Hvordan gik dit vand?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

Vingummien

Gid jeg kunne svare på det. Jeg ved ikke hvordan mit gik, opdagede det aldrig, så har nok ikke været et plask.

Det blev først opdaget det var gået da de vil tage det på sygehuset pga smerter, så var det helt grønt, så godt det blev opdaget.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

Lone Jakobsen

jeg fik det taget ved 3 af fødslerne og ved den ene kom det sivende

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

Hvor dejlig at høre lidt erfaringer, jeg glæder mig selv til at mit vand går, hvis det vel og mærke gør det ..

Anmeld

2. januar 2010

Ox.

Jeg startede med små veer kl 4-5 stykker om morgenen, og så blev de kraftigere opad dagen, og kl ca 21 mener jeg det var, lå jeg på siden, på sofaen, og så kom der en god ve, hvor jeg så imens vendte mig om på ryggen, så sagde det et ordentligt PLOP inde i maven på mig, og så kom vandet, og så skal jeg love for veerne blev kraftige og med kort tids mellemrum!

Anmeld

2. januar 2010

eliasogmor

jeg sov...... men vågnede så.... tænkte..hmm,,, jeg skal vist tisse...gik ud på toilettet ..men hov jeg tisser da vist ikke...næh nej mit vand gik, samme tid som jeg satte mig på toilettet.... men men men inden jeg gik derud, tog jeg lige min tlf med...og mens jeg sad på toilettet, ringede jeg til fødegangen... " øhm , nu er det sådan ,at jeg sidder på toilettet, tror altså mit vand er gået" og vræl vræl, ved ikke hcad der skete..begyndte at tude helt vildt... men den gode jordmoder sagde, " ja det er vist dit vand der er gået" ...ringede til min veninde og hun kom og kl 10 om formiddagen tog vi på sygehuset .. og fik at vide at vandet altså var gået... kl 00 aften begynde mine veer lige på og hårdt..vi ringede til fødegangen men de ville ikke tage imod mig..kl 3 ringede min veninde igen og sagde " NU KOMMER VI ALTSÅ" og det var meget heldig, da vi kom derind var jeg 7 cm åben og havde min første presve uden jordmoder, blev ikke indskrevet, det gik bare så hurtigt fik 5 presveer ialt i løbet af 10 min...og så var han ude..... en meget nem fødsel...

Anmeld

2. januar 2010

eliasogmor

KatrineR skriver:

Hvor dejlig at høre lidt erfaringer, jeg glæder mig selv til at mit vand går, hvis det vel og mærke gør det ..

jeg mærkede det i hvert fald....

Anmeld

2. januar 2010

MoarTNoah

eliasogmor skriver:

jeg mærkede det i hvert fald....

Ja det kan jeg da se .. hehe..

Bebs ligger rigtig langt nede i bækkenet så det er ikke altid jeg kan tisse så meget som jeg føler trang til. Når jeg så sidder og tisser og skal lige til at rejse mig og han rykker sig tisser jeg automatisk uden at have den store kontrol over det, og så tænker jeg bare "hov - var det mit vand der gik?? ".. men nææ nej.. hehe..

Anmeld

2. januar 2010

grinbidderen

jeg skulle op og på wc om morgnen og tisse også gik jeg ind i stuen til min mor og der blev det ved med at sive så jeg sagde det til min mor at det blev ved med at sive og hun sagde så t det er dit vand der er gået også blev jeg sur da det havde jeg ikke lige tid til den dag, ringede til fødegangen der ville have jeg kom der ind stille og roligt. og ringede så og sagde det til kæresten som var på job men at han bare skulle blive der fordi der var længe til at jeg skulle få veer og føde..

Anmeld

2. januar 2010

TbCp

Jeg har stemt blankt.

Mit vand gik kl. 6.30 dvs jeg rejste mig da jeg synes der var lidt vådt i sengen og på vej ned af trappen sev der lidt. Da jeg satte mig på wc'et kom der to skyller.

Da jeg så havde været på sygehuset nogle timer gik resten af vandet så i en KÆMPE skylle. Jeg følte jeg skulle tisse og nåede da lige ud på toilettet. Nåede hverken at få trusser af eller noget det sagde bare PLASK!!!! Så er ret glad for at jeg ikke stod i Bilka eller noget i den stil

Anmeld

2. januar 2010

eliasogmor

KatrineR skriver:

Ja det kan jeg da se .. hehe..

Bebs ligger rigtig langt nede i bækkenet så det er ikke altid jeg kan tisse så meget som jeg føler trang til. Når jeg så sidder og tisser og skal lige til at rejse mig og han rykker sig tisser jeg automatisk uden at have den store kontrol over det, og så tænker jeg bare "hov - var det mit vand der gik?? ".. men nææ nej.. hehe..

det kan jeg godt huske.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.