Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
jeg blev også ret forarget over at hun bare tog hende og kyssede hende lige midt på munden med den ulækreste øl ånde.. det var min gammel venindes sted mor.. tog min datter og smuttede imens manden skældte hende ud
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Trinehw skriver: Hellere ikke noget man tænker over, når det bare ligger naturligt til os som plejer at få mysser hjemme fra.. hmm det må du da lige hører ham om?!
Hellere ikke noget man tænker over, når det bare ligger naturligt til os som plejer at få mysser hjemme fra..
hmm det må du da lige hører ham om?!
Ja, det nåede jeg også lige at tænke...
For mig at se, så er det en kæmpe kærlighedserklæring med de her møs på munden. Og der slår kys på kinden bare ikke til i min verden...
Trinehw skriver: Godt gået af hendes mand, synes hellere ikke man skal kysse andre s børn på munden..
Godt gået af hendes mand, synes hellere ikke man skal kysse andre s børn på munden..
nej det sys jeg heller ikke
frk andreasen skriver: jeg blev også ret forarget over at hun bare tog hende og kyssede hende lige midt på munden med den ulækreste øl ånde.. det var min gammel venindes sted mor.. tog min datter og smuttede imens manden skældte hende ud
Vildt klamt!!
kan jeg godt forstå, adr og så lige øl ånde, det værste
Ranarupta skriver: Vildt klamt!!
meget. har også undgået hende lige siden for hun vil altid kysse jasmin på munden ja mig og martin sgu også
Ranarupta skriver: Ja, det nåede jeg også lige at tænke... For mig at se, så er det en kæmpe kærlighedserklæring med de her møs på munden. Og der slår kys på kinden bare ikke til i min verden...
Ja det har du ret i, en kærlighedserklæring!
Vil self gerne hører fra folk der ikke gør? I bliver ikke hakket ned, er bare nysgeri......
Der går ikke een eneste dag uden jeg kysser på mine børn ....både på kinderne og på munden ....og på hænderne og maven og.....
SÅ JA !!! Og jeg ville også kysse mine børn selvom de ikke var piger.Og det har jeg ikke planer om at holde op med nogensinde ...dog vil jeg respektere, at de en dag får en alder, hvor de (måske) føler det en smule ubekvemt foran mange andre mennesker. Det er jo bare en alder/periode, som mange børn får, og som går over igen.
JustAnotherName skriver: Der går ikke een eneste dag uden jeg kysser på mine børn ....både på kinderne og på munden ....og på hænderne og maven og..... SÅ JA !!! Og jeg ville også kysse mine børn selvom de ikke var piger.Og det har jeg ikke planer om at holde op med nogensinde ...dog vil jeg respektere, at de en dag får en alder, hvor de (måske) føler det en smule ubekvemt foran mange andre mennesker. Det er jo bare en alder/periode, som mange børn får, og som går over igen.
så enig
jaa jeg tror jeg ikk gad kysse min mor/far på munden mere, da jeg var teenager, hellere ikk holde i hånd osv.. jo flovt så vi skal nyde det nu med masser af mysser hele tiden
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128