jeg sov...... men vågnede så.... tænkte..hmm,,, jeg skal vist tisse...gik ud på toilettet ..men hov jeg tisser da vist ikke...næh nej mit vand gik, samme tid som jeg satte mig på toilettet.... men men men inden jeg gik derud, tog jeg lige min tlf med...og mens jeg sad på toilettet, ringede jeg til fødegangen... " øhm , nu er det sådan ,at jeg sidder på toilettet, tror altså mit vand er gået" og vræl vræl, ved ikke hcad der skete..begyndte at tude helt vildt... men den gode jordmoder sagde, " ja det er vist dit vand der er gået" ...ringede til min veninde og hun kom og kl 10 om formiddagen tog vi på sygehuset .. og fik at vide at vandet altså var gået... kl 00 aften begynde mine veer lige på og hårdt..vi ringede til fødegangen men de ville ikke tage imod mig..kl 3 ringede min veninde igen og sagde " NU KOMMER VI ALTSÅ" og det var meget heldig, da vi kom derind var jeg 7 cm åben og havde min første presve uden jordmoder, blev ikke indskrevet, det gik bare så hurtigt fik 5 presveer ialt i løbet af 10 min...og så var han ude.....
en meget nem fødsel...
Anmeld