Hvornår overnattede jeres børn ude dørste gang??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2010

Livas mor

Renée88 skriver:

Hmm, er jeg nu en dårlig mor hvis jeg siger at han blev passet nytårsaften og overnattede der? 18 timer var han væk, og jeg længtes efter ham... Han blev 11 uger i lørdags...

Synes på ingen måde du er en dårlig mor!! Man skal som sagt gøre det når man er klar. Vores lille datter har kolik og har grædt og grædt siden fødslen, plus v havde en virkelig hård fødsel som vi slet ikke er kommet os ovenpå og fået talt ordentlig igennem endnu..

Der er jo ingen regler for hvonår det er tilladt, man skal gøre som man selv føler for!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2010

Livas mor

DK skriver:

Kirstine var 3,5 mdr. Altså hun er så lille hun ikke engang opdager du ikke er der. Det er langt hårdere for dig end hende, he he...

Jeg synes klart at det må være til børnenes fordel at have udhvilede og glade (hvis muligt forelskede) forældre, frem for forældre der er stressede, aldrig tager en kærestedag og derfor måske går fra hinanden.

Så NYD jeres kærestedag, og husk at din mor altså jo også har været spædbarne-mor for dig engang, og er fuldt ud kvalificeret!

Ja tænker også det ikke er svært for Liva, men for mig Jeg har også fuld tillid til min mor, hun har været med hele vejen og ser Liva min. 1 gang om ugen, så Liva ved godt hvem mormor er

Jeg ser bare frem til at sove lidt og kunne tale hele forløbet ordenlig igennem med min kæreste. Liva har kolik, så der har ikke været mange stunder hvor vi rigtig har kunne sætte os ned og få talt det hele igennem, vi havde nemlig en meget hår fødsel og efterforløb.

Anmeld

4. januar 2010

Vingummien

Her var Emil 16mdr gammel og nøj hvor jeg savnede ham

Anmeld

4. januar 2010

Pia

Livas mor skriver:

Ja tænker også det ikke er svært for Liva, men for mig Jeg har også fuld tillid til min mor, hun har været med hele vejen og ser Liva min. 1 gang om ugen, så Liva ved godt hvem mormor er

Jeg ser bare frem til at sove lidt og kunne tale hele forløbet ordenlig igennem med min kæreste. Liva har kolik, så der har ikke været mange stunder hvor vi rigtig har kunne sætte os ned og få talt det hele igennem, vi havde nemlig en meget hår fødsel og efterforløb.

Jeg syntes det viser at du netop er en kanon mor ved at du kan sige at nu trænger i lige til et pustrum, så i begge kan få fornyet enerigi til jeres guldklump..
Det var præcis samme måde vi tænkte på.. Og selvom Louise nu er 7 mdr, så står de måneder hvor hun havde kolik stadig GANSKE GANSKE klart i mit hoved. Jeg føler i den grad med jer.

Knus..

Anmeld

4. januar 2010

Pia

Renée88 skriver:

Hmm, er jeg nu en dårlig mor hvis jeg siger at han blev passet nytårsaften og overnattede der? 18 timer var han væk, og jeg længtes efter ham... Han blev 11 uger i lørdags...

Det er du på ingen måder...

Alle gør som vi føler bedst for..
Igen vi har alle vores grunde til og gøre det og det behøver man jo egentlig ikke og skal forsvare for nogen...

Knus..

Anmeld

4. januar 2010

noahsmoar

Noah blev passet "ude" første gang nytårsaften, så der var han næsten 2 måneder..

Det var ved min mor, så jeg var slet ikke bekymret, og kunne sagtens slappe af da jeg var ude.. Men jeg savnede ham da, utrolig meget, og havde min telefon oppe et par gange ( mange gange) for at kigge om min mor havde skrevet, og for at se på mit baggrunds billede! hihi Men ellers gik det fantastisk godt!

Anmeld

4. januar 2010

Livas mor

Pia skriver:

Jeg syntes det viser at du netop er en kanon mor ved at du kan sige at nu trænger i lige til et pustrum, så i begge kan få fornyet enerigi til jeres guldklump..
Det var præcis samme måde vi tænkte på.. Og selvom Louise nu er 7 mdr, så står de måneder hvor hun havde kolik stadig GANSKE GANSKE klart i mit hoved. Jeg føler i den grad med jer.

Knus..

Mange tak Pia.. Dejlig at høre fra en som også er mor til et kolikbarn, for det er på mange måder virkelig opslidende og man bliver jo bare fuldstændig udkørt når ens lille guldklump er så utrøstelig.

Anmeld

4. januar 2010

mor-til-cille

Cille blev passet ude første gang da hun var 1½ måned... Jeg syns ikke det var et problem... Det vigtigste var at få den perfekte aften med kæresten og samle ny energi så vi kunne klare det hele igen igen.... Det var den bedste beslutning jeg har taget...

Men det kommer helt an på om man selv er klar...

Anmeld

4. januar 2010

Dansker i England

Min guldklump er 4 mdr og jeg er slet ikke klar til, at hun skal passes af andre (hvilket også er ret svært, da mine forældre og svigerforældre bor i andre lande). Men da jeg var i DK spurgte min mor, om hun skulle tage lillepigen en nat, så jeg kunne sove, og det kunne jeg ikke lade hende gøre - jeg behøvede at tage mig hende selv. Så jeg gætter på, at der går lang tid, før hun kommer til at sove uden mig.

Anmeld

4. januar 2010

Mca<3

Sjovt som mange af jer har fået passet jeres forholdvis små guldklumper første gang nytårs aften ,,,  Hvordan kan det være at i ikke selv ville holde den første nytårsaften med jeres barn ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.