Kysse dit barn på munden eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. december 2009

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Ja, selvfølgelig kysser jeg mine børn på munden - det er det mest naturlige i denne verden. Min mand gør det også. Der er da ikke noget bedre end, at få et ordenligt smækkys

/ Katja - Lina 240309 og Luka 151007

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. december 2009

vatten

Jeg kysser Mathias på munden også. Men på et tidspunkt stopper det nok, når han ikke gider mere

Anmeld

17. december 2009

LMM

Trinehw skriver:

Har aldrig tænkt over det før, men var i byen med en veninde igår sammen med de små bebs - da jeg giver Latifa (min datter 9 mdr) et smæk kys på munden.

Min veninder spørger mig så, om jeg altid kysser Latifa på munden og om min mand også gør? der til kan jeg kun svarer JA!

Hun fortæller mig de IKKE gør derhjemme (hun har en knægt på 4 og en på 3mdr), de synes bare det virker forkert ?

hun spurgte mig også om jeg stadig vil gøre det, hvis det var en dreng? JA! (spurgte også min mand da jeg kom hjem, hans svar var også JA).

Hun er så aldrig vokset op med at få mysser af sin mor og far, så nok en forklaring? for jeg (og min mand) er vant til at mysse både vores far og mor - og vi stoppede selv da vi blev teenager (nu bliver det bare til et smæk kys på kinden når man ser sine forældre)

Nå men havde aldrig tænkt over dette? Da det er NATURLIGT i min (vores) VERDEN..

Begrund dit svar. TAK, er skide nysgeri

KYS HERFRA hehe..

Hej.

Jeg har ikke født endnu, men kan ikke vendte med at få ham i mine arme og give ham et kæmpe smæk-kys ved ikke om min kæreste vil gøre det, da det ikke er normalt i hans familie, men tror han gør det når jeg gør..

I min familie er det meget normalt, vi kysser stadig hinanden når vi mødes og det gælder hele familien! og det vil jeg blive ved med min kæreste skulle godt nok vende sig til det i starten (han fik et kæmpe smæk-kys af min mormor og så var han med i familien hi hi)

Anmeld

17. december 2009

Vidunderligeunger

min kæreste på 30 kysser stadig hans forældre på munden - Det synes jeg er underligt!! også hans søster... men jeg er heller aldrig blevet kysset på munden af mine forældre...

Anmeld

17. december 2009

susan82

Ja, det gør jeg  Kunne ikke forestillle mig ikke at give mine børn mysser! Og der er ingen forskel på om det er min søn eller datter.

Anmeld

17. december 2009

mama09

BOBS skriver:

her møsses og kysses og truttes osv osv også i STOR stil! Kan slet ikke lade være.....men bare ikke lige p.t. da mor har forkølelsessår

så der sniffes og røres og fortælles endnu mere at hun bare er så dejlig, og elsker hende så meget...synes de forkølelsessår var noget skidt før...men nu! KATASTROFE!

Så må indrømme at jeg for tiden faktisk tilskynder andre (far,reservebedste) til at kysse lidt mere på hende når nu moren ikke kan...ikke fordi det er nødvendigt at bede om! men synes det er SÅ vigtigt at hun får den form for fysisk kærlighed - i min verden.

til trådstarter mener du nok kysse på munden ikke? kan slet ikke forestille mig forældre der SLET IKKE kysser deres børn? Ja må tilstå her møsses også på mund (bare så skønt at få det der savl og madrester ikke) glædelig jul til alle jer andre møssere

jo altså min veninde kysser ikke sine drenge på munden, selvom han prøver at kysse hende på munde (ham på 4) men hun vender hovedet, så han rammer kinden.

ELSKER MYSSER (kys) af MIN DATTER og hun får trilloner af kys hver dag

Også god jul og godt nytår til dig.

Anmeld

17. december 2009

mama09

MissSophie skriver:

Har ikke børn endnu, men det har jeg bestemt ikke tænkt mig at gøre. Det er jeg ikke vokset op med, så det er nok derfor jeg synes at det kun er kærester, der kysser hinanden på munden. Min mor har da altid kysset mig, bare ikke på munden. Min far har aldrig, ved ikke hvorfor, men er ikke i tvivl om han elsker mig

okay fair og tak for dit indlæg......

Anmeld

17. december 2009

mama09

MariaE skriver:

hmm, jeg elsker at kysse mine unger, men det er altså sjældent på munde...den er forbeholdt min mand:-)

Og ja, jeg er altså vokset op i en kærligg familie, men derfor kysser jegaltså sjældent mine unger på munden alligevel:-)

okay , sådan kan man også se på det

Anmeld

17. december 2009

DK

Da jeg læste dit indlæg tænkte jeg "KLART! jeg kysser da Kirstine hver dag. Men nu hvor jeg tænker over det, så kysser jeg hende nok kun på munden til farvel af og til, eller godnat. Alle de andre (rigtig mange) kys jeg giver i løbet af dagen er nok i panden/på kinderne osv. Men hun bliver også 6 år lige om lidt, så måske derfor er mys på munden klinget lidt af, i forhold til da hun var lille.

Det er ikke fordi at jeg ikke vil, men nok mere at hun er så stor nu, så mys på munden er ikke helt så naturligt længere... Jeg ved det ikke. Vi gør det der er naturligt i "kys-øjeblikket", men hun får mange kram og rigtig mange kys hver dag, men jeg tænker ikke så meget over om det er på munden eller kinderne/panden. Det er lidt hip som hap for mig!

Anmeld

17. december 2009

BOBS

Trinehw skriver:

jo altså min veninde kysser ikke sine drenge på munden, selvom han prøver at kysse hende på munde (ham på 4) men hun vender hovedet, så han rammer kinden.

ELSKER MYSSER (kys) af MIN DATTER og hun får trilloner af kys hver dag

Også god jul og godt nytår til dig.

....hej trine kan da godt forstå hvis det giver et "lille" stik i hjertet at se din venindes dreng nærmest afvises, når han prøver at give hans mor et kys.... den er svær. For man må jo respektere den måde andre fører deres familieliv på... 

Kunne der være andre grunde til at hun ikke vil kysse sine drenge på munden? Eller synes det ville være endnu mere sært at du også gjorde det, hvis det var en dreng du havde ?

ved ikke om det er sært ikke at ville kysse på munden. Gør det ind imellem nu når hun er så lille min trold men kunne da godt forestille mig at kyssene forandres med alderen, som andre beskriver Men synes det er MEGA SÆRT at nogen kan afvise deres børns kærlighedserklæring på den måde, som du beskriver.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.