbarne-mor for dig engang, og er fuldt ud kvalificeret!

Anmeld

4. januar 2010

Muffinmus

hm, synes ikkde t er en ravnemor...2 mdr er jo ingen alder for sådan et lille pus. Kunne da på ingen måde efterlade mit så lille barn hos nogen en hel nat..

Man er jo mor og med det kommer den dårlige søvn jo altså bare det første stykke tid.

Min søn var 18 mdr da han fik sin første overnatning hos bedsterne.

Anmeld

4. januar 2010

Mca<3

Alexander er 9 mdr i morgen og jeg har ikke fået mange nætter hvor jeg ikke har været oppe om natten op til flere gange  Han er slet ikke blevet passet ude endnu og der kommer til at gå rigtig lang tid før han skal prøve det ..

Anmeld

4. januar 2010

vatten

Mathias var godt 6 mdr, da han overnattede hos min mor første gang. Jeg ammede ham indtil 6 mdr, så det kunne ikke ske før.

Anmeld

4. januar 2010

Halbschön

Hmm, er jeg nu en dårlig mor hvis jeg siger at han blev passet nytårsaften og overnattede der? 18 timer var han væk, og jeg længtes efter ham... Han blev 11 uger i lørdags...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.