Kysse dit barn på munden eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

N&J

Jeg kysser også rigtig meget på Nikita, og indimellem fr jeg et dejlig vådt smækkys, hun har ikke helt lært at give kys med munden lukket endnu, neeej den skal da være åben så hun rigtig savler.. men det tog mig lidt tid at vænne mig til... kysser kun mine forældre på kinden den dag i dag, og tror egentlig jeg er den eneste af mine søskende der gør, men min søster kysser også deres dreng på munden, og det gør hendes mand også, kan så heller ikke se hvorfor man ikke skulle mysse løs på sine unger mens man nu kan få lov.. jeg får så også kys af min nevø en sjældent gang imellem.. når han nu gider mysse sin skræppe moster.. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

4kløver

her der det begge dele de store kysser jeg da på munden  og den lille godt nok kun på kinden da hun ikke er så stor  Snart 2måneder 

Anmeld

17. december 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator

Så absolut ja Jeg syntes det er ganske naturligt. Jeg kysser også mine egne forældre på munden.

MEN - Engangimellem har Idun prøvet at kysse med åben mund Og den går ikke!! - Så har vi fortalt at det må hun vente med, til hun bliver stor og det er sine kæreste(r) hun kysser! (når hun er 35 år, for hun skal i hvertfald IKKE gøre som sin mor!!)

SÅ jo, tante-kys på munden med sine børn og masser af masser af krammer og det

Anmeld

17. december 2009

Tina2

Kysser bestemt også mine unger på munden, de er så skønne, så selvfølgelig skal de ha' møzzer på munden:-)

Anmeld

17. december 2009

grinbidderen

ja jeg kysser osse meget min dejlige søn på munden når han gider vel og mærket hvis man spørger må mor få et møz og han ikke vil ryster han på hovede og siger neej.. og ellers får man masser smækkys med åben mund.. og kilde mys på ben arme og maven, det er dejligt at man ska nyde mens de vil møsses.. min nevø på 4 kysser jeg os på munden det er han vandt til når vi mødes og siger farvel.. min kæreste som er sønnens far kysser os på munden og bedstmødrene gør os når de får lov.. og faster engang imellem..

Anmeld

17. december 2009

pusling30

Trinehw skriver:

Har aldrig tænkt over det før, men var i byen med en veninde igår sammen med de små bebs - da jeg giver Latifa (min datter 9 mdr) et smæk kys på munden.

Min veninder spørger mig så, om jeg altid kysser Latifa på munden og om min mand også gør? der til kan jeg kun svarer JA!

Hun fortæller mig de IKKE gør derhjemme (hun har en knægt på 4 og en på 3mdr), de synes bare det virker forkert ?

hun spurgte mig også om jeg stadig vil gøre det, hvis det var en dreng? JA! (spurgte også min mand da jeg kom hjem, hans svar var også JA).

Hun er så aldrig vokset op med at få mysser af sin mor og far, så nok en forklaring? for jeg (og min mand) er vant til at mysse både vores far og mor - og vi stoppede selv da vi blev teenager (nu bliver det bare til et smæk kys på kinden når man ser sine forældre)

Nå men havde aldrig tænkt over dette? Da det er NATURLIGT i min (vores) VERDEN..

Begrund dit svar. TAK, er skide nysgeri

KYS HERFRA hehe..

Ja jeg kysser mine børn på munden, kinden og panden.. og de er drenge alle 3.

Jeg er selv vokset op med kys og kram fra min mor og far og kysser og krammer dem stadig når vi ses!!

Drengene får også kys og kram af mormor og morfar, det er naturligt i vores familie!

Knus Anja

Anmeld

17. december 2009

Nadi

Trinehw skriver:

Har aldrig tænkt over det før, men var i byen med en veninde igår sammen med de små bebs - da jeg giver Latifa (min datter 9 mdr) et smæk kys på munden.

Min veninder spørger mig så, om jeg altid kysser Latifa på munden og om min mand også gør? der til kan jeg kun svarer JA!

Hun fortæller mig de IKKE gør derhjemme (hun har en knægt på 4 og en på 3mdr), de synes bare det virker forkert ?

hun spurgte mig også om jeg stadig vil gøre det, hvis det var en dreng? JA! (spurgte også min mand da jeg kom hjem, hans svar var også JA).

Hun er så aldrig vokset op med at få mysser af sin mor og far, så nok en forklaring? for jeg (og min mand) er vant til at mysse både vores far og mor - og vi stoppede selv da vi blev teenager (nu bliver det bare til et smæk kys på kinden når man ser sine forældre)

Nå men havde aldrig tænkt over dette? Da det er NATURLIGT i min (vores) VERDEN..

Begrund dit svar. TAK, er skide nysgeri

KYS HERFRA hehe..

Nøjagtig som du skriver. Jeg har også altid været vant til at nysse mine forældre på munden og stoppede også selv da jeg var teenager. Ved faktisk ikke helt hva min mnad har været vant til, men han kysser også vores søn på munden. Og vores søn kysser faktisk også andre som vi ikke er i familie med på munden, han har en fast rutine, hvis han skal give et kram

Min lillebror han nægter dog at nysse på munden, s¨å det bliver højest til et nys på kinden. Og nu kommer jeg til at tænke på, hvordan det mon bliver når han selv får børn. Det bliver sjovt at se

-Nadia

Anmeld

18. december 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg kysser mit barn på munden, jeg ville finde det meget unaturligt andet!

Det med at forældre ikke kysser deres børn/barn på munden kan jeg slet ikke forstå, det ligger meget langt fra min vernden!

Anmeld

18. december 2009

Ox.

Min datter får dagligt kæmpe truttere lige på munden af både hendes far og jeg! Det har altid faldt os meget naturligt i min familie

Anmeld

18. december 2009

Dansker i England

Jeg kysser min datter over det hele - også på munden, og det samme gør min mand. Jeg er dog ikke vokset op i et hjem, hvor vi blev kysset og krammet, og der blev aldrig sagt, "jeg elsker dig". Derfor synes jeg, det er vigtigt, at jeg kysser min egen datter og viser mine følelser.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.