En gammeldags røvfuld!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. december 2009

Siber

Mebach skriver:

Nåe...

yyeeeaaarrrr

tænkte bare lige lidt højt du ved!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. december 2009

Rasmine

Siber skriver:

yyeeeaaarrrr

tænkte bare lige lidt højt du ved!

Ja, det er jo også det første man lærer på pædagok studiet, Hvis du SKAL slå, så slå lige et sted hvor det ikke er ses sårn lige...

Anmeld

22. december 2009

heaven

Mebach skriver:

Ja, det er jo også det første man lærer på pædagok studiet, Hvis du SKAL slå, så slå lige et sted hvor det ikke er ses sårn lige...

hehe.... mette dog!!!

Anmeld

22. december 2009

Rasmine

heaven skriver:

hehe.... mette dog!!!

Anmeld

22. december 2009

Siber

Mebach skriver:

nemli ja!

Anmeld

24. december 2009

Hyner

Macrolf skriver:

Øhm, bliver altså lidt rystet over hvad du skriver..

Et barn ender da netop bag lås og slå hvis man slår det.. Så lærer barnet jo at når man bliver frustreret/sur/magtesløs så skal man bare bare slå frem for at tale sig ud af det eller at gå sin vej indtil man er faldet ned og kan håntere situationen konstruktivt..

Kan ikke helt forstå hvad det skal gøre af godt at slå? Jeg har fået røvfuld da jeg var barn og det var da helt sikkert fordi min far ikke kunne styre sit temperament. HVIS jeg nogensinde skulle komme så langt ud at jeg slog, så ville jeg helt sikker give mit barn en undskyldning bagefter over at jeg ikke kunne styre mig..

At slå er Ikke det samme som en endefuld i mine øjne, lad mig lige "slå" det fast..... Jeg ville aldrig drømme om at give mine eller andres børn en lussing NEVER!!!!! Årh hvor jeg dog hader ikke at kunne forklare mig ordentligt...

Henriette -Der bare spurgte, om det var noget i kunne finde på eller ej... Men føler sig lidt angrebet... 

Anmeld

24. december 2009

Hyner

Mebach skriver:

Jo, det ER forbudt at give en røvfuld. Revselsretten er afskaffet i 1997!

Det troede jeg dælme ikke det var.... At gi en lussing ja men ikke en i enden da....

Henriette -så meget klogere..

Anmeld

24. december 2009

Rasmine

Hyner skriver:

Det troede jeg dælme ikke det var.... At gi en lussing ja men ikke en i enden da....

Henriette -så meget klogere..

Jo, at slå sine børn i det hele taget er forbudt. Om det så er en lussing eller en røvfuld, så er det same same...

Og NEJ, vi er ikke efter dig, eller anklager dig for noget...

Og JOW, vi har da alle sammen lyst til at spanke ungerne for vildt, med en våd Berlinger, engang imellem...

Anmeld

24. december 2009

..

Hyner skriver:

At slå er Ikke det samme som en endefuld i mine øjne, lad mig lige "slå" det fast..... Jeg ville aldrig drømme om at give mine eller andres børn en lussing NEVER!!!!! Årh hvor jeg dog hader ikke at kunne forklare mig ordentligt...

Henriette -Der bare spurgte, om det var noget i kunne finde på eller ej... Men føler sig lidt angrebet... 

For mig er der ingen forskel, uanset hvor man rammer så er det at slå..

Jeg angriber ikke, er bare rystet fordi det ligger så langt fra hvad jeg nogensinde kunne finde på!

Glædelig jul.

Rikke

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.