Hvordan var jeres mænd/kærester ved fødslen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

Vingummien

Sabrina17 skriver:

Ja, nu kender jeg jo ikke din historie, men det lyder da underligt de ikke opdagede dit vand var gået Hmm!

Smider lige et link så kan du læse hvis du har tiden hehe

https://www.baby.dk/debat/20629pi1/foedselsberetninger/emil-hans-noergaard-callesens-foedsel.aspx

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

suanne85 skriver:

Smider lige et link så kan du læse hvis du har tiden hehe

https://www.baby.dk/debat/20629pi1/foedselsberetninger/emil-hans-noergaard-callesens-foedsel.aspx

Vil jeg da lige gøre Man er jo ikke nysgerrig for sjov

Anmeld

2. januar 2010

Vingummien

Sabrina17 skriver:

Vil jeg da lige gøre Man er jo ikke nysgerrig for sjov

Hehe det er bare langt

Anmeld

2. januar 2010

Ox.

Sabrina17 skriver:

Ja, som overskriften lyder, er jeg interesseret i hvordan jeres mænd og kærester reagerede ved fødslen af jeres barn/børn??

Min kæreste vil for alt i verden ikke gå glip af fødslen, men er spændt på om han kan holde hele procesen ud

Knus Sabrina 31+3, som er meget spændt på sin fødsel

Årh han var så skøn under fødslen, han var lige ved min side hele tiden, aede mig og nussede mig, hviskede til mig at han elskede mig, og at jeg klarede det så fint ..

Han holdte mit ene ben, da jeg skulle presse (min mor holdte det andet), han rystede godt nok lidt i kroppen, fordi han kunne se på mig det gjorde ondt, men da hun kom ud stod han med tårer i øjnene og det største smil og blev ved med at kysse mig

Anmeld

2. januar 2010

CarinaSB

Per var helt fantastisk .. Han var ved min side hele tiden ..  Han var stille og rolig. Han kom med kolde klude og fortalte mig at jeg bare klarede det super flot. Han hjalp mig med at huske vejrtrækningerne ..  Da jeg simpelhent glemte at trække vejeret engang imellem .. Han stod op sammen med mig når jeg ikk kunne holde ud til at ligge ned ... Og snakkede med mig da jeg skulle have lagt ve-stimulerne drop for at jeg ikk lagde mærke til at hun stak .. Og løb ned i kiosken da jeg havde den vildest lyst til juice .. 

Så han var den bedste støtte 

Anmeld

2. januar 2010

TbCp

Sabrina17 skriver:

Ja, som overskriften lyder, er jeg interesseret i hvordan jeres mænd og kærester reagerede ved fødslen af jeres barn/børn??

Min kæreste vil for alt i verden ikke gå glip af fødslen, men er spændt på om han kan holde hele procesen ud

Knus Sabrina 31+3, som er meget spændt på sin fødsel

Min mand var fantastisk. Tog det SÅ godt, holdt mig i hånden og nussede mig når det gjorde mest ondt.
Var nede og ryge et par gange men ellers veg han ikke fra min side  

Anmeld

2. januar 2010

grinbidderen

jamen han var med til hele fødslen men var ik til så meget hjælp han stod bare ved siden af mig og engang imellem gav mig ilt-maske på og gav mig den forkert på så jeg blev vild sur kan jeg huske, og da jm sagde at nu kunne man se at min søn havde meget hår om han ikke skulle ned at kigge og det syntes jeg bare ik var ok men det gjorde han så alligevel og osse da hans hovede var ude, men da han så kom op på sin mors mave altså min søn så syntes han han var sød osv, men jeg havde bare forventet at han ville sige jeg havde været super god og havde kysset mig det har jeg altid set at det er manden der bare gør det , men DESVÆRRE ikke min...

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

suanne85 skriver:

Hehe det er bare langt

WOW !!! Og ja, det var langt! Det lyder godt nok til at have været en ordentlig omgang

Sikke en masse dumme jordmødre og sygeplejesker.. Men synes da nok hende med : Vi skal lige tale med kommunen først, var den værste!!! At hun bare er gået uden en længere forklaring.. HMMM!!!?

Men føj en grim fødsel - lyder det i hvert fald til

Puha!

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Sussie&Lilje skriver:

Årh han var så skøn under fødslen, han var lige ved min side hele tiden, aede mig og nussede mig, hviskede til mig at han elskede mig, og at jeg klarede det så fint ..

Han holdte mit ene ben, da jeg skulle presse (min mor holdte det andet), han rystede godt nok lidt i kroppen, fordi han kunne se på mig det gjorde ondt, men da hun kom ud stod han med tårer i øjnene og det største smil og blev ved med at kysse mig

Hvor er det da bare så dejligt at høre

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

CarinaSD skriver:

Per var helt fantastisk .. Han var ved min side hele tiden ..  Han var stille og rolig. Han kom med kolde klude og fortalte mig at jeg bare klarede det super flot. Han hjalp mig med at huske vejrtrækningerne ..  Da jeg simpelhent glemte at trække vejeret engang imellem .. Han stod op sammen med mig når jeg ikk kunne holde ud til at ligge ned ... Og snakkede med mig da jeg skulle have lagt ve-stimulerne drop for at jeg ikk lagde mærke til at hun stak .. Og løb ned i kiosken da jeg havde den vildest lyst til juice .. 

Så han var den bedste støtte 

Hvor må det bare have været det bedste Super flot...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.