Kysse dit barn på munden eller ej?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. december 2009

SilleElisa

Hvor sjovt Min bror på 32 år, og mig på 25 år kysser stadig vores mor på munden, vi er vokset op med det, og ser det stadig som det mest naturlige i verden, jeg er ligeglad med hvad folk tænker når det sker, for det er jo bare ren kærlighed

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. december 2009

Solstrålen

Jeg er ikke vokset op med at man kyssede ret meget på munden ... kun lidt men jeg elsker at kysse min datter ..     

Jeg ville synes at det var lidt mærkeligt "kun" at kysse hende på kinden .. min mand og jeg kysser jo osse på munden ..

Anmeld

18. december 2009

iln

Så Trine.... jeg er af de sølle 2% der har svaret nej (vil dog sige at svaret "aldrig i livet" dog ikke passer helt).

Jeg er vokset op i en familie, hvor man hverken giver kys eller kram (ja... min mor skulle jo aldrig have haft børn)... tværtimod er jeg vokset op med: gør hvad jeg siger eller du får en på hovedet! I Peter familie giver man kram og hold da op... jeg bliver fuldstændig forfjamsket når nogen vil give mig et goddag eller farvel kram. Kan slet ikke finde ud af det og hele min krop snor sig sammen.

Jeg mysser Silas konstant på kinderne... mindst 100 gange om dagen tror jeg. Har prøvet det med munden 2 gange og hver gang rækker han tungen ud... hehe. Ja... tror måske bare det er lidt familierelateret.... vil i hvert fald hellere give på kinden end på munden.

Ved overhovedet ikke om dette gav mening.

Anmeld

18. december 2009

TbCp

Ja DET gør jeg Ligeså tit som jeg kan få lov!

Men kun min egen datter, andres børn kysser jeg slet ikke på og bryder mig heller ikke om at andre kysser på min datter. Jo den nærmeste familie er det ok med, men ellers ikke

Anmeld

18. december 2009

Solstrålen

iln skriver:

Så Trine.... jeg er af de sølle 2% der har svaret nej (vil dog sige at svaret "aldrig i livet" dog ikke passer helt).

Jeg er vokset op i en familie, hvor man hverken giver kys eller kram (ja... min mor skulle jo aldrig have haft børn)... tværtimod er jeg vokset op med: gør hvad jeg siger eller du får en på hovedet! I Peter familie giver man kram og hold da op... jeg bliver fuldstændig forfjamsket når nogen vil give mig et goddag eller farvel kram. Kan slet ikke finde ud af det og hele min krop snor sig sammen.

Jeg mysser Silas konstant på kinderne... mindst 100 gange om dagen tror jeg. Har prøvet det med munden 2 gange og hver gang rækker han tungen ud... hehe. Ja... tror måske bare det er lidt familierelateret.... vil i hvert fald hellere give på kinden end på munden.

Ved overhovedet ikke om dette gav mening.

Det gav meget mening ..

Jeg er heller ikke vokset op med at man gav helt vild mange knus osv så da jeg kom ind i min svigerfamilie skulle jeg osse vænne mig til at de er meget kærlige .. det er ikke altid jeg er lige "tryg" ved det (Selv efter 7 år)

Anmeld

18. december 2009

iln

Solstrålen skriver:

Det gav meget mening ..

Jeg er heller ikke vokset op med at man gav helt vild mange knus osv så da jeg kom ind i min svigerfamilie skulle jeg osse vænne mig til at de er meget kærlige .. det er ikke altid jeg er lige "tryg" ved det (Selv efter 7 år)

Det er dødpinligt synes jeg. Jeg bliver seriøst som sådan en akavet teenager igen der griner fjollet når de vil kramme mig. Det er skam ikek fordi jeg ikke vil.... ved simpelthen bare ikke hvad jeg skal gøre. Det ser så nemt ud når andre gør det (og er altså ikke det samme sopm at kramme kæresten), men det faktisk skide svært når man ikke er vant til det. Og min kærestes farmor vil vildt gerne både kramme og kys på kinden. Der står jeg helt af! 

Anmeld

18. december 2009

Solstrålen

iln skriver:

Det er dødpinligt synes jeg. Jeg bliver seriøst som sådan en akavet teenager igen der griner fjollet når de vil kramme mig. Det er skam ikek fordi jeg ikke vil.... ved simpelthen bare ikke hvad jeg skal gøre. Det ser så nemt ud når andre gør det (og er altså ikke det samme sopm at kramme kæresten), men det faktisk skide svært når man ikke er vant til det. Og min kærestes farmor vil vildt gerne både kramme og kys på kinden. Der står jeg helt af! 

Det er heller ikke alle jeg synes at det er behageligt at skulle kramme, og engang imellem er det svært at vurdere om folk ligger an til at give hånd eller til et knus ..

Anmeld

18. december 2009

noahsmoar

ork ja, jeg kan slet ikke lade vær med at kysse Noah, på mave hænder kinder mund o.s.v og jeg har kysset ham hver dag lige siden han kom til verden!

Anmeld

18. december 2009

guggle

Pia. skriver:

Kysser mine børn rigtig meget - kysser dem godmorgen, farvel i skolen, børnehaven og hvor de ellers skal hen - kysser dem hej når de kommer hjem, kysser dem godnat hver evig eneste dag, og kysser gerne lige ekstra i løbet af dagen - jeg er selv vokset op med mange kys og kærlighed og kysse stadig mine forældre - så det ligger bare så naurligt for mig at kysse dem jeg elsker højt...

Heldigvis vil mine børn gerne kysses også den store på 11 år

Sjovt så forskellige man kan være ikke... fortæller også mine børn meget tit hvor højt jeg elsker dem....

Knus Pia

Lige mine ord....det samme her hjemme. Og så bliver de også druknet i krammere :-) Det har vi fået nogle dejlige trygge og tillidsfulde og kærlige børn ud af, som gerne selv deler ud af søde og kærlige ord....

Et helt ud af den blå luft "jeg elsker dig bare så højt mor" krydret med de dejligste krammere og en kærligt kys..det er da bare for skønt!!!!!!!

Anmeld

18. december 2009

Valle81

Ja det gør jeg, har altid gjort. Kys og mys over det hele:0)

Men tjah, nu er Astasnart 6, og tjah kysser er noget man kan få lov at give på  kinden:0) Mor jeg er for stor til kys, siger hun:0(

Men så er det jo godt at der til marts kommer et nyt "offer" til verdenen for mors kysseri:0)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.