Hvordan gik dit vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. januar 2010

Leneur

Første gang mit vand gik var kl. ca. 00.15 og jeg var lige stået ud af en bil og havde gået 2 skridt, så der fik jeg meget våde bukser, fik skiftet tøj og så gik vandet sørme igen, også en stor skylle og der ringede jeg til søster der kom med det samme og så gik vandet sørme igen for tredje gang. Er glad for det var trægulve i min lejlighed, for ellers havde det heddet nyt gulvtæppe, da det var meget vand der kom hver gang. Havde så tiltagende veer henover natten og kl 06.30 sagde jeg til søster at nu måtte vi hellere få hentet vores mor og komme afsted. Landede på sygehuset kl. 07.30 og kl. 10.47 var min dejlige lille datter på maven af mig.  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. januar 2010

pedersen

Mit vand gik af sig selv, troede jeg havde tisset i bukserne.. Jeg sad og halvsov på sofaen, da jeg så troede jeg tissede  Ringede til kæresten og sagde vandet var gået og han panikkede mere end mig...

Ringede så til fødegangen et par timer senere, dog uden veer.. Pga. grøn fostervand skulle jeg blive natten over Blev sat igang dagen efter med vee drop.. Av...........

kl. 14.00 startede veerne og kl.22.09 fødte jeg en smuk og velskabt prinsesse

Anmeld

28. januar 2010

LR85

Lige et spørgsmål til dem der har prøvet at vandet går 'i en skylle'

I beskriver 'sengen var drivvåd' og lign.

Altså er drivvåd en overdrivelse eller ligger man i en sø a væske??

eller hvis man står op, er ens bukser så pjaskvåde, hvis det kommer i en 'skylle'

Synes bare det lyder så voldsomt, som om man burde ligge 5 rullemadrasser under en og have 5 par skiftebusker med hvis man bevæger sig lidt udenfor hjemmet.

Er det virkelig rigtigt a der kan komme SÅ meget så nærmest hele sengen er ødelagt eller??

Hilsen Louise 36+6

Anmeld

28. januar 2010

Sees

Lige et spørgsmål til dem der har prøvet at vandet går 'i en skylle'

I beskriver 'sengen var drivvåd' og lign.

Altså er drivvåd en overdrivelse eller ligger man i en sø a væske??

eller hvis man står op, er ens bukser så pjaskvåde, hvis det kommer i en 'skylle'

Synes bare det lyder så voldsomt, som om man burde ligge 5 rullemadrasser under en og have 5 par skiftebusker med hvis man bevæger sig lidt udenfor hjemmet.

Er det virkelig rigtigt a der kan komme SÅ meget så nærmest hele sengen er ødelagt eller??

Hilsen Louise 36+6

Mit vand det gik som et PLASK og jeg synes der var MEEEGET!
Men min JM sagde også at der kan være mellem 1-3 liter vand, der kommer - Og jeg synes da at 1 liter vand, er meget

Men og var min seng ikke ødelagt. Min mor var hurtigt til at fjerne alt fra madrassen, og ligge håndklæder og div. for at få det til at tørre. Tror endda hun havde gang i hårtørren

Anmeld

28. januar 2010

Gittemor09

Mathildesmor skriver:

Jeg vågnede kl. 3.45 med et sæt, da jeg troede at jeg havde tisset i sengen.

Vækkede min mand med det samme, og sagde: "Skat! Jeg har tisset i sengen!!". Derefter rejste han sig op og tændte lyset, imens han sagde: "Nej, rolig nu - det er bare vandet der er gået".

Derefter var der jo lidt panik på for mit vedkommende, for nu var det jo snart NU at vi skulle være forældre for første gang

haha med mig var det lige omvendt...

klokken lidt over 5.00 havde jeg lige været på toilettet og skulle til at lægge mig ned i sengen.... men da jeg så satte mig igen plaskede vandet ud..!!

jeg vækker min kæreste og siger: " jeg tror vandet er gået" hvorefter han siger: "nej, du har bare tisset i sengen", og vender sig pænt om på den anden side og sover videre...

jeg går så ind til mine forældre og siger det samme hvor min far vågner og siger "nej, du har bare tisset i sengen, gå ud og sov videre, det er midt om natten"

det gør jeg så, og lidt efter kommer min mor ud, fordi det egentlig gik op for min far lidt efter hvad jeg havde sagt....

Anmeld

28. januar 2010

9510

Første gang gik det ca 3 timer før baby kom ud, 2. gang 10 min inden baby kom,,

Anmeld

28. januar 2010

Misjelle

jeg fik det taget og 15 min efter var min dreng ude, så pyyyha det ikke gik af sig selv

Anmeld

28. januar 2010

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg fik begge gange taget mit vand i løbet af selve fødslen af min JM

Anmeld

2. februar 2010

DK

Jeg stod ud af sengen, og der var et lille bitte plask. Jeg troede at jeg havde tisset lidt i bukserne... Men det blev ved med at sive, så det var vandet!! Veerne kom et par timer senere!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.