Frustrationsindlæg - læsning frivilligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2. januar 2010

Joan ( Smallie )

Ved ikke hvad jeg skal skrive til dig Helle. Men jeg kan forstille mig det må være mega hårdt og jeg sidder og får en klump i halsen ved bare at læse det.

Joan

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. januar 2010

linemus

Åh Helle, det gør mig ondt. Det lyder rigtig hårdt. Sender et stort kram din vej.

Knus Line

Anmeld

2. januar 2010

ivfmarie

Ikke rart, Helle... Aner ikke hvad jeg skal skrive - men jeg vil til hver en tid læse/lytte til alt hvad du føler lyst til at læsse af!

Kram og knus, og varme tanker fra Marie

Anmeld

2. januar 2010

BK

Puha Helle sikke da et indlæg at læse... Det er hårdt når ens forældre har det sådag... Det kan jeg tale med om... men du skal vide at vi altid "står" klar med et lyttende øre...

Knus Betina

Anmeld

2. januar 2010

Lene76

kan kun sige som de andre helt tom for ord.... men lytter gerne

håber du er over dit snot idag så du kan komme op og besøge hende.

stort

Anmeld

2. januar 2010

Helle30

Kære alle! I skal endnu engang have tak for, at I står klar til at lytte og sende tanker. Det sætter jeg stor pris på.

Jeg har ikke besøgt min mor i dag, for jeg følte, at jeg var så snottet, at det ville skade mere end det ville gavne.

Har dog lige talt med min far, og hun er nu ved bevidsthed og har set de billeder af pigerne, jeg printede ud tidligere på dagen og gav min far med derud for at hænge ved hendes seng.

Jeg har taget en ekstra dosis c-vitamin, og jeg har på fornemmeren, at jeg er klar til at køre på besøg i morgen. Min mor har en infektion i lungerne (jf. nogle blodprøver) men hun er i behandling med antibiotika og så den dér spacer. Ja - jeg ved sgu snart ikke, hvad jeg skal mene om at behandle - men det er vel ulovligt ikke at gøre noget... Uanset hvad, så glæder jeg mig til at se hende i morgen.

Knus og godnat til jer alle! Helle

Anmeld

3. januar 2010

Helle30

Nå, så har jeg været afsted i dag på besøg. Min mor er som sådan vågen, men hun ligger jo med ilt og slanger og div. måleapparater. Derudover må hendes hovede have taget skade, for hun blev ved at forsøge at få iltmasken af (og det tæppe, hun har over sig) for hun mente ikke, hun måtte tage tingene med hjem...?. Og vi forklarede hende i ét væk, at hun ikke skulle hjem. Århh mand  Jeg tudede hele vejen hjem, så jeg dårligt kunne se, hvor jeg kørte.

Jeg har jo sagt farvel til hende mange gange nu, og denne gang er jeg også overbevist om, at det er lige oppe over. Men jeg kunne simpelkthen ikke holde ud at være der særligt længe. Hun var frisk nok til at spørge, hvor Sofie og Louise var henne. Dem havde jeg jo ladet være hjemme, for Sofie er ikke "tunet" til at liste rundt på intensiv lige pt.  Nå  - det er her jeg er lige nu. Desværre alene med to aktive unger og noget aftensmad, som sikkert brænder på, når jeg har fåer sat det over. Ked af det, hvis jeg virker bitter. Det ér jeg.

- Helle

Anmeld

3. januar 2010

bette

Helle30 skriver:

Nå, så har jeg været afsted i dag på besøg. Min mor er som sådan vågen, men hun ligger jo med ilt og slanger og div. måleapparater. Derudover må hendes hovede have taget skade, for hun blev ved at forsøge at få iltmasken af (og det tæppe, hun har over sig) for hun mente ikke, hun måtte tage tingene med hjem...?. Og vi forklarede hende i ét væk, at hun ikke skulle hjem. Århh mand  Jeg tudede hele vejen hjem, så jeg dårligt kunne se, hvor jeg kørte.

Jeg har jo sagt farvel til hende mange gange nu, og denne gang er jeg også overbevist om, at det er lige oppe over. Men jeg kunne simpelkthen ikke holde ud at være der særligt længe. Hun var frisk nok til at spørge, hvor Sofie og Louise var henne. Dem havde jeg jo ladet være hjemme, for Sofie er ikke "tunet" til at liste rundt på intensiv lige pt.  Nå  - det er her jeg er lige nu. Desværre alene med to aktive unger og noget aftensmad, som sikkert brænder på, når jeg har fåer sat det over. Ked af det, hvis jeg virker bitter. Det ér jeg.

- Helle

eeej helle det er sku noget surt noget du render igennem lige nu..
er sku ked af at høre det hele er så trist hos jer lige nu..

ved ik hvad jeg skal skrive idet trøstende ord nok ikke har det store effekt lige nu.
men ville bare lige skriver at jeg læser med og tænker på jer..!

kram fra mig.

Anmeld

3. januar 2010

Louise mortil4

øv hvor er jeg ked af det på jeres vegne, hvor må det være hårdt at skulle igennem igen og igen.

Jeg ved ikke hva jeg skal skrive for at du måske ka få det bedre, kan kun sende din familie og dig et kæmpe knus

Anmeld

3. januar 2010

Monica

Puha, stakkels Helle... Jeg sender dig og din familie en masse

Ved ikke hva jeg skal skrive, men vil bare sige at jeg følger

med...

Moni

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.