Hvordan var jeres mænd/kærester ved fødslen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

Livas mor

Min kæreste er dødangst for hospitaler, hvorimod jeg selv føler mig meget hjemme (er sygeplejerskestuderende).. Så vi var meget spændte på hvordan han ville klare den.

Fødslen gik egentlig fint indtil jeg skulle presse, da lille Liva lå med armen først. Indtil da havde min kæreste ståede ved min side hele vejen og bare "heppede!.. Da der så kom 6 læger og sygeplejerske stormende ind på stuen med en stor grum sugekop, kunne jeg ane panikken i hans øjne. Ved tredje forsøg kom hun endelig ud og det gjorde MEGET ondt uden nogen form for smertestillende.. Min kæreste, som normalt ikke er følsom, brød helt sammen da de trak hende ud.. Han har senere fortalt at det så så voldsomt ud, da de trak hende ud og jeg bare skreg.. Men er nu stolt over han var der hele vejen trods hans hospitalsskræk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Vingummien

Sabrina17 skriver:

WOW !!! Og ja, det var langt! Det lyder godt nok til at have været en ordentlig omgang

Sikke en masse dumme jordmødre og sygeplejesker.. Men synes da nok hende med : Vi skal lige tale med kommunen først, var den værste!!! At hun bare er gået uden en længere forklaring.. HMMM!!!?

Men føj en grim fødsel - lyder det i hvert fald til

Puha!

Ja, har set hende nede i byen en gang siden og vare ikke et rart blik hun fik.

Var en hård omgang og har også haft meget indflydelse på hvordan jeg er som mor og passer meget på ham osv.

Anmeld

2. januar 2010

Lullaby

Mathias trøstede og masserede. Han var en superhjælp

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

TbCp skriver:

Min mand var fantastisk. Tog det SÅ godt, holdt mig i hånden og nussede mig når det gjorde mest ondt.
Var nede og ryge et par gange men ellers veg han ikke fra min side  

Synes det er flot, der er så mange herinde, hvor deres mænd bare var der 100%Hvor er det bare godt!!!

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

grinbidderen skriver:

jamen han var med til hele fødslen men var ik til så meget hjælp han stod bare ved siden af mig og engang imellem gav mig ilt-maske på og gav mig den forkert på så jeg blev vild sur kan jeg huske, og da jm sagde at nu kunne man se at min søn havde meget hår om han ikke skulle ned at kigge og det syntes jeg bare ik var ok men det gjorde han så alligevel og osse da hans hovede var ude, men da han så kom op på sin mors mave altså min søn så syntes han han var sød osv, men jeg havde bare forventet at han ville sige jeg havde været super god og havde kysset mig det har jeg altid set at det er manden der bare gør det , men DESVÆRRE ikke min...

Allerførst : NEJ, jeg vil virkelig heller ikke have min skal ned og kigge efter hår eller når hovedet er ude..

Ja, det er da lidt ærgeligt han ikke lige gjorde som du forventede Men tror bare du skal være glad for han kunne holde det ud og var ved din sidde, selvom du havde forventet mere..

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Livas mor skriver:

Min kæreste er dødangst for hospitaler, hvorimod jeg selv føler mig meget hjemme (er sygeplejerskestuderende).. Så vi var meget spændte på hvordan han ville klare den.

Fødslen gik egentlig fint indtil jeg skulle presse, da lille Liva lå med armen først. Indtil da havde min kæreste ståede ved min side hele vejen og bare "heppede!.. Da der så kom 6 læger og sygeplejerske stormende ind på stuen med en stor grum sugekop, kunne jeg ane panikken i hans øjne. Ved tredje forsøg kom hun endelig ud og det gjorde MEGET ondt uden nogen form for smertestillende.. Min kæreste, som normalt ikke er følsom, brød helt sammen da de trak hende ud.. Han har senere fortalt at det så så voldsomt ud, da de trak hende ud og jeg bare skreg.. Men er nu stolt over han var der hele vejen trods hans hospitalsskræk

Meget flot han blev, når han har hospitalangst! Kunne godt forestille mig det så slemt ud fra hans sidde af..

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

suanne85 skriver:

Ja, har set hende nede i byen en gang siden og vare ikke et rart blik hun fik.

Var en hård omgang og har også haft meget indflydelse på hvordan jeg er som mor og passer meget på ham osv.

Bare giv hende!!!

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

MorpåSjælland skriver:

Mathias trøstede og masserede. Han var en superhjælp

Anmeld

2. januar 2010

LinLin

Davids far tog det hele stille og rolig... Han var med fra vandet gik i sengen om morgenen (det første han gjorde efter han sprang halvt sovende ud af sengen var at tage sokker på - så var han klar) Var glad for at have ham med - synes det er det mest naturlige at det er faderen der er med. Tror det vil være lidt underligt at have ex min mor med - men ved at det måske kan blive nødvendigt for mig, når jeg engang kommer der til, fordi min kæreste arbejder i den anden ende af landet nogle gange.

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

MortilDavid skriver:

Davids far tog det hele stille og rolig... Han var med fra vandet gik i sengen om morgenen (det første han gjorde efter han sprang halvt sovende ud af sengen var at tage sokker på - så var han klar) Var glad for at have ham med - synes det er det mest naturlige at det er faderen der er med. Tror det vil være lidt underligt at have ex min mor med - men ved at det måske kan blive nødvendigt for mig, når jeg engang kommer der til, fordi min kæreste arbejder i den anden ende af landet nogle gange.

Der er mange der har deres mødre med til fødslen - jeg skal ikke have min mor med, men jeg synes det er OK hvis nogle ønsker det. Jeg synes derimod ikke det er OK at have sin far med Og det har jeg efterhånden hørt mange har haft sin far med.. Puha ville aldrig falde mig ind

Men hellere have sin mor med, end slet ingen.. Ikk?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.