Jeg har været hos hende i dag også, og i går havde jeg pigerne med derud. Det gjorde hende helt klart glad at se Sofie og Louise, så jeg tænker, at jeg vil tage dem med derud igen i eftermiddag, når jeg har hentet Sofie.
Min mors infektionstal er faldet, og hun ligger ikke længere med den store iltmaske - bare sådan en iltbrille, som man kalder det. Derudover er hendes iltsats steget fra 34 (ved indlæggelsen) til 95 i dag. 34 er ekstremt lavt. Det er som i 34% af, hvad man BURDE optage.
Under alle omstændigheder er hun bedret så meget, at personalet vil overføre hende til en sengeafdeling i eftermiddag. Det er jeg naturligvis lykkelig for, men det er en frygtelig dobbelt følelse, at jeg på én gang er lettet over, at hun er i bedring - men at jeg samtidig ved, at så kommer vi til at sidde (og min mor kommer til at ligge) derude igen - før eller siden.
Lige nu er jeg hjemme og prøve at få lidt styr på hytten, mens Louise sover til middag. Synes jeg har det lidt som at se en dårlig film flere gange. Derudover er Sofie lige flyttet i sin seng (som i sådan én, man kan komme ud af...). Således har jeg nu ligget hos hende de sidste to nætter, fordi hun ellers susede rundt ude på gangen.
Nå - endnu engang tak for jeres krammere og varme ord. Det betyder meget at vide, der er nogen som tænker på mig.
Knus fra Helle
Anmeld