Hvordan gik dit vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Hvordan "gik" dit vand?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

3.901 visninger
38 svar
0 synes godt om
2. januar 2010

MoarTNoah

Nu har jeg læst mig frem til at det kun er 10% af alle fødsler der starter med at vandet går, så nu bliver jeg nødt til at finde ud af om det er rigtigt med en lille afstemning

STEM LØS!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

noahsmoar

jeg har stemt PLASK!

jeg rejste mig fra sofaen af, og plask løb det bare ud af mig, var faktisk lidt choket over det! hihi.

Anmeld

2. januar 2010

saxa

Mit blev taget...

Anmeld

2. januar 2010

mariamiss6

det sev

første gang sprang hinderne, men vandet kom ud sammen med barnet....

2. gang gik det da jeg havde haft veer et par timer, men så kom babyen i vejen, og derfor kom der kun ca. 1-2 dl, resten sev vidst eller kom med baby, jeg ved det ikke helt...

Anmeld

2. januar 2010

Winnie

Plask   Det stak sådan lidt underligt og jeg kunne ikke rigtig sidder stille, så mærkede jeg nogle kæmpe bobler i skeden og så løb vandet bare...

Men det var altså kun første gang.

Anden gang gik vandet da jeg fødte.

Trejde gang blev vandet taget i slutningen af fødslen.

Fjerde gang kan jeg ikke huske lige nu  Var rigtig slem og husker ikke meget andet end ensomhed, smerte og en dum JM.

Femte gang,  ja venter spænd  må gerne starte nuuuuuu.

Anmeld

2. januar 2010

mor_sabina

Slimproppen gik ved mig, og så fortsatte vandet med at sive derefter. Og jeg synes at kunne huske at jordmoderen sagde at hun tog det sidste vand

Anmeld

2. januar 2010

LinLin

Jeg vågnede ved et "PLOP" søndag morgen kl. 5.30 - og så var min side af sengen drivvåd...

Anmeld

2. januar 2010

Mathilde & Frederikkesmor

Jeg vågnede kl. 3.45 med et sæt, da jeg troede at jeg havde tisset i sengen.

Vækkede min mand med det samme, og sagde: "Skat! Jeg har tisset i sengen!!". Derefter rejste han sig op og tændte lyset, imens han sagde: "Nej, rolig nu - det er bare vandet der er gået".

Derefter var der jo lidt panik på for mit vedkommende, for nu var det jo snart NU at vi skulle være forældre for første gang

Anmeld

2. januar 2010

Mathilde

Jeg har stemt "Intet svar" da jeg aldrig opdagede mit vand og det gjorde jordemoderen heller ikke....så min teori er, at det gik med et ordentlig PLASK mens jeg var i bad, for efterfølgende gik det hele meget stærkt

Anmeld

2. januar 2010

MaleneG

Mathildesmor skriver:

Jeg vågnede kl. 3.45 med et sæt, da jeg troede at jeg havde tisset i sengen.

Vækkede min mand med det samme, og sagde: "Skat! Jeg har tisset i sengen!!". Derefter rejste han sig op og tændte lyset, imens han sagde: "Nej, rolig nu - det er bare vandet der er gået".

Derefter var der jo lidt panik på for mit vedkommende, for nu var det jo snart NU at vi skulle være forældre for første gang

sidder lige og små griner lidt.. kan godt lide det er din mand som fortæller dig at det er vandet som er gået

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.