Hvordan gik dit vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

Livas mor

Jeg har stemt plask..

Vi manglede at sætte den sidste flise op på vores nyrenoverede badeværelse og få sat toilettet på. Så jeg skulle tisse på en spand (ikke nemt i 9. måned).. Og da jeg skulle til at sætte mig ned sagde det plask og så gik vandet, ja og 9 timer senere kom Liva ud med sugekop (legede supermand og havde armen i vejen)

Knus..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

N&J

Jeg havde det som om jeg skulle på toilettet og så kom en lille skylle, da vi så ankom til sygehuset godt et kvarter senere gik det i en kæmpe skylle... men mine veer startede også præcis samtidig med den første skylle.. 

Anmeld

2. januar 2010

lillemunk

Hmm mit gik lige som jeg havde lovet min mand SEX hver dag indtil jeg fødte,..... Jeg rejste mig fra aftensmaden ... plask sagde det så var gulvet klar til en vask.
Anden gang gik det 5 min før jeg fødte, osse i en ordenlig skylle

Anmeld

3. januar 2010

MoarTNoah

lillemunk skriver:

Hmm mit gik lige som jeg havde lovet min mand SEX hver dag indtil jeg fødte,..... Jeg rejste mig fra aftensmaden ... plask sagde det så var gulvet klar til en vask.
Anden gang gik det 5 min før jeg fødte, osse i en ordenlig skylle

Hehe.. fortalte den lige videre til manden - "OOOH NOOO sagde han bare, det var godt nok SUR RØV! Nogen har bare dårligt held.. - Fandme for strengt sådan noget!"

Anmeld

3. januar 2010

Sees

PLASK !!!

Jeg vågnede omkring kl. 04.15 om morgenen, og skulle sådan tisse. Vraltede ud på toilettet, fik tisset, og så tilbage i sengen. Lige da jeg satte mig i sengen sagde det bare PLASK, og så var hele sengen våd. Kl. 05.15 startede veerne, med 2 min. mellemrum, kl. 06.30 ankom jeg til sygehuset, og kl. 09.24 lå jeg med lille Emil i armene

Anmeld

3. januar 2010

lillemunk

KatrineR skriver:

Hehe.. fortalte den lige videre til manden - "OOOH NOOO sagde han bare, det var godt nok SUR RØV! Nogen har bare dårligt held.. - Fandme for strengt sådan noget!"

Griner ja min mand sagde også SÅ KAN DU SAGTENS LOVE
Hvor efter han gik i panik, kan stadigvæk grine af ham. Midt i optørring, skulle han lige pludselig lufte vores hunde.... trods han lige havde gjort det inden vi skulle spise.

Anmeld

3. januar 2010

MorTilGustav

"Det sev"... Jeg blev sat i gang med en stikpille kl 9 om morgenen og fik en mere kl 16.. Kunne kun mærke en smule uro (som ved menses) i underlivet. Lagde mig i seng kl 22 og var liiige ved at falde i søvn da jeg mærker et PLOP i maven. Jeg tænker "Yay! Vandet er gået!" og venter på jeg kan mærke det rende, men der kommer ingenting. Går på toilet og sidder lidt og sunder mig, tager et bind på og lægger mig i seng igen.. Og SÅ går det stærkt! Får heftige veer med 5 min mellemrum efter 15-30 min og så var det afsted på sygehuset. Ankom 00.10 og lille Gustav kom ud 01.35. Super vellykket og hurtig fødsel
Ved egentlig ikke hvad der blev af vandet men det må  stille være sevet ud i binden uden jeg lagde mærke til det. Mener også JM sagde det ikke så ud til jeg havde ret meget vand. Min mave var også ret lille gennem hele graviditeten - ka være det var derfor..

Anmeld

3. januar 2010

ekzunz

MetteLetten skriver:

PLASK !!!

Jeg vågnede omkring kl. 04.15 om morgenen, og skulle sådan tisse. Vraltede ud på toilettet, fik tisset, og så tilbage i sengen. Lige da jeg satte mig i sengen sagde det bare PLASK, og så var hele sengen våd. Kl. 05.15 startede veerne, med 2 min. mellemrum, kl. 06.30 ankom jeg til sygehuset, og kl. 09.24 lå jeg med lille Emil i armene

Sådan - og ca. samtidig gik mit vand også  Lige der på kanten af sengen - den blev skiftet ud 14 dage efter.

Klokken var dog 4.45 og jeg lagde mig straks ned og blev hentet af en ambulance da han ikke stod fast. Jeg fik først veer i løbet af eftermiddagen og han blev født ved AKS kl. 00.08

Anmeld

4. januar 2010

Tina2

Begge gange er mit kommet LIGE inden presseveerne gik igang....

Anmeld

5. januar 2010

pusling30

mit vand blev taget alle 3 gange.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.