Hvordan var jeres mænd/kærester ved fødslen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

LinLin

Sabrina17 skriver:

Der er mange der har deres mødre med til fødslen - jeg skal ikke have min mor med, men jeg synes det er OK hvis nogle ønsker det. Jeg synes derimod ikke det er OK at have sin far med Og det har jeg efterhånden hørt mange har haft sin far med.. Puha ville aldrig falde mig ind

Men hellere have sin mor med, end slet ingen.. Ikk?

Nu har jeg ikke en far, men nej, ville slet ikke have haft ham med

Min mor var med til alle scanninger + jordemoder med David, fordi hans far var udsendt, så måske ville det ikke have været helt så underligt... Og ved næste fødsels kan det også komme til at blive sådan. Min mor havde i øvrigt sin mor og far med til min fødsel, fordi min far var ude at sejle (Hong Kong eller noget) - og har haft et helt specielt bånd til dem

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

MortilDavid skriver:

Nu har jeg ikke en far, men nej, ville slet ikke have haft ham med

Min mor var med til alle scanninger + jordemoder med David, fordi hans far var udsendt, så måske ville det ikke have været helt så underligt... Og ved næste fødsels kan det også komme til at blive sådan. Min mor havde i øvrigt sin mor og far med til min fødsel, fordi min far var ude at sejle (Hong Kong eller noget) - og har haft et helt specielt bånd til dem

Dejligt med et godt forhold til sine bedsteforældre!

Jeg ville heller ikke have noget imod at have min mor med til min fødsel, men når nu min kæreste bare VIL med, så synes jeg ikke jeg vil "tage" det fra ham.. Synes det er en oplevelse vi skal have selv.. Men hvis ikke han ville med, så skulle min mor 100% have været med.. Hvis og så frem, hun bliver ved mit HOVEDE og ikke i den anden ende

Anmeld

2. januar 2010

mor_sabina

Sabrina17 skriver:

Ja, som overskriften lyder, er jeg interesseret i hvordan jeres mænd og kærester reagerede ved fødslen af jeres barn/børn??

Min kæreste vil for alt i verden ikke gå glip af fødslen, men er spændt på om han kan holde hele procesen ud

Knus Sabrina 31+3, som er meget spændt på sin fødsel

Han var helt igennem fantastisk. Forstod at holde sig væk under veerne (der ville jeg helst bare ligge helt stille selv) og under pressefasen holdt han mit ben, gav mig vand og viftede når jeg havde brug for det, ville ikke have undværet ham'

I øvrigt skal det siges at han havde frygtet fødslen, og det var en kæmpe oplevelse for ham at gennemføre og faktisk nyde det

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

mor_sabina skriver:

Han var helt igennem fantastisk. Forstod at holde sig væk under veerne (der ville jeg helst bare ligge helt stille selv) og under pressefasen holdt han mit ben, gav mig vand og viftede når jeg havde brug for det, ville ikke have undværet ham'

I øvrigt skal det siges at han havde frygtet fødslen, og det var en kæmpe oplevelse for ham at gennemføre og faktisk nyde det

Hvor er det fantastisk

Anmeld

2. januar 2010

mor_sabina

Sabrina17 skriver:

Hvor er det fantastisk

Ja han overraskede mig meget, men tror måske han havde frygtt skrig og skrål, og jeg havde heldigvis en rigtig nem og rolig fødsel.

Held og lykke til dig

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

mor_sabina skriver:

Ja han overraskede mig meget, men tror måske han havde frygtt skrig og skrål, og jeg havde heldigvis en rigtig nem og rolig fødsel.

Held og lykke til dig

hihi

Mange tak

Anmeld

2. januar 2010

Rikke, Liam & Linus

Min kæreste tog det simpelthen bare i stiv arm, han var rigtig stille og rolig og var der bare for at støtte mig uden dumme kommentarer og kampråb. Det var helt som det skulle være.

Da vores lille søn så dagens lys måtte han alligevel fælde en tåre eller 2. Fantastisk fødsel

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

RikkeØ skriver:

Min kæreste tog det simpelthen bare i stiv arm, han var rigtig stille og rolig og var der bare for at støtte mig uden dumme kommentarer og kampråb. Det var helt som det skulle være.

Da vores lille søn så dagens lys måtte han alligevel fælde en tåre eller 2. Fantastisk fødsel

Fantastisk at se de seje mænd også er bløde

Anmeld

3. januar 2010

grinbidderen

jeg havde min kæreste med til fødslen som osse er vores søns far også var min mor og min storsøster osse med til fødslen, min mor var med fordi hun ik skulle undvære at være med da hun os var med da min søster skulle føde og bare fordi jeg er sammen med manden så skulle hun ikke undvære og min søster kom med da hun sagde det godt kunne være min mor ville være lidt skræmt at se sin lille datter have ondt så hun kom os med og hjalp mig faktisk meget mere end min kæreste..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.