Hvordan var jeres mænd/kærester ved fødslen....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.657 visninger
38 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

Ja, som overskriften lyder, er jeg interesseret i hvordan jeres mænd og kærester reagerede ved fødslen af jeres barn/børn??

Min kæreste vil for alt i verden ikke gå glip af fødslen, men er spændt på om han kan holde hele procesen ud

Knus Sabrina 31+3, som er meget spændt på sin fødsel

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Vingummien

Her tog han det stille og rolig, mere end mig og fulgte rigtig med i hvad der skete dernede, med hvornår man kunne se hovedet osv

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

suanne85 skriver:

Her tog han det stille og rolig, mere end mig og fulgte rigtig med i hvad der skete dernede, med hvornår man kunne se hovedet osv

Det lyder sørme dejligt! Var han der fra de første veer til du havde født? Eller var han der først fra presseveerne?

Anmeld

2. januar 2010

Vingummien

Sabrina17 skriver:

Det lyder sørme dejligt! Var han der fra de første veer til du havde født? Eller var han der først fra presseveerne?

Han var der hele tiden, havde en lidt speciel fødsel og dagene op til. Lå med smerter i 3 dage og fødte på 4 dagen og han var der hele tiden alle dagene. Det bedste var da han rigtig roste mig bagefter og var så stolt af mig osv

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

suanne85 skriver:

Han var der hele tiden, havde en lidt speciel fødsel og dagene op til. Lå med smerter i 3 dage og fødte på 4 dagen og han var der hele tiden alle dagene. Det bedste var da han rigtig roste mig bagefter og var så stolt af mig osv

Det må være dejligt Super med sådan en mand

Anmeld

2. januar 2010

Lone Jakobsen

hmm...jeg har så haft 3 forskellige fædre med (har 4 børn med 3 forskellige) og vil sige at alle fædre har klaret det til UG.

min yngste er ½år, og uden min mands hjælp havde det virkelig været en hård og ensom omgang. han var en super støtte.

Anmeld

2. januar 2010

Vingummien

Sabrina17 skriver:

Det må være dejligt Super med sådan en mand

Ja er jeg også glad for, han gik virkelig op i det og glædede sig til at være med til fødslen Han var også med til at holde mine ben da jeg var for svag til det selv der til sidst.

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

suanne85 skriver:

Ja er jeg også glad for, han gik virkelig op i det og glædede sig til at være med til fødslen Han var også med til at holde mine ben da jeg var for svag til det selv der til sidst.

Så var han i hvert fald med til at gøre en indsats for at du fik en god oplevelse

Anmeld

2. januar 2010

Vingummien

Sabrina17 skriver:

Så var han i hvert fald med til at gøre en indsats for at du fik en god oplevelse

Ja fra hans sidde af. Resten var ikke lige det jeg havde drømt  om. Men er jo også et sær tilfælde fordi de #*&#%## sygeplejerske ikke vil høre på mig og ikke opdagede mit vand var gået

Anmeld

2. januar 2010

MorTilSnartFire <3

suanne85 skriver:

Ja fra hans sidde af. Resten var ikke lige det jeg havde drømt  om. Men er jo også et sær tilfælde fordi de #*&#%## sygeplejerske ikke vil høre på mig og ikke opdagede mit vand var gået

Ja, nu kender jeg jo ikke din historie, men det lyder da underligt de ikke opdagede dit vand var gået Hmm!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.