Hvornår overnattede jeres børn ude dørste gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.893 visninger
38 svar
0 synes godt om
3. januar 2010

Livas mor

Jeg er vist det man kalder en ravnemor.. Står for alt mht. Liva og vil ikke dele ansvaret med så mange, har desværre den tankegang der hedder "mor ved bedst"

Nu bliver Liva 2 måneder i morgen og har snart brug for en kærestdag og en hel nats søvn, så har aftalt med mine forældre at Liva skal overnatte der næste weekend igen, altså når hun er 10 ½ uge gammel.. Og kan mærke jeg allerede panikker over det.

Hvornår blev jeres guldklumper passet ude en hel nat første gang? Og hvordan havde i det med det?

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2010

Honningblomst

Slet ikke så tidligt....jeg synes ikke barnet har glæde af det når ikke det er ældre og det har heller ikke forståelse for hvad der sker...alle mine var over 1 år gammel.

Knus Eva

Anmeld

3. januar 2010

Findusinde

Livas mor skriver:

Jeg er vist det man kalder en ravnemor.. Står for alt mht. Liva og vil ikke dele ansvaret med så mange, har desværre den tankegang der hedder "mor ved bedst"

Nu bliver Liva 2 måneder i morgen og har snart brug for en kærestdag og en hel nats søvn, så har aftalt med mine forældre at Liva skal overnatte der næste weekend igen, altså når hun er 10 ½ uge gammel.. Og kan mærke jeg allerede panikker over det.

Hvornår blev jeres guldklumper passet ude en hel nat første gang? Og hvordan havde i det med det?

Knus..

Jeg synes det er helt op til dig, hvornår du føler dig parat til at få hende passet.. Min Laura er snart 4 mrd, er ikke blevet passet en nat ude endnu, men det er såmænd fordi vi ikke lige har muligheden for at der er nogen der kan tage hende natten over, og fordi hun stadig blir ammet om natten..

Men hvis I/DU føler dig parat til at få hende passet, så skal du springe ud i det.. Lillepigen skal nok få det som blommen i et æg!

Knus og rigtig god kærestedag, og nattensøvn!

Anmeld

3. januar 2010

ekzunz

Lukas var 15 1/2 md. og det var såmænd kun fordi jeg skulle føde - jeg tudede da hans far kørte ham ned til moster for at blive passet. Klara var nogenlunde samme alder. Begge gange var også første gang de blev passet af andre.

Jeg kunne slet ikke forestille mig at få mine børn passet da de var så små.

Anmeld

3. januar 2010

mor_sabina

Livas mor skriver:

Knus..

Puha det kan jeg godt forstå. Kan i ikke bare have barnepige til aftenen?

Phillip blev passet ude en hel nat for første gang her til nytår. Han er 8 måneder. Vi var så klar begge to og det gik fint.

Anmeld

3. januar 2010

Livas mor

Findusinde skriver:

Jeg synes det er helt op til dig, hvornår du føler dig parat til at få hende passet.. Min Laura er snart 4 mrd, er ikke blevet passet en nat ude endnu, men det er såmænd fordi vi ikke lige har muligheden for at der er nogen der kan tage hende natten over, og fordi hun stadig blir ammet om natten..

Men hvis I/DU føler dig parat til at få hende passet, så skal du springe ud i det.. Lillepigen skal nok få det som blommen i et æg!

Knus og rigtig god kærestedag, og nattensøvn!

Liva får jo mme, har fået det siden hun var 1 uge gammel, så amningen er ikke et problem! Jeg panikker også ret meget over det.. Ved ikke om jeg er klar til det endnu! Hun har jo været hos i snart 1 år, hvis man tæller graviditeten med, ikke en eneste dag har vi været væk fra hinanden.. Det ender nok med jeg panikker om aftenen og henter hende

Anmeld

3. januar 2010

Livas mor

Znuzke skriver:

Lukas var 15 1/2 md. og det var såmænd kun fordi jeg skulle føde - jeg tudede da hans far kørte ham ned til moster for at blive passet. Klara var nogenlunde samme alder. Begge gange var også første gang de blev passet af andre.

Jeg kunne slet ikke forestille mig at få mine børn passet da de var så små.

Nej jeg har det også lidt svært ved det! Tror også jeg panikker og laver en redningsmanøvre sidst på aftenen og kidnapper hende tilbage

Anmeld

3. januar 2010

Diana...

Lucas er 10 måneder nu og er endnu ikke blevet passet ude en hel nat det jeg slet slet ikke klar til.

Han når og blive over et år.

Anmeld

3. januar 2010

Findusinde

Livas mor skriver:

Liva får jo mme, har fået det siden hun var 1 uge gammel, så amningen er ikke et problem! Jeg panikker også ret meget over det.. Ved ikke om jeg er klar til det endnu! Hun har jo været hos i snart 1 år, hvis man tæller graviditeten med, ikke en eneste dag har vi været væk fra hinanden.. Det ender nok med jeg panikker om aftenen og henter hende

Hvis du panikker og henter hende, så har du fundet ud af at du ikke var helt klar til at få hende passet en helt nat.. Så har du lært det.. Og der er med garanti fuld forståelse for hvis du henter hende.. Dig og kæresten skal sikkert nok få nogle hyggelige timer alligvel.. Mig og kæresten var i biffen før jul, hvor min veninde passede Laura i 4 timer..Det var rigeligt for mig på daværende tidspunkt.. Det var hårdt men vi havde nogle dejlige timer sammen..

Anmeld

3. januar 2010

Balderson

Jeg er også en ravnemor, sådan er det.. Jeg er bevidst om det og prøver ikke at være alt for strid...

Jeg har 2 dejlige drenge, 1 på 17 mdr og den bette er lige blevet 4 mdr. og det er kun det bette der er blevet passet i et par timer og det var kun fordi den store skulle på sygehuset, og jeg derfor synes han skulle have begge sine forældre med...

Men ellers så har jeg ikke den store trang til at få passet mine unger..

Selv min mand, synes at den bette er for lille til at blive passet, han får også mme og er blevet 4 mdr.

Jeg ved at der er mange der slet ikke kan forstå, hvorfor vi ikke får passet vores unger, men som jeg tit siger til dem der spørger.. jeg har ikke fået børn for at andre skal passe dem...

Så udfra den klade jeg lige har skrevet, så vil jeg bare sige, at hvis du allerede er begyndt at panikke, så mærk efter om det virkelig er det du vil eller om du hellere vil vente...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.